Перейти к содержанию
Авторизация  
JacQ100

Исходный Код Acis. Доработанный.

Рекомендуемые сообщения

Доброго времени. Продам исходный код acis + небольшие наработки. Последняя синхронизация с ацис - 324.

Так же продам последний актуальный сурс ацис - 325.

 

Цена - 1500р.

Связь через ПМ или оставляйте свои контакты. Спасибо.

 

Изменения.

 

 

- Исправлена работа /sit, /stand. L2OFF

- SS, BSS и т.д. - переписаны все системные сообщения. L2OFF

- Если в данный момент у НПЦ отсутствует квест - персонаж получит HTML: I have no tasks for you right now. Реализовано. L2OFF

- Добавлен Многофункциональный Баффер

- Добавлен Многофункциональный Service

- Персонаж может вести диалог с НПЦ только в том случае если этот НПЦ в таргете. L2OFF

- Добавлены параметры запрещающие использование ByPass'ов. Теперь нельзя сделать телепорт через GateKeeper, когда персонаж сидит и т.д. L2OFF

- В WareHouse нельзя положить isAugmented() предметы. L2OFF

- Персонаж может совершать Покупку, Продажу с НПЦ и другими персонажами - только в том случае, если цель в таргете и на расстоянии не более 150. L2OFF

- Добавлен НПЦ Dorothy. L2OFF

- На ПТС доступен просмотр Ипподрома. Реализовано. L2OFF

- Реализован квест "Tutorial"

- Реализован квест "Q999_T1Tutorial"

- Реализован Премиум Аккаунт

- Реализован модификатор времени Баффов

- У членов пати не должны отображаться isToggle() скиллы. L2OFF

- У участников олимпиады не должны отображаться isToggle() скиллы. L2OFF

- Добавлена поддержка voicedcommandhandlers

- Период олимпиады с 20:00 по МСК. L2OFF

- Исправлены двойные системные сообщения при окончании эффектов

- Персонаж не может разговаривать с НПЦ, когда сидит, мёртв и т.д. L2OFF

- Исправлено "залипание" персонажей при разговоре с НПЦ

- В режиме inObserverMode() персонаж не может использовать /sit, /stand. L2OFF

- В режиме inObserverMode() персонаж не может использовать /vendor, /buy, /dwarvenmanufacture. L2OFF

- Персонаж не может использовать isToggle() скиллы в режиме isSitting(). L2OFF

- Добавлена система голосования L2Top.ru

- Добавлена система голосования MMoTop.ru

- Переписаны HTML Grand Olympiad Ranking. Соответствуют L2OFF

- Исправлен SSQ - клиент игры вылетал с ошибкой.

- На ПТС отсутствует сообщение "Использование CP Gauge Potion".

- Монстры в Hot Springs не кидают ДеБаффы: Hot Springs Flu, Hot Springs Rheumatism. L2OFF

- При смене Саб-Класса - Баффы не должны восстанавливаться. L2OFF

- Добавлен конфиг: Стартовый уровень персонажа

- Добавлен скилл BlockBuff: Пропускает "Self" Баффы, Блокирует посторонние.

- При предложении вступить в Клан - должно отображаться только одно сообщение. L2OFF

- Полностью переписан AI HotSprings. Добавлен конфиг. Теперь персонаж получает только Hot Spring Malaria, Hot Springs Cholera. L2OFF

- Полностью переписан AI Monastery. L2OFF

- Реализованы TownMap в начальных городах. L2OFF

- При отмене "Воскрешения" от скиллов Salvation, Soul of the Phoenix - эффект не должен прекращаться. L2OFF

- Когда персонаж отменял "Воскрещение" от Salvation, Soul of the Phoenix и нажимал "В город" - эффекты срабатывали и прекращались. Исправлено.

- Добавлен конфиг: Стартовые предметы персонажа.

- Добавлен конфиг: Координаты появления новых персонажей.

- Добавлена "Банковская система" + голосовые команды.

- Добавлен spawn всех недостающих НПЦ.

- При переодевании\снятии оружия - эффект Snipe исчезает. L2OFF

- isToggle() скиллы - нельзя отменить под эффектом isFakeDeath(). L2OFF

- Удалено сообщение при получении нового уровня. L2OFF

- При смене профессии(Активации\Смене Саб-Класса - например) Автоматическое использование SoulShot останавливается. L2OFF

- Время действия Angelic Icon 60 секунд. L2OFF

- Время действия Force Meditation 30 секунд. L2OFF

- isShadowItem() нельзя положить в WareHouse. L2OFF

- Положить предметы в WareHouse можно только в том случае, если цель в таргете и на расстоянии не более 150. L2OFF

- Trade между двумя персонажами можно подтвердить только на расстоянии не более 800. L2OFF

- Переписаны координаты появления(возрождения) Primeval Isle. L2OFF

- У Monastic Crusader всегда 2 миньона. L2OFF

- Эффекты Blessed Body, Magic Regeneration, Mental Shield, Magic Focus (Оружие Олимпиады (СА)), накладываются так-же при произношении физических навыков. L2OFF

- Теперь невозможно войти в мир одним и тем-же персонажем несколько раз одновременно.

- Добавлен дроп Top-Grade Life Stone: level 76 для Tyrannosaurus.

- Добавлен телепорт по этажам Rune. L2OFF

- При произношении положительных навыков на РБ - персонаж не получает Raid Curse. L2OFF

- Синхронизация с aCis rev. 318:

Quests

- addition of Q225, ty to sharer.

Skills

- drop TARGET_ITEM && TARGET_CORPSE_CLAN target types.

- cleanup few target types, in order to avoid to recalculate numerous times the caster<>victim distance (when handled by getKnownTypeInRadius).

- rework TARGET_CORPSE_MOB in order to drop a ClassCastException (you can't "corpse life steal" summons anymore).

- fix Mass Resurrection skill, ty sahar.

Summons

- add support for Sin Eater skill (suicide aura skill + few random chat).

- all "betray" checks got their appropriate user messages.

- passive summons such as Sin Eater, Big Boom or Wyvern shouldn't be able to use Attack button.

- fix a ClassCastException when you tried to attack L2StaticObject (thrones, etc) using the Attack button. It's an invalid target from now.

Misc

- enchant boni are now refreshed if +4/+6 from admin panel. Decreasing enchant value also works.

- cleanup L2ArmorSet methods, allowing less inventory checks (up to 3 times with is6Enchanted method use).

- fix cellpathfinding geodata option (massive NPEs from javolution drop), ty Hasha.

 

- При атаке РБ скиллами - персонаж может получить 2 вида Raid Curse в зависимости от типа скилла (Магический или Физический). L2OFF

- Добавлена голосовая команда .premiuminfo для вывода информации о премиум услугах. info.htm

- Переписаны координаты ТП по локациям. L2OFF

- Переписаны координаты ТП по городам. L2OFF

- При телепортации через ГК отсутсвует randomOffset. L2OFF

- Исправлен НПЦ black_shadow. L2OFF

- Добавлена защита BruteForce.

- Adena (ID - 57) невозможно продать. L2OFF

- Исправлен "двойной" вход на 1 аккаунт.

- Добавлен fullquest.htm файл. L2OFF

- Исправлен метод leaveObserverMode().

- Конфиги переведены на русский язык.

- Во время частной торговли, покупки можно производить рестарт персонажа. L2OFF

- Максимальное расстояние для разговора с НПЦ 100. L2OFF

- Реализована система Offline торговли, производства вещей.

- Исправлены координаты телепортации NewbieTravelToken. L2OFF

- Переписаны диалоги NewbieTravelToken. Добавлены недостающие. L2OFF

- При входе в режим enterObserverMode, персонаж получает сообщение "Наблюдатели не могут поучавствовать.". L2OFF

- Реализована система Runes: Rune Exp, Rune Sp.

- Исправлена телепортация через Newbie Guide. Каждая Расса имеет разные диалоги. L2OFF

- Полностью переписан Newbie Guide в деревнях. Соответствует L2OFF

- Добавлена голосовая команда .menu: Включение\Отключение Exp\Sp, Отображение текущего Ping'a персонажа.

- Добавлена Оффлайн торговля, крафт.

- Синхронизация с aCis rev. 319, 320, 321, 322, 323:

GM commands, Skills / Formulas, Misc - Part I

 

GM commands

- addition of //knownlist : allow to check target's knownlist. Eventually, the use of that command would be extended later.

- from now, //gm schedules the rollback of the previous accesslevel (allow easy testing without manual accessLevel drop/add + character relog). Default 1 minute.

 

Skills / Formulas

- rework Func and classes holding such data (notably moving from [] to List).

- rework Env to match with latest L2J (getters / setters, "div/mul/add/sub"Value methods, getPlayer() addition).

- drop numerous unused Conditions (9 overall).

- rework calcHitMiss method (roughly -10% success compared to before), add night and Z+- modifiers, lower behind and side modifiers (from 20/10 to 10/5).

- fix gladiators charge system. It matches L2OFF IL.

- matkModifier && levelModifier ratios from skills % landrate are reworked, as it is currently totally breaking formulas.

 

Misc

- numerous cleanups (complete some javadoc, drop useless methods, reorganize checks in order to avoid to calculate not needed stuff).

- fix a NPE caused by selecting "show skills" chat option on a skill trainer NPC with no active target.

- doors getName() is correctly setted, while internal getDoorName() and _name dissapear.

- revert some sections of rev 239 concerning sieges dates. Drop 7 signs period check aswell (not existing on retail).

- fix few concurrency weaknesses.

 

Sieges, MDT (Part I), Misc

 

Sieges

- fix registration date end calculation (cf : Siege participation registration is closed twenty-four hours before the start of the siege.).

- registration date is now calculated on server startup, and based on siege date (it was missing).

- move siege logs when a new date is setted, not on server startup (well if your server had old dates and need refresh it will show, but otherwise it won't).

- rework startAutoTask() in order to avoid to cancel/set twice ScheduleStartSiegeTask (if date is too old and need to be edited).

 

Monster Derby Track - part I

- announcements aren't broadcasted twice anymore and are based on zone types, not on L2RaceManager knownlists.

- race informations are now refreshed on player teleport (can see properly monsters).

- set the default race number to 1 instead of 4.

- setup race announcements like L2OFF, using a 20min game cycle rather than 10min.

- move the entire race system logic from L2RaceManagerInstance to MonsterRace. Reduce the number of running tasks from 40 (20 per NPC) to 1.

- newSpeeds() isn't processed twice anymore (dropped from newRace() end).

- newRace() logic is rewritten (avoid to get NPC clones, better performance).

- implements "View Past Results" button (holding past races informations up to 7 races).

 

Misc

- fix few warnings spotted by new Eclipse version, ty SweeTs.

- fix previous commit regarding //enchant admincommand (was testing with only me online, so didn't see this coming), ty SweeTs.

- fix FuncMAtkCritical, ty sahar to point it.

- add 2 methods to broadcast crap, toAllPlayersInZoneType() and toAllPlayersInRegion(). Each allow numerous packets as parameter.

 

MDT (part II), Misc

 

MDT (part II) - a big thanks to roko91 for odd calculation ^^.

- move MonsterRace in most appropriate section (instancemanager.games)

- add data persistance :

- current race state is saved on race end. The current race number is retrieved from history aswell.

- bets on lanes (from CURRENT race) are saved on ticket obtention. It allows to recalculate odds without errors.

- fix previous commit regarding "View Past Results" button (records should be shown from newest race to oldest).

- add odds rate calculation per lane (happens at "tickets sales closed" event).

- the odd of the first place is now saved on HistoryInfo.

- drop double message on ticket obtention.

- implements "Calculate Winnings" button (3 different bypasses, with numerous checks).

 

Misc

- add retail HTM when you got too much quests. Ty Root.

- fix a ConcurrentModificationException ; slight rework of L2SiegeClan. Ty sahar.

 

 

Trove drop, Misc

 

Trove drop

- drop entirely usage of that library, as there is almost no impact on performance.

- basically :

- TIntObjectHashMap : Map<Integer, Object>

- TIntIntHashMap : Map<Integer, Integer>

- TShortObjectHashMap : Map<Short, Object>

- TIntArrayList : List<Integer>

 

Misc

- remove/add the SA if a weapon grade penalty occurs/doesn't occur. Ty KaL for the idea.

- cleanup sortHeroesToBe() method.

- fix map_regions.xml in order 20_25 and 21_25 teleport to Talking Island (fix Elven Ruins).

- fix a sit visual bug. Ty Kingzor.

- fix siege skills on subclass change, and drop a double use of restoreDeathPenaltyBuffLevel(). Ty Kingzor.

 

Misc

- numerous cleanups (Javadocs, formatting, methods renaming, organizing classes, etcs).

- AutoSpawnHandler > AutoSpawnManager (moved to instancemanager)

- RecipeController > RecipeTable (moved to datatables)

- SevenSigns / SevenSignsFestival (moved to instancemanager)

- CursedWeapon (moved to model.entity)

- model.partymatching folder creation (moved 3 classes inside)

- numerous "L2" drops on names (L2Item, L2Weapon, L2Armor, etc). More to come.

- Item renamed NewItem (because of L2Item renamed Item), and internal Item (another one) class dropped for ItemHolder use.

- rework checkPvpSkill method. Ty Kingzor for the buff/heal fix.

- recipes lists are on Collection from now (avoids operations from/to arrays).

- drop _charId, getter/setter. Use of getObjectId() on the few uses.

- rework SkillDat (renamed for SkillUseHolder), avoiding to create a massive amount of objects (3 final objects per players refreshed on demand, instead of 1 created per casted/queued skill).

- _currentPetSkill getSkill() is correctly setted to null after a pet skill cast.

- [L2J 6477] fix a double login issue.

- [L2J 6488] [L2J 6490] implements MaterialType, CrystalType enums. Cleanup ItemTable. Move and rename classes.

- addition of missing sounds for boats, ty Root.

 

 

Изменено пользователем JacQ100

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Для публикации сообщений создайте учётную запись или авторизуйтесь

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать учетную запись

Зарегистрируйте новую учётную запись в нашем сообществе. Это очень просто!

Регистрация нового пользователя

Войти

Уже есть аккаунт? Войти в систему.

Войти
Авторизация  

  • Последние посетители   0 пользователей онлайн

    Ни одного зарегистрированного пользователя не просматривает данную страницу

×
×
  • Создать...