JacQ100 5 Опубликовано 14 апреля, 2014 (изменено) Доброго времени. Продам исходный код acis + небольшие наработки. Последняя синхронизация с ацис - 324. Так же продам последний актуальный сурс ацис - 325. Цена - 1500р. Связь через ПМ или оставляйте свои контакты. Спасибо. Изменения. - Исправлена работа /sit, /stand. L2OFF - SS, BSS и т.д. - переписаны все системные сообщения. L2OFF - Если в данный момент у НПЦ отсутствует квест - персонаж получит HTML: I have no tasks for you right now. Реализовано. L2OFF - Добавлен Многофункциональный Баффер - Добавлен Многофункциональный Service - Персонаж может вести диалог с НПЦ только в том случае если этот НПЦ в таргете. L2OFF - Добавлены параметры запрещающие использование ByPass'ов. Теперь нельзя сделать телепорт через GateKeeper, когда персонаж сидит и т.д. L2OFF - В WareHouse нельзя положить isAugmented() предметы. L2OFF - Персонаж может совершать Покупку, Продажу с НПЦ и другими персонажами - только в том случае, если цель в таргете и на расстоянии не более 150. L2OFF - Добавлен НПЦ Dorothy. L2OFF - На ПТС доступен просмотр Ипподрома. Реализовано. L2OFF - Реализован квест "Tutorial" - Реализован квест "Q999_T1Tutorial" - Реализован Премиум Аккаунт - Реализован модификатор времени Баффов - У членов пати не должны отображаться isToggle() скиллы. L2OFF - У участников олимпиады не должны отображаться isToggle() скиллы. L2OFF - Добавлена поддержка voicedcommandhandlers - Период олимпиады с 20:00 по МСК. L2OFF - Исправлены двойные системные сообщения при окончании эффектов - Персонаж не может разговаривать с НПЦ, когда сидит, мёртв и т.д. L2OFF - Исправлено "залипание" персонажей при разговоре с НПЦ - В режиме inObserverMode() персонаж не может использовать /sit, /stand. L2OFF - В режиме inObserverMode() персонаж не может использовать /vendor, /buy, /dwarvenmanufacture. L2OFF - Персонаж не может использовать isToggle() скиллы в режиме isSitting(). L2OFF - Добавлена система голосования L2Top.ru - Добавлена система голосования MMoTop.ru - Переписаны HTML Grand Olympiad Ranking. Соответствуют L2OFF - Исправлен SSQ - клиент игры вылетал с ошибкой. - На ПТС отсутствует сообщение "Использование CP Gauge Potion". - Монстры в Hot Springs не кидают ДеБаффы: Hot Springs Flu, Hot Springs Rheumatism. L2OFF - При смене Саб-Класса - Баффы не должны восстанавливаться. L2OFF - Добавлен конфиг: Стартовый уровень персонажа - Добавлен скилл BlockBuff: Пропускает "Self" Баффы, Блокирует посторонние. - При предложении вступить в Клан - должно отображаться только одно сообщение. L2OFF - Полностью переписан AI HotSprings. Добавлен конфиг. Теперь персонаж получает только Hot Spring Malaria, Hot Springs Cholera. L2OFF - Полностью переписан AI Monastery. L2OFF - Реализованы TownMap в начальных городах. L2OFF - При отмене "Воскрешения" от скиллов Salvation, Soul of the Phoenix - эффект не должен прекращаться. L2OFF - Когда персонаж отменял "Воскрещение" от Salvation, Soul of the Phoenix и нажимал "В город" - эффекты срабатывали и прекращались. Исправлено. - Добавлен конфиг: Стартовые предметы персонажа. - Добавлен конфиг: Координаты появления новых персонажей. - Добавлена "Банковская система" + голосовые команды. - Добавлен spawn всех недостающих НПЦ. - При переодевании\снятии оружия - эффект Snipe исчезает. L2OFF - isToggle() скиллы - нельзя отменить под эффектом isFakeDeath(). L2OFF - Удалено сообщение при получении нового уровня. L2OFF - При смене профессии(Активации\Смене Саб-Класса - например) Автоматическое использование SoulShot останавливается. L2OFF - Время действия Angelic Icon 60 секунд. L2OFF - Время действия Force Meditation 30 секунд. L2OFF - isShadowItem() нельзя положить в WareHouse. L2OFF - Положить предметы в WareHouse можно только в том случае, если цель в таргете и на расстоянии не более 150. L2OFF - Trade между двумя персонажами можно подтвердить только на расстоянии не более 800. L2OFF - Переписаны координаты появления(возрождения) Primeval Isle. L2OFF - У Monastic Crusader всегда 2 миньона. L2OFF - Эффекты Blessed Body, Magic Regeneration, Mental Shield, Magic Focus (Оружие Олимпиады (СА)), накладываются так-же при произношении физических навыков. L2OFF - Теперь невозможно войти в мир одним и тем-же персонажем несколько раз одновременно. - Добавлен дроп Top-Grade Life Stone: level 76 для Tyrannosaurus. - Добавлен телепорт по этажам Rune. L2OFF - При произношении положительных навыков на РБ - персонаж не получает Raid Curse. L2OFF - Синхронизация с aCis rev. 318: Quests - addition of Q225, ty to sharer. Skills - drop TARGET_ITEM && TARGET_CORPSE_CLAN target types. - cleanup few target types, in order to avoid to recalculate numerous times the caster<>victim distance (when handled by getKnownTypeInRadius). - rework TARGET_CORPSE_MOB in order to drop a ClassCastException (you can't "corpse life steal" summons anymore). - fix Mass Resurrection skill, ty sahar. Summons - add support for Sin Eater skill (suicide aura skill + few random chat). - all "betray" checks got their appropriate user messages. - passive summons such as Sin Eater, Big Boom or Wyvern shouldn't be able to use Attack button. - fix a ClassCastException when you tried to attack L2StaticObject (thrones, etc) using the Attack button. It's an invalid target from now. Misc - enchant boni are now refreshed if +4/+6 from admin panel. Decreasing enchant value also works. - cleanup L2ArmorSet methods, allowing less inventory checks (up to 3 times with is6Enchanted method use). - fix cellpathfinding geodata option (massive NPEs from javolution drop), ty Hasha. - При атаке РБ скиллами - персонаж может получить 2 вида Raid Curse в зависимости от типа скилла (Магический или Физический). L2OFF - Добавлена голосовая команда .premiuminfo для вывода информации о премиум услугах. info.htm - Переписаны координаты ТП по локациям. L2OFF - Переписаны координаты ТП по городам. L2OFF - При телепортации через ГК отсутсвует randomOffset. L2OFF - Исправлен НПЦ black_shadow. L2OFF - Добавлена защита BruteForce. - Adena (ID - 57) невозможно продать. L2OFF - Исправлен "двойной" вход на 1 аккаунт. - Добавлен fullquest.htm файл. L2OFF - Исправлен метод leaveObserverMode(). - Конфиги переведены на русский язык. - Во время частной торговли, покупки можно производить рестарт персонажа. L2OFF - Максимальное расстояние для разговора с НПЦ 100. L2OFF - Реализована система Offline торговли, производства вещей. - Исправлены координаты телепортации NewbieTravelToken. L2OFF - Переписаны диалоги NewbieTravelToken. Добавлены недостающие. L2OFF - При входе в режим enterObserverMode, персонаж получает сообщение "Наблюдатели не могут поучавствовать.". L2OFF - Реализована система Runes: Rune Exp, Rune Sp. - Исправлена телепортация через Newbie Guide. Каждая Расса имеет разные диалоги. L2OFF - Полностью переписан Newbie Guide в деревнях. Соответствует L2OFF - Добавлена голосовая команда .menu: Включение\Отключение Exp\Sp, Отображение текущего Ping'a персонажа. - Добавлена Оффлайн торговля, крафт. - Синхронизация с aCis rev. 319, 320, 321, 322, 323: GM commands, Skills / Formulas, Misc - Part I GM commands - addition of //knownlist : allow to check target's knownlist. Eventually, the use of that command would be extended later. - from now, //gm schedules the rollback of the previous accesslevel (allow easy testing without manual accessLevel drop/add + character relog). Default 1 minute. Skills / Formulas - rework Func and classes holding such data (notably moving from [] to List). - rework Env to match with latest L2J (getters / setters, "div/mul/add/sub"Value methods, getPlayer() addition). - drop numerous unused Conditions (9 overall). - rework calcHitMiss method (roughly -10% success compared to before), add night and Z+- modifiers, lower behind and side modifiers (from 20/10 to 10/5). - fix gladiators charge system. It matches L2OFF IL. - matkModifier && levelModifier ratios from skills % landrate are reworked, as it is currently totally breaking formulas. Misc - numerous cleanups (complete some javadoc, drop useless methods, reorganize checks in order to avoid to calculate not needed stuff). - fix a NPE caused by selecting "show skills" chat option on a skill trainer NPC with no active target. - doors getName() is correctly setted, while internal getDoorName() and _name dissapear. - revert some sections of rev 239 concerning sieges dates. Drop 7 signs period check aswell (not existing on retail). - fix few concurrency weaknesses. Sieges, MDT (Part I), Misc Sieges - fix registration date end calculation (cf : Siege participation registration is closed twenty-four hours before the start of the siege.). - registration date is now calculated on server startup, and based on siege date (it was missing). - move siege logs when a new date is setted, not on server startup (well if your server had old dates and need refresh it will show, but otherwise it won't). - rework startAutoTask() in order to avoid to cancel/set twice ScheduleStartSiegeTask (if date is too old and need to be edited). Monster Derby Track - part I - announcements aren't broadcasted twice anymore and are based on zone types, not on L2RaceManager knownlists. - race informations are now refreshed on player teleport (can see properly monsters). - set the default race number to 1 instead of 4. - setup race announcements like L2OFF, using a 20min game cycle rather than 10min. - move the entire race system logic from L2RaceManagerInstance to MonsterRace. Reduce the number of running tasks from 40 (20 per NPC) to 1. - newSpeeds() isn't processed twice anymore (dropped from newRace() end). - newRace() logic is rewritten (avoid to get NPC clones, better performance). - implements "View Past Results" button (holding past races informations up to 7 races). Misc - fix few warnings spotted by new Eclipse version, ty SweeTs. - fix previous commit regarding //enchant admincommand (was testing with only me online, so didn't see this coming), ty SweeTs. - fix FuncMAtkCritical, ty sahar to point it. - add 2 methods to broadcast crap, toAllPlayersInZoneType() and toAllPlayersInRegion(). Each allow numerous packets as parameter. MDT (part II), Misc MDT (part II) - a big thanks to roko91 for odd calculation ^^. - move MonsterRace in most appropriate section (instancemanager.games) - add data persistance : - current race state is saved on race end. The current race number is retrieved from history aswell. - bets on lanes (from CURRENT race) are saved on ticket obtention. It allows to recalculate odds without errors. - fix previous commit regarding "View Past Results" button (records should be shown from newest race to oldest). - add odds rate calculation per lane (happens at "tickets sales closed" event). - the odd of the first place is now saved on HistoryInfo. - drop double message on ticket obtention. - implements "Calculate Winnings" button (3 different bypasses, with numerous checks). Misc - add retail HTM when you got too much quests. Ty Root. - fix a ConcurrentModificationException ; slight rework of L2SiegeClan. Ty sahar. Trove drop, Misc Trove drop - drop entirely usage of that library, as there is almost no impact on performance. - basically : - TIntObjectHashMap : Map<Integer, Object> - TIntIntHashMap : Map<Integer, Integer> - TShortObjectHashMap : Map<Short, Object> - TIntArrayList : List<Integer> Misc - remove/add the SA if a weapon grade penalty occurs/doesn't occur. Ty KaL for the idea. - cleanup sortHeroesToBe() method. - fix map_regions.xml in order 20_25 and 21_25 teleport to Talking Island (fix Elven Ruins). - fix a sit visual bug. Ty Kingzor. - fix siege skills on subclass change, and drop a double use of restoreDeathPenaltyBuffLevel(). Ty Kingzor. Misc - numerous cleanups (Javadocs, formatting, methods renaming, organizing classes, etcs). - AutoSpawnHandler > AutoSpawnManager (moved to instancemanager) - RecipeController > RecipeTable (moved to datatables) - SevenSigns / SevenSignsFestival (moved to instancemanager) - CursedWeapon (moved to model.entity) - model.partymatching folder creation (moved 3 classes inside) - numerous "L2" drops on names (L2Item, L2Weapon, L2Armor, etc). More to come. - Item renamed NewItem (because of L2Item renamed Item), and internal Item (another one) class dropped for ItemHolder use. - rework checkPvpSkill method. Ty Kingzor for the buff/heal fix. - recipes lists are on Collection from now (avoids operations from/to arrays). - drop _charId, getter/setter. Use of getObjectId() on the few uses. - rework SkillDat (renamed for SkillUseHolder), avoiding to create a massive amount of objects (3 final objects per players refreshed on demand, instead of 1 created per casted/queued skill). - _currentPetSkill getSkill() is correctly setted to null after a pet skill cast. - [L2J 6477] fix a double login issue. - [L2J 6488] [L2J 6490] implements MaterialType, CrystalType enums. Cleanup ItemTable. Move and rename classes. - addition of missing sounds for boats, ty Root. Изменено 14 апреля, 2014 пользователем JacQ100 Поделиться сообщением Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты