Trololo 0 Опубликовано 27 января, 2012 Вообщем такая проблема на всех сборках фрозенов: LoginServer- GameServer- Из-за чего это? Help) Поделиться сообщением Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Trololo 0 Опубликовано 27 января, 2012 Up) Поделиться сообщением Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
taste 501 Опубликовано 27 января, 2012 конфиг логин и гейм сервера правильно настрой и хексид сделай Поделиться сообщением Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Mikki 0 Опубликовано 27 января, 2012 Не правельная кодировка у базы данных или у таблицы characters вроде как ... Поделиться сообщением Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Trololo 0 Опубликовано 27 января, 2012 #============================================================# # Frozen Dev.Team # #============================================================# # This is the server configuration file. Here you can set up the connection for your server. # Usually you have to change the ExternalHostname option to # - 127.0.0.1 (if you want to play alone / testing purpose) # - LAN IP* (if you want to play from another computer in the network) # - WAN IP** (if you want to play with friends over internet) # - Questions? => http://l2jfrozen.com # # * = If you want to get your LAN IP, simply choose "Start" => "Run..." then type "cmd" => "ipconfig" # **= If you want to get you WAN IP, visit http://www.whatismyip.com # ================================================================================ =================== # ================================================================ # General server setting !!! REQUIRED to configure to everyone !!! # ================================================================ # This is transmitted to the clients connecting from an external network, so it has to be a public IP or resolvable hostname ExternalHostname = 127.0.0.1 # This is transmitted to the client from the same network, so it has to be a local IP or resolvable hostname InternalHostname = 127.0.0.1 # Bind ip of the loginServer, use * to bind on all available IPs LoginserverHostname = * LoginserverPort = 2106 # How many times you can provide an invalid account/pass before the IP gets banned LoginTryBeforeBan = 20 # Time you won't be able to login back again after LoginTryBeforeBan tries to login. Provide a value in seconds. Default 10min. (600) LoginBlockAfterBan = 600 GMMinLevel = 100 # The address on which login will listen for GameServers, use * to bind on all available IPs LoginHostname = 127.0.0.1 # The port on which login will listen for GameServers LoginPort = 9014 # If set to True any GameServer can register on your login's free slots AcceptNewGameServer = False # If False, the licence (after the login) will not be shown # It is highly recomended for Account Seciurity to leave this option as defalut (True) ShowLicence = True # Database Pool Type # Possible Values: c3p0 or BoneCP # c3p0: more stable # BoneCP: more performance DatabasePoolType=c3p0 # Database info Driver=com.mysql.jdbc.Driver #Driver=org.hsqldb.jdbcDriver #Driver=com.microsoft.sqlserver.jdbc.SQLServerDriver # Database Settings URL=jdbc:mysql://localhost/l2jdb #URL=jdbc:hsqldb:hsql://localhost/l2jdb #URL=jdbc:sqlserver://localhost/database=l2jdb/user=sa/password= # Parameters Databases - MYSQL # Login - Mysql's user Login = root # Password - Mysql's Password Password = 123 # maximum number of simultaneous connecting to the database MaximumDbConnections = 50 # Default: 0 MaximumDbIdleTime = 0 # The timeout before a new connection to the database (in ms) # default 0 disabled TimeOutConDb = 0 # Sets number of partitions to use. - BoneCP # In order to reduce lock contention and thus improve performance, # each incoming connection request picks off a connection from a pool that has thread-affinity, # i.e. pool[threadId % partition_count]. The higher this number, the better your performance will be for the case # when you have plenty of short-lived threads. Beyond a certain threshold, maintenance of these pools will start # to have a negative effect on performance (and only for the case when connections on a partition start running out). PartitionCount = 3 # Limit fast connections (input username / password) FastConnectionLimit = 15 # Time of the normal connection (in ms) NormalConnectionTime = 700 # Time fast connection (in ms) FastConnectionTime = 350 # Maximum connections with the 1st IP MaxConnectionPerIP = 50 # The lifetime of the session with the login server. SessionTTL = 25000 MaxSessions = 100 # Choose the option: "true", to create an account when logging in automatically AutoCreateAccounts = True # Time to renew the IP address of the server in minutes (for dynamic IP) IpUpdateTime = 0 # The configuration of the local subnet # Example : 192.168 # Ppimer : 10.1 NetworkList = 192.168.;10.0. # =============================================================== # Test server configuration, not to switch on the game server! = # =============================================================== # Use the GG client authentication # Login server access let the client without GameGuard ForceGGAuth = False # Including protection from flood # IMPORTANT: Put True for server security. EnableFloodProtection = True # Enable mode "debugging" # With debug you will see more log on console and more messages in game. Debug = False # Switched on "development" Developer = False # ============================================================= # Anti Ddos protection. # This system works with iptables # ============================================================= # iptables -A INPUT -p tcp --dport 7777 -j DROP # IMPORTANT: Put True for server security. # IMPORTANT: Active only with LINUX OS. EnableDdosProSystem = False # String deny_comms # IMPORTANT: If you don't know what is it, leave as default Deny_noallow_ip_ddos = /sbin/iptables -I INPUT 13 -p tcp --dport 7777 -s $IP -j ACCEPT # Active full log on Login Server console about Ddos protection Fulllog_mode_print = false #------------------------------------------- # Additional login server logs settings - #------------------------------------------- Debug = False Assert = False Developer = False EnableAllExceptionsLog = false DebugPackets = false Что тут не так? Вроде бы все верно. Поделиться сообщением Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Trololo 0 Опубликовано 27 января, 2012 Не правельная кодировка у базы данных или у таблицы characters вроде как ... Как это исправить?) Поделиться сообщением Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Mikki 0 Опубликовано 27 января, 2012 Зайти в бд - щёлкнуть правой кнопкой мыши на таблицу characters - Design Table и посмотреть что написанно в разделе character set: Поделиться сообщением Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Trololo 0 Опубликовано 27 января, 2012 Вот: Поделиться сообщением Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Trololo 0 Опубликовано 27 января, 2012 Что, никто не знает?? Поделиться сообщением Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
taste 501 Опубликовано 27 января, 2012 есть вариант но попробуй сам подумать) Поделиться сообщением Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Trololo 0 Опубликовано 27 января, 2012 Ну у меня тоже есть вариант взять таблицу characters из другой сборки)) наверно фигню написал)) Только начинаю изучать серверостроение_ Поделиться сообщением Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
taste 501 Опубликовано 27 января, 2012 бред ну ладно попробуй адрес своей базы заменить на URL = jdbc:mysql://localhost/test?useUnicode=true&characterEncoding=UTF-8 test это названиебазы Поделиться сообщением Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Trololo 0 Опубликовано 27 января, 2012 Спасибо помогло Поделиться сообщением Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты