Перейти к содержанию
Авторизация  
Alex91

Тест Сервера!

Рекомендуемые сообщения

Какие то хроники?

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Так ты серв запусти или патч не так настроил.

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

ввел пас логин жму зайти, 0 реакции

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

ввел пас логин жму зайти, 0 реакции

Попробуй зайти!

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

тут 2 варианта:

1)Закрыты порты

2)Что-то нетак настроил в конфигах

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Login!

 

#============================================================#

# L2jLink Dev.Team #

#============================================================#

# This is the server configuration file. Here you can set up the connection for your server.

# Usually you have to change the ExternalHostname option to

# - 127.0.0.1 (if you want to play alone / testing purpose)

# - LAN IP* (if you want to play from another computer in the network)

# - WAN IP** (if you want to play with friends over internet)

# - Questions? => http://l2jfrozen.com

#

# * = If you want to get your LAN IP, simply choose "Start" => "Run..." then type "cmd" => "ipconfig"

# **= If you want to get you WAN IP, visit http://www.whatismyip.com

# ===================================================================================================

 

# ================================================================

# General server setting !!! REQUIRED to configure to everyone !!!

# ================================================================

 

# Если ваш сервер опубликован с помощью NAT укажите здесь ваш ВНЕШНИЙ IP. Или используйте символ *

ExternalHostname = 178.219.90.235

 

# Если ваш сервер опубликован с помощью NAT укажите здесь ваш ВНУТРЕННИЙ IP. Или используйте символ *

InternalHostname = 192.168.1.16

 

# Укажите здесь (ip) адрес вашего Логин-Сервера, Или используйте символ *

LoginserverHostname = *

LoginserverPort = 2106

 

# Сколько времени должно пройти после неправильного ввода логина/пароля прежде чем данных IP получит бан

LoginTryBeforeBan = 20

 

# Время, после которого игрок не сможет выполнить вход, после того как получил бан (опция LoginTryBeforeBan).

# Назначается в секундах. По умолчанию = 10мин. (600)

LoginBlockAfterBan = 600

GMMinLevel = 100

 

# Адрес, по которому логин-сервер будет искать соединение с Гейм-сервером, или используйте * для привязки всех адресов

LoginHostname = *

 

# Укажите порт вашего логин-сервера

LoginPort = 9014

 

# При true любой гейм-сервер может быть зарегистрирован на вашем логин-сервере

AcceptNewGameServer = True

 

# Показывать лицензию (после ввода пароля)?

# Рекомендуется оставить этот параметр включенным т.к. он повышает безопасность!

ShowLicence = True

 

# Database Pool Type

# Possible Values: c3p0 or BoneCP

# c3p0: more stable

# BoneCP: more performance

DatabasePoolType=c3p0

 

# Database info

Driver=com.mysql.jdbc.Driver

#Driver=org.hsqldb.jdbcDriver

#Driver=com.microsoft.sqlserver.jdbc.SQLServerDriver

 

# Параметры Базы данных

URL=jdbc:mysql://localhost/server_2013

#URL=jdbc:hsqldb:hsql://localhost/server_2013

#URL=jdbc:sqlserver://localhost/database=server_2013/user=root/password=

 

# Parameters Databases - MYSQL

# Login - Mysql's user

Login = root

# Password - Mysql's Password

Password = root

# maximum number of simultaneous connecting to the database

MaximumDbConnections = 50

 

# Default: 0

MaximumDbIdleTime = 0

 

# The timeout before a new connection to the database (in ms)

# default 0 disabled

TimeOutConDb = 0

 

# Sets number of partitions to use. - BoneCP

# In order to reduce lock contention and thus improve performance,

# each incoming connection request picks off a connection from a pool that has thread-affinity,

# i.e. pool[threadId % partition_count]. The higher this number, the better your performance will be for the case

# when you have plenty of short-lived threads. Beyond a certain threshold, maintenance of these pools will start

# to have a negative effect on performance (and only for the case when connections on a partition start running out).

PartitionCount = 3

 

# Limit fast connections (input username / password)

FastConnectionLimit = 15

# Time of the normal connection (in ms)

NormalConnectionTime = 700

# Time fast connection (in ms)

FastConnectionTime = 350

# Maximum connections with the 1st IP

MaxConnectionPerIP = 50

 

 

# The lifetime of the session with the login server.

SessionTTL = 25000

MaxSessions = 100

 

# Выберите параметр: "true", для создания аккаунта при входе в игру автоматически

AutoCreateAccounts = true

 

# Время обновления IP адреса сервера в минутах (для динамического IP)

IpUpdateTime = 0

 

# Конфигурация локальных подсетей.

# Пример : 192.168

# Пpимер : 10.1

NetworkList = 192.168.;10.0.

 

# ===============================================================

# Test server configuration, not to switch on the game server! =

# ===============================================================

# Использовать GG авторизацию клиента?

# Логин-сервер небудет впускать клиент без GameGuard

ForceGGAuth = False

 

# Including protection from flood

# IMPORTANT: Put True for server security.

EnableFloodProtection = True

 

# Enable mode "debugging"

# With debug you will see more log on console and more messages in game.

Debug = False

 

# Switched on "development"

Developer = False

 

# =============================================================

# Anti Ddos protection.

# This system works with iptables

# =============================================================

# iptables -A INPUT -p tcp --dport 7777 -j DROP

# IMPORTANT: Put True for server security.

# IMPORTANT: Active only with LINUX OS.

EnableDdosProSystem = False

# String deny_comms

# IMPORTANT: If you don't know what is it, leave as default

Deny_noallow_ip_ddos = /sbin/iptables -I INPUT 13 -p tcp --dport 7777 -s $IP -j ACCEPT

# Active full log on Login Server console about Ddos protection

Fulllog_mode_print = false

 

#----------------------------------------------------------------- #

#- Тестовые настройки сервера, не включать на игровом сервере! - #

#----------------------------------------------------------------- #

Debug = False

Assert = False

Developer = False

EnableAllExceptionsLog = false

DebugPackets = false

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Game!

 

# ===================================#

# Game Server Settings #

# ===================================#

# This is the server configuration file. Here you can set up the connection information for your server.

# This was written with the assumption that you are behind a router.

# Dumbed Down Definitions...

# LAN (LOCAL area network) - typically consists of computers connected to the same router as you.

# WAN (WIDE area network) - typically consists of computers OUTSIDE of your router (ie. the internet).

# x.x.x.x - Format of an IP address. Do not include the x'es into settings. Must be real numbers.

# -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

# Networking

# -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

# This is transmitted to the clients connecting from an external network, so it has to be a public IP or resolvable hostname

# Common settings...

# 127.0.0.1 - If you are playing alone on a test server

# 192.168.x.x - This is if you are on a 192.168.x.x type network (behind a standard consumer router) and want other computers from JUST the internal network to be able to connect

# x.x.x.x - WAN IP obtained from http://www.whatismyip.com/. This is if you want people outside your internal network to be able to connect to your server.

# If this IP is resolvable by the Login Server, just leave *.

# ----------------------------------------------------------------------------------------

 

# Укажите здесь (ip) адрес вашего Игрового Сервера, Или используйте символ *

GameserverHostname = 178.219.90.235

GameserverPort = 7777

 

# Если ваш сервер опубликован с помощью NAT укажите здесь ваш ВНЕШНИЙ IP.

ExternalHostname = 178.219.90.235

 

# Если ваш сервер опубликован с помощью NAT укажите здесь ваш ВНУТРЕННИЙ IP

InternalHostname = 192.168.1.16

 

# Укажите IP и порт вашего логин-сервера

LoginPort = 9014

LoginHost = 178.219.90.235

 

# Database Pool Type

# Possible Values: c3p0 or BoneCP

# c3p0: more stable

# BoneCP: more performance

DatabasePoolType=c3p0

 

# Параметры Базы данных

Driver = com.mysql.jdbc.Driver

URL=jdbc:mysql://localhost/server_2013?useUnicode=true&characterEncoding=utf-8

 

# Database name

GameserverDB =

LoginserverDB =

 

# Login - Mysql's user

Login = root

# Password - Mysql's Password

Password = root

# Максимальное количество одновременно играющих игроков

MaximumDbConnections = 500

 

# Default: 0

MaximumDbIdleTime = 0

 

# The timeout before a new connection to the database (in ms)

# 0 - to remove restrictions

TimeOutConDb = 0

 

# The timeout before the single connection must be closed (in ms)

# if a connection life is more then this timeout, a Runtime Exception

# is rised up. Post the exception on forum (www.l2jfrozen.com) to solve

# it.

SingleConnectionTimeOutDb=200000

 

# Sets number of partitions to use.- BoneCP

# In order to reduce lock contention and thus improve performance,

# each incoming connection request picks off a connection from a pool that has thread-affinity,

# i.e. pool[threadId % partition_count]. The higher this number, the better your performance will be for the case

# when you have plenty of short-lived threads. Beyond a certain threshold, maintenance of these pools will start

# to have a negative effect on performance (and only for the case when connections on a partition start running out).

PartitionCount = 3

 

#-------------------------------------------------------------

# Эмуляция Офф Ядра

#-------------------------------------------------------------

RemoteWhoLog = True

RemoteWhoSendTrash = True

RemoteWhoMaxOnline = 329

RemoteOnlineIncrement = 50

RemoteWhoForceInc = 50

RemotePrivStoreFactor = 12

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Попробуй:

 

# Укажите IP и порт вашего логин-сервера

LoginPort = 9014

LoginHost = 178.219.90.235

 

->

 

 

# Укажите IP и порт вашего логин-сервера

LoginPort = 9014

LoginHost = *

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

на роутере порты открой, VirtualServer помойму 192.168.1.16:7777 - Пример

Ланет киев?)

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

======================================================================-[ Team ]

 

## ### ## ###### ###### ##### ## ## ## ##### ######

## ## # ## ## ## ## ## ## ## ## ## ## ##

## ## # ## ## #### ##### ## ## ## ## ## ####

## ## # ## ## ## ## ## ## ## ## ## ## ##

## ## ### ## ###### ## ## ###### ### ##### ######

 

==================================================================-[ Database ]

MLog clients using java 1.4+ standard logging.

Initializing c3p0-0.9.1.2 [built 21-May-2007 15:04:56; debug? true; trace: 10]

Initializing c3p0 pool... com.mchange.v2.c3p0.ComboPooledDataSource [ acquireInc

rement -> 5, acquireRetryAttempts -> 0, acquireRetryDelay -> 500, autoCommitOnCl

ose -> true, automaticTestTable -> connection_test_table, breakAfterAcquireFailu

re -> false, checkoutTimeout -> 0, connectionCustomizerClassName -> null, connec

tionTesterClassName -> com.mchange.v2.c3p0.impl.DefaultConnectionTester, dataSou

rceName -> 1hge13k8tz9c6ph1tbm2vd|19968e23, debugUnreturnedConnectionStackTraces

-> false, description -> null, driverClass -> com.mysql.jdbc.Driver, factoryCla

ssLocation -> null, forceIgnoreUnresolvedTransactions -> false, identityToken ->

1hge13k8tz9c6ph1tbm2vd|19968e23, idleConnectionTestPeriod -> 3600, initialPoolS

ize -> 10, jdbcUrl -> jdbc:mysql://localhost/server_2013, maxAdministrativeTaskT

ime -> 0, maxConnectionAge -> 0, maxIdleTime -> 0, maxIdleTimeExcessConnections

-> 0, maxPoolSize -> 50, maxStatements -> 0, maxStatementsPerConnection -> 100,

minPoolSize -> 10, numHelperThreads -> 3, numThreadsAwaitingCheckoutDefaultUser

-> 0, preferredTestQuery -> null, properties -> {user=******, password=******},

propertyCycle -> 0, testConnectionOnCheckin -> false, testConnectionOnCheckout -

> false, unreturnedConnectionTimeout -> 0, usesTraditionalReflectiveProxies -> f

alse ]

===========================================================-[ LoginController ]

Cached 10 KeyPairs for RSA communication

Stored 20 keys for Blowfish communication

Loaded 127 server names

Loaded 5 registered Game Servers

Cached 10 RSA keys for Game Server communication.

Server's Telnet Function Has No Password Defined!

A Password Has Been Automaticly Created!

Password Has Been Set To: 7wy28BtnXZ

Telnet StatusServer started successfully, listening on Port: 12345

FATAL: Failed to start the Game Server Listener. Reason: Cannot assign requested

address: JVM_Bind

java.net.BindException: Cannot assign requested address: JVM_Bind

at java.net.PlainSocketImpl.socketBind(Native Method)

at java.net.PlainSocketImpl.bind(Unknown Source)

at java.net.ServerSocket.bind(Unknown Source)

at java.net.ServerSocket.<init>(Unknown Source)

at com.l2jfrozen.loginserver.FloodProtectedListener.<init>(FloodProtecte

dListener.java:54)

at com.l2jfrozen.loginserver.GameServerListener.<init>(GameServerListene

r.java:39)

at com.l2jfrozen.loginserver.L2LoginServer.<init>(L2LoginServer.java:220

)

at com.l2jfrozen.loginserver.L2LoginServer.main(L2LoginServer.java:56)

 

LoginServer terminated abnormaly

 

======================================================================-[ Team ]

 

## ### ## ###### ###### ##### ## ## ## ##### ######

## ## # ## ## ## ## ## ## ## ## ## ## ##

## ## # ## ## #### ##### ## ## ## ## ## ####

## ## # ## ## ## ## ## ## ## ## ## ## ##

## ## ### ## ###### ## ## ###### ### ##### ######

 

==================================================================-[ Database ]

MLog clients using java 1.4+ standard logging.

Initializing c3p0-0.9.1.2 [built 21-May-2007 15:04:56; debug? true; trace: 10]

Initializing c3p0 pool... com.mchange.v2.c3p0.ComboPooledDataSource [ acquireInc

rement -> 5, acquireRetryAttempts -> 0, acquireRetryDelay -> 500, autoCommitOnCl

ose -> true, automaticTestTable -> connection_test_table, breakAfterAcquireFailu

re -> false, checkoutTimeout -> 0, connectionCustomizerClassName -> null, connec

tionTesterClassName -> com.mchange.v2.c3p0.impl.DefaultConnectionTester, dataSou

rceName -> 1hge13k8tz9cc401j3h39k|6b4da8f4, debugUnreturnedConnectionStackTraces

-> false, description -> null, driverClass -> com.mysql.jdbc.Driver, factoryCla

ssLocation -> null, forceIgnoreUnresolvedTransactions -> false, identityToken ->

1hge13k8tz9cc401j3h39k|6b4da8f4, idleConnectionTestPeriod -> 3600, initialPoolS

ize -> 10, jdbcUrl -> jdbc:mysql://localhost/server_2013, maxAdministrativeTaskT

ime -> 0, maxConnectionAge -> 0, maxIdleTime -> 0, maxIdleTimeExcessConnections

-> 0, maxPoolSize -> 50, maxStatements -> 0, maxStatementsPerConnection -> 100,

minPoolSize -> 10, numHelperThreads -> 3, numThreadsAwaitingCheckoutDefaultUser

-> 0, preferredTestQuery -> null, properties -> {user=******, password=******},

propertyCycle -> 0, testConnectionOnCheckin -> false, testConnectionOnCheckout -

> false, unreturnedConnectionTimeout -> 0, usesTraditionalReflectiveProxies -> f

alse ]

===========================================================-[ LoginController ]

Cached 10 KeyPairs for RSA communication

Stored 20 keys for Blowfish communication

Loaded 127 server names

Loaded 5 registered Game Servers

Cached 10 RSA keys for Game Server communication.

Server's Telnet Function Has No Password Defined!

A Password Has Been Automaticly Created!

Password Has Been Set To: SyE7JK8j1G

Telnet StatusServer started successfully, listening on Port: 12345

FATAL: Failed to start the Game Server Listener. Reason: Cannot assign requested

address: JVM_Bind

java.net.BindException: Cannot assign requested address: JVM_Bind

at java.net.PlainSocketImpl.socketBind(Native Method)

at java.net.PlainSocketImpl.bind(Unknown Source)

at java.net.ServerSocket.bind(Unknown Source)

at java.net.ServerSocket.<init>(Unknown Source)

at com.l2jfrozen.loginserver.FloodProtectedListener.<init>(FloodProtecte

dListener.java:54)

at com.l2jfrozen.loginserver.GameServerListener.<init>(GameServerListene

r.java:39)

at com.l2jfrozen.loginserver.L2LoginServer.<init>(L2LoginServer.java:220

)

at com.l2jfrozen.loginserver.L2LoginServer.main(L2LoginServer.java:56)

 

LoginServer terminated abnormaly

 

======================================================================-[ Team ]

 

## ### ## ###### ###### ##### ## ## ## ##### ######

## ## # ## ## ## ## ## ## ## ## ## ## ##

## ## # ## ## #### ##### ## ## ## ## ## ####

## ## # ## ## ## ## ## ## ## ## ## ## ##

## ## ### ## ###### ## ## ###### ### ##### ######

 

==================================================================-[ Database ]

MLog clients using java 1.4+ standard logging.

Initializing c3p0-0.9.1.2 [built 21-May-2007 15:04:56; debug? true; trace: 10]

Initializing c3p0 pool... com.mchange.v2.c3p0.ComboPooledDataSource [ acquireInc

rement -> 5, acquireRetryAttempts -> 0, acquireRetryDelay -> 500, autoCommitOnCl

ose -> true, automaticTestTable -> connection_test_table, breakAfterAcquireFailu

re -> false, checkoutTimeout -> 0, connectionCustomizerClassName -> null, connec

tionTesterClassName -> com.mchange.v2.c3p0.impl.DefaultConnectionTester, dataSou

rceName -> 1hge13k8tz9ci9516lv1p1|378f6235, debugUnreturnedConnectionStackTraces

-> false, description -> null, driverClass -> com.mysql.jdbc.Driver, factoryCla

ssLocation -> null, forceIgnoreUnresolvedTransactions -> false, identityToken ->

1hge13k8tz9ci9516lv1p1|378f6235, idleConnectionTestPeriod -> 3600, initialPoolS

ize -> 10, jdbcUrl -> jdbc:mysql://localhost/server_2013, maxAdministrativeTaskT

ime -> 0, maxConnectionAge -> 0, maxIdleTime -> 0, maxIdleTimeExcessConnections

-> 0, maxPoolSize -> 50, maxStatements -> 0, maxStatementsPerConnection -> 100,

minPoolSize -> 10, numHelperThreads -> 3, numThreadsAwaitingCheckoutDefaultUser

-> 0, preferredTestQuery -> null, properties -> {user=******, password=******},

propertyCycle -> 0, testConnectionOnCheckin -> false, testConnectionOnCheckout -

> false, unreturnedConnectionTimeout -> 0, usesTraditionalReflectiveProxies -> f

alse ]

===========================================================-[ LoginController ]

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

А так

 

 

# Адрес, по которому логин-сервер будет искать соединение с Гейм-сервером, или используйте * для привязки всех адресов

LoginHostname = *

->

# Адрес, по которому логин-сервер будет искать соединение с Гейм-сервером, или используйте * для привязки всех адресов

LoginHostname = 178.219.90.235

Изменено пользователем heka

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

поменял воТ!

 

======================================================================-[ Team ]

 

## ### ## ###### ###### ##### ## ## ## ##### ######

## ## # ## ## ## ## ## ## ## ## ## ## ##

## ## # ## ## #### ##### ## ## ## ## ## ####

## ## # ## ## ## ## ## ## ## ## ## ## ##

## ## ### ## ###### ## ## ###### ### ##### ######

 

==================================================================-[ Database ]

MLog clients using java 1.4+ standard logging.

Initializing c3p0-0.9.1.2 [built 21-May-2007 15:04:56; debug? true; trace: 10]

Initializing c3p0 pool... com.mchange.v2.c3p0.ComboPooledDataSource [ acquireInc

rement -> 5, acquireRetryAttempts -> 0, acquireRetryDelay -> 500, autoCommitOnCl

ose -> true, automaticTestTable -> connection_test_table, breakAfterAcquireFailu

re -> false, checkoutTimeout -> 0, connectionCustomizerClassName -> null, connec

tionTesterClassName -> com.mchange.v2.c3p0.impl.DefaultConnectionTester, dataSou

rceName -> 1hge13k8tz9j95mynbrkf|6b4da8f4, debugUnreturnedConnectionStackTraces

-> false, description -> null, driverClass -> com.mysql.jdbc.Driver, factoryClas

sLocation -> null, forceIgnoreUnresolvedTransactions -> false, identityToken ->

1hge13k8tz9j95mynbrkf|6b4da8f4, idleConnectionTestPeriod -> 3600, initialPoolSiz

e -> 10, jdbcUrl -> jdbc:mysql://localhost/server_2013, maxAdministrativeTaskTim

e -> 0, maxConnectionAge -> 0, maxIdleTime -> 0, maxIdleTimeExcessConnections ->

0, maxPoolSize -> 50, maxStatements -> 0, maxStatementsPerConnection -> 100, mi

nPoolSize -> 10, numHelperThreads -> 3, numThreadsAwaitingCheckoutDefaultUser ->

0, preferredTestQuery -> null, properties -> {user=******, password=******}, pr

opertyCycle -> 0, testConnectionOnCheckin -> false, testConnectionOnCheckout ->

false, unreturnedConnectionTimeout -> 0, usesTraditionalReflectiveProxies -> fal

se ]

===========================================================-[ LoginController ]

Cached 10 KeyPairs for RSA communication

Stored 20 keys for Blowfish communication

Loaded 127 server names

Loaded 5 registered Game Servers

Cached 10 RSA keys for Game Server communication.

Server's Telnet Function Has No Password Defined!

A Password Has Been Automaticly Created!

Password Has Been Set To: e7319X3de9

Telnet StatusServer started successfully, listening on Port: 12345

FATAL: Failed to start the Game Server Listener. Reason: Cannot assign requested

address: JVM_Bind

java.net.BindException: Cannot assign requested address: JVM_Bind

at java.net.PlainSocketImpl.socketBind(Native Method)

at java.net.PlainSocketImpl.bind(Unknown Source)

at java.net.ServerSocket.bind(Unknown Source)

at java.net.ServerSocket.<init>(Unknown Source)

at com.l2jfrozen.loginserver.FloodProtectedListener.<init>(FloodProtecte

dListener.java:54)

at com.l2jfrozen.loginserver.GameServerListener.<init>(GameServerListene

r.java:39)

at com.l2jfrozen.loginserver.L2LoginServer.<init>(L2LoginServer.java:220

)

at com.l2jfrozen.loginserver.L2LoginServer.main(L2LoginServer.java:56)

 

LoginServer terminated abnormaly

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

А возможно что может сборка просто для локалки?!Могу дать ссылку на неё!

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Для публикации сообщений создайте учётную запись или авторизуйтесь

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать учетную запись

Зарегистрируйте новую учётную запись в нашем сообществе. Это очень просто!

Регистрация нового пользователя

Войти

Уже есть аккаунт? Войти в систему.

Войти
Авторизация  

  • Последние посетители   0 пользователей онлайн

    Ни одного зарегистрированного пользователя не просматривает данную страницу

×
×
  • Создать...