Ramzes 0 Опубликовано 3 марта, 2011 Без геодаты сервер работает стабильно. Но когда включаю её, сервер работает секунд 15 после чего падает. Сборь Liona,гео от Akumu Поделиться сообщением Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Ramzes 0 Опубликовано 3 марта, 2011 Вот еще Поделиться сообщением Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
zamazka 0 Опубликовано 3 марта, 2011 конфиг геодаты в студию) Поделиться сообщением Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Ramzes 0 Опубликовано 3 марта, 2011 # GeoData options: # 0 = GeoData and PathFinding OFF (default) # 1 = GeoData used to check Line Of Sight (LOS) targetting and # L2Playable movement. You need to download files for data/geodata folder. # Monsters can pass walls but not aggro through them. # 2 = Full GeoData enabled, CURRENTLY FOR TESTING ONLY. Includes PathFinding # (requires also /data/pathnode files) and all character moves go # through geodata checks (if a mob passes a wall, pathing is wrong). GeoData = 2 #[True]Loads GeoData buffer's content into physical memory. #[False] Does not necessarily imply that the GeoData buffer's content is not resident in physical memory. ForceGeodata = False # This is setting of experimental Client <--> Server Player coordinates synchronization, # 0 - no synchronization at all # 1 - parcial synchronization Client --> Server only * using this option it is difficult for players to bypass obstacles # 2 - parcial synchronization Server --> Client only # 3 - full synchronization Client <--> Server # -1 - Will synchronize Z only. Suggested with geodata. CoordSynchronize = -1 # Knownlist (the list of things a character sees) update method. Default is currently # time based updating, which also makes it possible to use config options for guards # to see moving monsters. Alternatively move based update can be used # Guards cannot track mobs with that option but otherwise it should # work well. MoveBasedKnownlist = False # Interval (in ms) on which knownlist do full updates. For move based updates its used for intermadiate updates # WARNING! Useful interval is between 300 - 2000ms, too small value may kill your CPU, too high value # may not update knownlists properly, the default value is choosen experimentaly KnownListUpdateInterval = 1250 # GEOEDIT connect AcceptGeoeditorConn = False Поделиться сообщением Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
xINVIZIBLx 67 Опубликовано 3 марта, 2011 Поставь GeoData = 1 ,сборка не поддерживает гео + патч нод! ну или нету патч нода Поделиться сообщением Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Ramzes 0 Опубликовано 3 марта, 2011 Поставил все работает,спасибо Без пачнода не смертельно? мобы сквозь стены лезть не будут? Поделиться сообщением Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
~SNEG~ 54 Опубликовано 3 марта, 2011 не должны, тему как я понял можно закрыть. Поделиться сообщением Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты