Перейти к содержанию

Creatmaster

Пользователи
  • Публикаций

    16
  • Зарегистрирован

  • Посещение

  • Отзывы

    0%

Репутация

0

Информация о Creatmaster

  • Звание
    Только пришел

Информация

  • Пол
    Мужчина
  • Город
    Italy

Контакты

  • ICQ
    587651990

Посетители профиля

1386 просмотров профиля
  1. Удали в базе данных в таблице game server ид гейм сервера и зарегистрируй гейм сервер заново, после чего настрой конфиги в логе и гейме пароль к базе данных и имя базы и соответственно ip адреса если все сделаешь верно пойдёт как по маслу
  2. Я тебя понял =)) ну я его разгадаю наверное)))) а сколько цена?
  3. Не могу почему то ее запустить для игры по интеренту... на Локалхосте все гуд , а прописываю ип основной шлюз и не чего не происходит я могу заходить а другой человек не может не чего не происходить порты открыты 7777 2016 2109 и т.д до этого была сборка сервачка и все заходило с этими настройками ип адресов а эту что то не могу настроить , может поможете ? или она заточена чисто на локалхост? на всякий конфиги мб глянете что не так login server #============================================================= # Loginserver #============================================================= # This is transmitted to the clients connecting from an external network, so it has to be a public IP or resolvable hostname ExternalHostname = 46.98.172.237 # This is transmitted to the client from the same network, so it has to be a local IP or resolvable hostname InternalHostname = 192.168.0.104 # Bind ip of the LoginServer, use * to bind on all available IPs LoginserverHostname = 192.168.0.104 #Default 2106 LiveServer 2109 LoginserverPort = 2109 # How many times you can provide an invalid account/pass before the IP gets banned LoginTryBeforeBan = 10 # Time you won't be able to login back again after LoginTryBeforeBan tries to login. Provide a value in seconds. Default 10min. (600) LoginBlockAfterBan = 600 # The address on which login will listen for GameServers, use * to bind on all available IPs LoginHostname = * # The port on which login will listen for GameServers LoginPort = 9014 # If set to true any GameServer can register on your login's free slots AcceptNewGameServer = False # If false, the licence (after the login) will not be shown # It is highly recomended for Account Security to leave this option as default (True) ShowLicence = True Hide Game Server # ================================================================ # Gameserver setting # ================================================================ # Bind ip of the gameserver, use * to bind on all available IPs. LiveServer 94.76.114.19 GameserverHostname = 192.168.0.104 #Default 7777 LiveServer 7111 GameserverPort = 7777 # This is transmitted to the clients connecting from an external network, so it has to be a public IP or resolvable hostname # If this ip is resolvable by Login just leave * ExternalHostname = 46.98.172.237 # This is transmitted to the client from the same network, so it has to be a local IP or resolvable hostname. # If this ip is resolvable by Login just leave * InternalHostname = 192.168.0.104 # The Loginserver host and port. LoginPort = 9014 LoginHost = 192.168.0.104 # This is the server id that the gameserver will request. RequestServerID = 1 # If set to true, the login will give an other id to the server (if the requested id is already reserved). AcceptAlternateID = True Hide Все проде верно указываю а не заходит у друга... А меня пускает Сервер запускается все впоряде.. Правда у меня IP не выделенный на компе ну не суть, до этого же сборка была ну правда другая и дружбан заходил без проблем .... По идее и эта должна работать.. или нужно обязательно для Acis выделенный IP ? я для теста запускаю на конект и т.д ...мб привязка какая то в с борке?
  4. А у тебя нету случайно названия текстур ??? а то я не могу что то их в клиенте найти
  5. как кстати с ограничением по онлайну? есть или нету? еще EXP не дает за убитых мобов SP и где поправить это?
  6. Мне понравилось что в ней нету мусора как в остальных , такую можно даже на продажу...
  7. + ставлю сборка вроде норм
  8. У кого не грузит Geo в этой сборке конфиг битый))) наверное это специально сделано вот нормальный # ================================================================= # Geodata # ================================================================= # GeoData options, default 0 # 0: GeoData, PathChecking and PathFinding OFF. # * Players/monsters can attack and walk through walls, but not doors. # 1: GeoData and PathChecking ON, PathFinding OFF. # * GeoData files are required. # * The Line Of Sight (LoS) check is being performed. None interaction/ # attack/spellcast through walls or over a large obstacle is allowed. # * The Line of Movement (LoM) check is being performed. Can not walk # through wall or an obstacle. # ? Monsters can pass walls but not aggro through them. # 2: GeoData, PathChecking and PathFinding ON. # * When LoM check fails, the PathFinding is performed to look for # an alternative path (e.g. walk around obstacle). GeoData = 0 # Specifies the path to geodata files. For example, when using L2off geodata files located # at Lineage client folder ("C:/Program Files/Lineage II/system/geodata/"), default: ./data/geodata/ GeoDataPath = ./data/geodata/ # Sets the geodata file format and filename conventions, default: L2J # L2J: Geodata are in standard L2J format (using filename e.g. 22_16.l2j) # L2OFF: Geodata are in standard L2OFF format (using filename e.g. 22_16_conv.dat) # L2D: Geodata are in diagonal L2D format (using filename e.g. 22_16.l2d) GeoDataFormat = L2J # Player coordinates synchronization # 1 - partial synchronization Client --> Server ; don't use it with geodata # 2 - partial synchronization Server --> Client ; use this setting with geodata # -1 - Old system: will synchronize Z only, default: -1 CoordSynchronize = -1 # ================================================================= # Path checking # ================================================================= # Line of sight start at X percent of the character height, default: 75 PartOfCharacterHeight = 75 # Maximum height of an obstacle, which can exceed the line of sight, default: 32 MaxObstacleHeight = 32 # ================================================================= # Path finding # ================================================================= # Pathfinding array buffers configuration, default: 100x6;128x6;192x6;256x4;320x4;384x4;500x2 PathFindBuffers = 100x6;128x6;192x6;256x4;320x4;384x4;500x2 # Base path weight, when moving from one node to another on axis direction, default: 10 BaseWeight = 10 # Path weight, when moving from one node to another on diagonal direction, default: BaseWeight * sqrt(2) = 14 DiagonalWeight = 14 # When movement flags of target node is blocked to any direction, multiply movement weight by this multiplier. # This causes pathfinding algorithm to avoid path construction exactly near an obstacle, default: 10 ObstacleMultiplier = 10 # Weight of the heuristic algorithm, which is giving estimated cost from node to target, default: 20 # For proper function must be higher than BaseWeight and/or DiagonalWeight. HeuristicWeight = 20 # Maximum number of generated nodes per one path-finding process, default 3500 MaxIterations = 3500 # Path debug function, FOR DEBUG PURPOSES ONLY! # Adena = Nodes known to path-find algorithm (amount show node cost * 10) # Antidote = constructed path (amount show node cost * 10) # Blue Potion = begining of the path # Green Potion = node removed by LOS post-filter # Red Potion = actual waypoints DebugPath = False # ================================================================= # Geodata files # ================================================================= # The world contains 176 regions (11 x 16), each region has own geodata file. # Geodata files are loaded according to the list below. # Some regions are not supported by L2 client. # 16_10: load region (geodata options enabled) # #16_10: skip region (geodata options disabled, no LoS/LoM checks) 16_10 16_11 16_12 #16_13 - not supported by L2 client #16_14 - not supported by L2 client #16_15 - not supported by L2 client #16_16 - not supported by L2 client #16_17 - not supported by L2 client #16_18 - not supported by L2 client 16_19 16_20 16_21 16_22 16_23 16_24 16_25 17_10 17_11 17_12 #17_13 - not supported by L2 client #17_14 - not supported by L2 client #17_15 - not supported by L2 client #17_16 - not supported by L2 client #17_17 - not supported by L2 client 17_18 17_19 17_20 17_21 17_22 17_23 17_24 17_25 18_10 18_11 18_12 18_13 18_14 #18_15 - not supported by L2 client #18_16 - not supported by L2 client 18_17 18_18 18_19 18_20 18_21 18_22 18_23 18_24 18_25 19_10 19_11 #19_12 - not supported by L2 client 19_13 19_14 19_15 19_16 19_17 19_18 19_19 19_20 19_21 19_22 19_23 19_24 19_25 20_10 20_11 #20_12 - not supported by L2 client 20_13 20_14 20_15 20_16 20_17 20_18 20_19 20_20 20_21 20_22 20_23 20_24 20_25 #21_10 - not supported by L2 client #21_11 - not supported by L2 client #21_12 - not supported by L2 client 21_13 21_14 21_15 21_16 21_17 21_18 21_19 21_20 21_21 21_22 21_23 21_24 21_25 #22_10 - not supported by L2 client #22_11 - not supported by L2 client #22_12 - not supported by L2 client 22_13 22_14 22_15 22_16 22_17 22_18 22_19 22_20 22_21 22_22 22_23 22_24 22_25 23_10 23_11 23_12 23_13 23_14 23_15 23_16 23_17 23_18 23_19 23_20 23_21 23_22 23_23 23_24 23_25 24_10 24_11 24_12 24_13 24_14 24_15 24_16 24_17 24_18 24_19 24_20 24_21 24_22 24_23 24_24 24_25 25_10 25_11 25_12 #25_13 - not supported by L2 client 25_14 25_15 25_16 25_17 25_18 25_19 25_20 25_21 #25_22 - not supported by L2 client #25_23 - not supported by L2 client #25_24 - not supported by L2 client #25_25 - not supported by L2 client #26_10 - not supported by L2 client 26_11 26_12 #26_13 - not supported by L2 client 26_14 26_15 26_16 #26_17 - not supported by L2 client #26_18 - not supported by L2 client #26_19 - not supported by L2 client #26_20 - not supported by L2 client #26_21 - not supported by L2 client #26_22 - not supported by L2 client #26_23 - not supported by L2 client #26_24 - not supported by L2 client #26_25 - not supported by L2 client
  9. Ну или я не шарю как включить поможешь? вот что у меня
  10. Геодата у тебя не пашет то есть гео движок
  11. Пишите в icq. 587651990 помогу рисунки любой сложности любого формата..
  12. Как исправить не отмыветься пк! ОТ МОБОВ ОТМЫВЕТЬСЯ а когда умираешь пк от перса карма не отмыветься, и ещё как изменить описание аргументации всегда пишет что вставлен Вм хотя в пушке стоне... И тут есть ограничения по онлайну? СТОИТ ПЕЛИТЬ ЕЁ И СТАВИТЬ НА ПРОЕКТ?
  13. Всем привет подскажите пожалуйста в каком файле в клиенте изменить описание пушки с лсом какой бы лс не поймал всегда пишет одно и то же вот на скрине А на самом деле в Пушке ЛС Stone а пишет что ВМ ... Как исправить это дело не подскажите?
  14. при входе в игру пишет такую ошибку! Первый раз все норм после покупки ника в дон шопе ошибка Как исправить подскажите ? [WARN 10:36:48]: Attempt of double login: тут логин(268513282) тут акаунт [FATAL 10:36:48]: Character could not be loaded (slot:0) [WARN 10:36:56]: Attempt of double login: тут логин(268513282) тут акаунт [FATAL 10:36:56]: Character could not be loaded (slot:0) [WARN 10:37:09]: Attempt of double login: тут логин(268513282) тут акаунт [FATAL 10:37:09]: Character could not be loaded (slot:0)
×
×
  • Создать...