Перейти к содержанию

Таблица лидеров


Популярный контент

Показан контент с высокой репутацией 12/05/17 во всех областях

  1. 3 балла
    Просмотр файла aCis 371 Build, Source, Diff Changeset 371 (821) Datatype reorganization, Skill stuff, Misc Datatype reorganization - MapRegionTable > MapRegionData - Javadoc, extends XMLDocument, moved to data.xml, edit for mapRegions.xml. Drop useless methods. - PlayerNameTable > PlayerInfoTable - Javadoc, moved to data.sql, DataHolder > PlayerInfo. - DoorTable > DoorData - Javadoc, extends XMLDocument, moved to data.xml, StatsSet reuse, writting style. - RecipeTable > RecipeData - Javadoc, extends XMLDocument, moved to data.xml, StatsSet used for Recipe, RecipeList > Recipe. Extract RecipeItemMaker from RecipeData, and create model.craft package to store it. - The data is reparsed using L2OFF data. - Fix an issue with recipe name when destroying such recipe from book (was the case for Orcish Poleaxe for example). - Rework character_recipebook table, dropping one column. Datatypes are tweaked. - Fix an issue on complete recipe book destroy ; the deleted stuff wasn't saved on database. - Rework RecipeBookItemList packet. Add a missing use of it on Recipes itemhandler (refresh book or open it on recipe addition). - CharTemplateTable > PlayerData - Skill trees are now stored directly into player templates under a List, rather than SkillTreeTable. Most methods are moved into Player, since its a generic needed parameter. - We don't store anymore Item template list (for character creation items generation), but int array (since storing Item templates was pointless and not even used correctly). - All methods got a "single" and "all" versions to avoid to loop for nothing on all skills. - SkillTreeTable > SkillTreeData - Rework all skills holders, and move them on model.skillnode - All methods got a "single" and "all" versions to avoid to loop for nothing on all skills. - BufferTable > BufferManager - Use XMLDocument, move to data package, rename/cleanup. Data is edited to reflect changes. - Add an integrity check for available skills on player schemes loading to avoid NPE. Ty katara. Skill stuff - Drop getSkillLearningClassId / setSkillLearningClassId concept. - Drop _expertiseIndex. It is now directly calculated from skill 239 level, and can be found using getSkillLevel(). - Rework subclass skills addition. We only storeSkill the final List, leading to a massive drop of mid-operations. Ty vladalien for the initial workbench. - Cleanup removeSkill() / storeSkill(). - autoGet skills are handled by PlayerTemplate data (skills with getSpCost == 0), the stuff isn't hardcoded anymore. - getSkillLevel returns 0 instead of -1 if no skill is found, making checks easier to write. - hasSkill is used instead of getSkillLevel when skill existence is needed, but we don't specifically need the level. - Skill enchantable routes now handle level 79 and 80. Each route can be manually edited. - Fix a visual issue about shortcut refresh on failed enchant skill. Misc - Drop RATE_CONSUMABLE_COST && ALT_GAME_SHIELD_BLOCKS configs. Rename some players.properties configs. - Addition of StatsSet getIntIntHolder, getIntIntHolderList && getDoubleArray. - Fix an issue using a toggle when you run to a target with ATTACK intention. Ty Sahar. - getCurrentFolkNPC() -> getCurrentFolk(). The value retained is now a Folk, not a Npc. - Fix an issue on RequestAnswerJoinAlly introduced on rev 366, ty sahar. - Region size decreases from 4096 to 2048 (x4 WorldRegion amount, vision is reduced from 6k to 3k max). It now fits retail knownlist range. - Fist Weapon is moved from Player to PlayerTemplate (no calculation needed anymore on player login). - Formatting rule for lambdas && try-with-ressources. Use lambda writting style for all Runnable. - Cleanup L2Request > Request, keep a reference of the task to cancel it on onRequestResponse(). - RequestRestartPoint doesn't use anymore a Runnable for instant use. - Drop door onEvtAttacked behavior, which was adding a ridiculous amount of operations for nothing. - RequestCrystallizeItem packet is cleaned up (avoid getItemByObjectId x2, World.getInstance().removeObject is already handled). Добавил †DeMoN†™ Добавлено 05.12.2017 Категория Исходники серверов Автор Tryskell Хроники Interlude  
  2. 2 балла
    Просмотр файла Агатионы в место петов 7 шт под PW На форуме выкладывали , но переделал запросы и тд с описанием Агатионы в место петов 7 шт под PW Добавил TEPAH0BA Добавлено 05.12.2017 Категория Серверные дополнения Автор Я, перепис. SQL и Описание под PW Хроники Interlude  
  3. 2 балла
    Добро пожаловать на новый обновленный форум администраторов! Мы перешли на новую обновленную ветку форума, что нам дает больше возможностей для развития, и роста. Мы провели колоссальную работу над дизайном. И технической частью форума. Не много фактов: Было перенесено на новый движок +700 000 сообщений; Было перенесено на новый движок миллион ваших тем; Обновили систему "Мануалов"; Обновили систему "Хостинга изображений"; Обновили систему "Файлов"; Что мы будем доделывать в дальнейшем, раздел "Достижений" всем будут возвращены прежние достижения. И система достижений будет полностью переработана. В данный момент вы можете нам помочь оставляя баг-репорт в этом разделе. В этой теме в дальнейшем будут публиковаться обновления форума, и последние изменения связанные с проектом Forummaxi!
  4. 2 балла
    Просмотр файла Interface от Elfen для Interlude Здесь могла бы быть Ваша реклама Добавил Hotaka Добавлено 05.12.2017 Категория Патчи для клиента Автор Elfen Хроники Interlude  
  5. 2 балла
    Нечего было делать, решил предложить светлый вид администрации)
  6. 1 балл
    Просмотр файла Оружие Валакаса ( Оригинал + Бонус ) Последний набор оружия из набора драконов - оружие валакаса. Теперь вы можете установить себе на сервер абсолютно все оригинальные оружия драконов. Поскольку этот пак заключительный, здесь вас ждет небольшой бонус - синее оружие валакаса. Добавил (D)uality Добавлено 05.12.2017 Категория Клиентские дополнения Автор Duality Хроники Interlude  
  7. 1 балл
    Скажите как реализовать на пв что бы после смерти телепортава в одну локацию
  8. 1 балл

    Версия 1.0.0

    1134 раза скачали

    Здесь могла бы быть Ваша реклама

    Бесплатный

  9. 1 балл
    javac -classpath core-gvb.jar;javolution.jar -Xlint:unchecked Gra ndBossSpawn.java
  10. 1 балл
    в папке с серверными библиотеками искать - dom4j*.jar или javalution*.jar
  11. 1 балл

    Версия 1.0.0

    481 раз скачали

    Последний набор оружия из набора драконов - оружие валакаса. Теперь вы можете установить себе на сервер абсолютно все оригинальные оружия драконов. Поскольку этот пак заключительный, здесь вас ждет небольшой бонус - синее оружие валакаса.

    Бесплатный

  12. 1 балл
    Как по мне то старый дизайн с IPB был самое оно.
  13. 1 балл
    Просмотр файла aCis 372[Soruce] + CatsGuard Changeset 372 (846) Datatype organization, Recommendation system, Sahar fixes, AdminCommands, MiscDatatype organization DuelManager - Moved to data.manager, we use IdFactory to get a fresh id, Javadoc. CursedWeaponManager - Moved to data.manager, rename it, use of StatsSet. Data is edited to reflect changes. Javadoc addition. Lottery > LotteryManager - Moved to data.manager, renamed LotteryManager, basic cleanup. - Initialization is made on Gameserver (before it was a lazy initialization). MonsterRace > DerbyTrackManager - Moved to data.manager, renamed MonsterRace > DerbyTrackManager, generic cleanup. - HistoryInfo is moved into model package. - RaceManagerNpc is renamed DerbyTrackManagerNpc. CoupleManager - moved to data.manager, cleanup. - IdFactory id is correctly released on couple deletion. Skill datatype part II - Pet weight system (not overload, only the lower levels handled by weight penalty) is "desactivated" time I find a workaround to avoid a NPE. - Merge addSkill / removeSkill methods on Player, since it's the only place it is used. There is only one way to addSkill / removeSkill for now. - getAvailableAutoGetSkills() / getAllAvailableSkills() don't filter skills based on current player skills (skills correctly delevel back). - addSkill got a check to avoid to add a skill you already own (for now it uses equals, not sure if correctly working) - Don't save/restore autoGet skills since they're rewarded on player restore, saving 10+ skills per character. When an autoGet skill becomes a regular skill (cf. Wind Strike), it is stored into db.Recommendation system - The task runs at 13:00 and not 06:30 (was a postIL date). - The task both handles online and offline players. Recommendations are normally correctly calculated for everyone. - The saving process has been entirely reworked ; _lastRecomUpdate is dropped.Sahar fixes - Fix many Item Skills. - Fix Focus Death / Focus Power. - Fix Special Ability: Mighty Mortal. - Fix Special Ability: Infinity Scepter. - Fix Frenzy. - Fix Mystic Immunity. - Provide enchant routes for Rain of Fire. - Fix SystemMessage in CombatPointHeal. - isDebuff is initialized before isOffensive, since it is used by isOffensive. - Make use of IS_CRAFTING_ENABLED config in Recipes. - StatsSet: getList/getMap now return generic List/Map. - Added missing items to Blacksmith of Mammon SA removal multisell. - Added packet: ExServerPrimitive. - Added getters for custom use: BufferTable#getAvailableBuffs, MultisellData#getList, Hero#getAllHeroes. - Added abnormal="changetexture" to Zaken skill id 4223. - Fix summons stucking in walls on summon process. - Fix basemul wasn't working at all for MCritRate stat. - Drop z1 parameter from 2d MathUtil#calculateDistance method. - Fix the movement issue when you run near a NPC and interact with it (initial movement intention was kept). - Fix missing skills from previous resist rework. NPC resists should work anew correctly. - Fix OlympiadManager message. - Fix stuck character if new target is null (case of targeting high altitude wyvern users), and drop the Z check. AdminCommands - Fix all occurences of -100 > -1 for character ban process, prior to AdminData cleanup. Ty hqsly for report. - //invul command is deleted. //setinvul now work on any Creature type. - Fix //heal radius attribute.Misc - ServerRestart / ServerShutdown tasks are by default done on WEEKLY time rather than DAILY (still commented by default). - Delete unused "char_slot" tag on characters.sql - Few rename/edits regarding CharSelectInfo packet and associated content. - Pet instance entire cleanup (rework and String-ify queries, drop _isRespawned tag and updateRefOwner() method). - Fix a NPE on siege zone ressurection for clanless people. - Added retail implementation of shift click (interact/attack without moving). GMs can still use GM panel, but it will be replaced in case of a successful NPC interaction by regular showChatWindow. - Edit doormen/busy.htm. - Create a new instance type, BorderGuard, for "Guardian of Border" NPCs (those NPCs aren't Gatekeeper anymore, since they weren't using any functionalities of this instance). Move related bypasses and showChatWindow behaviors from Npc to it. - Add/edit/drop some javadoc. - CastleManager#getSiege() is renamed getActiveSiege() because it only shows sieges in progress (reflect better the result). - showPkDenyChatWindow uses are now made on both onBypassFeedback and showChatWindow, on the correct instances (to avoid instanceof checks). - Drop Gatekeeper validateCondition system (not retail and was using HTMs which weren't existing). The "siege in progress" check on teleport location is still correctly handled. - Edit SystemMessageId NO_PORT_THAT_IS_IN_SIGE for CANNOT_PORT_VILLAGE_IN_SIEGE. - Delete PartyMatchRoom creation/edition logs.PS : characters.sql loses "last_recom_date" and "char_slot" parameters. Добавил kaganpwnz Добавлено 05.12.2017 Категория Исходники серверов Автор tryskell Хроники Interlude  
  14. 1 балл
    Просмотр файла FAQ Manager Очень полезная программа для администраторов Lineage 2. В данной программе собрано множество полезных мануалов, а так же SQL запросов. Данная программа поможет начинающим администраторам в решении их проблем, а так же может найдут что-то для себя. В прочем главное что программа на русском, и она со временем дорабатывается и добавляются новые инструкции и SQL Запросы. Добавил Supporttw Добавлено 04.12.2017 Категория Клиентские дополнения Автор SQL-Manager Хроники  
  15. 1 балл
    Цена? P.S. Я думал, тестовое задание подразумевает продолжение работы с данными технологиями, но в вашем случае зачем это все?
  16. 1 балл
    нпц по городам ставил новых?
  17. 1 балл
    Скинь мне логотип, запакую.
  18. 1 балл
    public void useItem(L2PlayableInstance playable, L2ItemInstance item) замени на public void useItem(L2PlayableInstance playable, L2ItemInstance item, boolean force) и player.giveItem(itemId, itemCount); замени на player.addItem("StartBox", itemId, itemCount, null, true);
×
×
  • Создать...