KuJIoVeR 8 Опубликовано 22 мая, 2012 Скрытый текст# ===================================## Game Server Settings ## ===================================## This is the server configuration file. Here you can set up the connection information for your server.# This was written with the assumption that you are behind a router.# Dumbed Down Definitions...# LAN (LOCAL area network) - typically consists of computers connected to the same router as you.# WAN (WIDE area network) - typically consists of computers OUTSIDE of your router (ie. the internet).# x.x.x.x - Format of an IP address. Do not include the x'es into settings. Must be real numbers.# -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------# Networking# -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------# This is transmitted to the clients connecting from an external network, so it has to be a public IP or resolvable hostname# Common settings...# 127.0.0.1 - If you are playing alone on a test server# 192.168.x.x - This is if you are on a 192.168.x.x type network (behind a standard consumer router) and want other computers from JUST the internal network to be able to connect# x.x.x.x - WAN IP obtained from http://www.whatismyip.com/. This is if you want people outside your internal network to be able to connect to your server.# If this IP is resolvable by the Login Server, just leave *.# ----------------------------------------------------------------------------------------# Укажите здесь (ip) адрес вашего Игрового Сервера, Или используйте символ *GameserverHostname = 127.0.0.1GameserverPort = 7777# Если ваш сервер опубликован с помощью NAT укажите здесь ваш ВНЕШНИЙ IP.ExternalHostname = 95.181.69.33# Если ваш сервер опубликован с помощью NAT укажите здесь ваш ВНУТРЕННИЙ IPInternalHostname = 127.0.0.1# Укажите IP и порт вашего логин-сервераLoginPort = 9014LoginHost = 127.0.0.1# Database Pool Type# Possible Values: c3p0 or BoneCP# c3p0: more stable# BoneCP: more performanceDatabasePoolType=c3p0# Параметры Базы данныхDriver = com.mysql.jdbc.DriverURL = jdbc:mysql://localhost/# Database nameGameserverDB = l2jdbLoginserverDB = l2jdb# Login - Mysql's userLogin = root# Password - Mysql's PasswordPassword = 13ehotaf# Максимальное количество одновременно играющих игроковMaximumDbConnections = 500# Default: 0MaximumDbIdleTime = 0# The timeout before a new connection to the database (in ms)# 0 - to remove restrictionsTimeOutConDb = 0# The timeout before the single connection must be closed (in ms)# if a connection life is more then this timeout, a Runtime Exception# is rised up. Post the exception on forum (www.l2jfrozen.com) to solve# it.SingleConnectionTimeOutDb=200000# Sets number of partitions to use.- BoneCP# In order to reduce lock contention and thus improve performance, # each incoming connection request picks off a connection from a pool that has thread-affinity, # i.e. pool[threadId % partition_count]. The higher this number, the better your performance will be for the case # when you have plenty of short-lived threads. Beyond a certain threshold, maintenance of these pools will start # to have a negative effect on performance (and only for the case when connections on a partition start running out).PartitionCount = 3#-------------------------------------------------------------# Эмуляция Офф Ядра#-------------------------------------------------------------RemoteWhoLog = TrueRemoteWhoSendTrash = TrueRemoteWhoMaxOnline = 329RemoteOnlineIncrement = 50RemoteWhoForceInc = 50RemotePrivStoreFactor = 12 Это мой /configGameServer Скрытый текст#============================================================## L2jLink Dev.Team ##============================================================## This is the server configuration file. Here you can set up the connection for your server.# Usually you have to change the ExternalHostname option to# - 127.0.0.1 (if you want to play alone / testing purpose)# - LAN IP* (if you want to play from another computer in the network)# - WAN IP** (if you want to play with friends over internet)# - Questions? => http://l2jfrozen.com## * = If you want to get your LAN IP, simply choose "Start" => "Run..." then type "cmd" => "ipconfig"# **= If you want to get you WAN IP, visit http://www.whatismyip.com# ===================================================================================================# ================================================================# General server setting !!! REQUIRED to configure to everyone !!!# ================================================================# Если ваш сервер опубликован с помощью NAT укажите здесь ваш ВНЕШНИЙ IP. Или используйте символ *ExternalHostname = 95.181.69.33# Если ваш сервер опубликован с помощью NAT укажите здесь ваш ВНУТРЕННИЙ IP. Или используйте символ *InternalHostname = 127.0.0.1# Укажите здесь (ip) адрес вашего Логин-Сервера, Или используйте символ *LoginserverHostname = 127.0.0.1LoginserverPort = 2106# Сколько времени должно пройти после неправильного ввода логина/пароля прежде чем данных IP получит банLoginTryBeforeBan = 20# Время, после которого игрок не сможет выполнить вход, после того как получил бан (опция LoginTryBeforeBan).# Назначается в секундах. По умолчанию = 10мин. (600) LoginBlockAfterBan = 600GMMinLevel = 100# Адрес, по которому логин-сервер будет искать соединение с Гейм-сервером, или используйте * для привязки всех адресов LoginHostname = 127.0.0.1# Укажите порт вашего логин-сервераLoginPort = 9014# При true любой гейм-сервер может быть зарегистрирован на вашем логин-сервереAcceptNewGameServer = False# Показывать лицензию (после ввода пароля)?# Рекомендуется оставить этот параметр включенным т.к. он повышает безопасность!ShowLicence = True# Database Pool Type# Possible Values: c3p0 or BoneCP# c3p0: more stable# BoneCP: more performanceDatabasePoolType=c3p0# Database infoDriver=com.mysql.jdbc.Driver#Driver=org.hsqldb.jdbcDriver#Driver=com.microsoft.sqlserver.jdbc.SQLServerDriver# Параметры Базы данныхURL=jdbc:mysql://localhost/l2jdb#URL=jdbc:hsqldb:hsql://localhost/l2jdb#URL=jdbc:sqlserver://localhost/database=l2jdb/user=sa/password=# Parameters Databases - MYSQL# Login - Mysql's userLogin = root# Password - Mysql's PasswordPassword = 13ehotaf# maximum number of simultaneous connecting to the databaseMaximumDbConnections = 50# Default: 0MaximumDbIdleTime = 0# The timeout before a new connection to the database (in ms)# default 0 disabledTimeOutConDb = 0# Sets number of partitions to use. - BoneCP# In order to reduce lock contention and thus improve performance, # each incoming connection request picks off a connection from a pool that has thread-affinity, # i.e. pool[threadId % partition_count]. The higher this number, the better your performance will be for the case # when you have plenty of short-lived threads. Beyond a certain threshold, maintenance of these pools will start # to have a negative effect on performance (and only for the case when connections on a partition start running out).PartitionCount = 3# Limit fast connections (input username / password)FastConnectionLimit = 15# Time of the normal connection (in ms)NormalConnectionTime = 700# Time fast connection (in ms)FastConnectionTime = 350# Maximum connections with the 1st IPMaxConnectionPerIP = 50# The lifetime of the session with the login server. SessionTTL = 25000MaxSessions = 100# Выберите параметр: "true", для создания аккаунта при входе в игру автоматическиAutoCreateAccounts = True# Время обновления IP адреса сервера в минутах (для динамического IP)IpUpdateTime = 0# Конфигурация локальных подсетей.# Пример : 192.168# Пpимер : 10.1NetworkList = 192.168.;10.0.# ===============================================================# Test server configuration, not to switch on the game server! =# ===============================================================# Использовать GG авторизацию клиента?# Логин-сервер небудет впускать клиент без GameGuardForceGGAuth = False# Including protection from flood# IMPORTANT: Put True for server security.EnableFloodProtection = True# Enable mode "debugging"# With debug you will see more log on console and more messages in game.Debug = False# Switched on "development"Developer = False# =============================================================# Anti Ddos protection. # This system works with iptables# =============================================================# iptables -A INPUT -p tcp --dport 7777 -j DROP# IMPORTANT: Put True for server security.# IMPORTANT: Active only with LINUX OS.EnableDdosProSystem = False# String deny_comms# IMPORTANT: If you don't know what is it, leave as defaultDeny_noallow_ip_ddos = /sbin/iptables -I INPUT 13 -p tcp --dport 7777 -s $IP -j ACCEPT# Active full log on Login Server console about Ddos protectionFulllog_mode_print = false# =============================================================# Anti Bruteforce protection. (credits RT-Interlude)# =============================================================#Count of trying connection to server, after which will be made checking IP addres#for a possible BrutForce#Reducing this value will increase the likelihood of false positives#Increasing this value will reduce the effectiveness of security (more chance find passwords for large accounts)BrutLogonAttempts = 15#The average time (in seconds) between attempts to connect to the server#Reducing this value will increase the likelihood of false positives#Increasing this value will reduce the effectiveness of security (more chance find passwords for large accounts)BrutAvgTime = 30#Number of second, for ban IP addres, who time BrutAvgTime less specified#900 second = 15 minute BrutBanIpTime = 900#----------------------------------------------------------------- ##- Тестовые настройки сервера, не включать на игровом сервере! - ##----------------------------------------------------------------- #Debug = FalseAssert = FalseDeveloper = FalseEnableAllExceptionsLog = falseDebugPackets = false Это мой config/LoginServer Скрытый текст======================================================================-[ Team ] ## ### ## ###### ###### ##### ## ## ## ##### ###### ## ## # ## ## ## ## ## ## ## ## ## ## ## ## ## # ## ## #### ##### ## ## ## ## ## #### ## ## # ## ## ## ## ## ## ## ## ## ## ## ## ## ### ## ###### ## ## ###### ### ##### ######==================================================================-[ Database ]MLog clients using java 1.4+ standard logging.Initializing c3p0-0.9.1.2 [built 21-May-2007 15:04:56; debug? true; trace: 10]Initializing c3p0 pool... com.mchange.v2.c3p0.ComboPooledDataSource [ acquireIncrement -> 5, acquireRetryAttempts -> 0, acquireRetryDelay -> 500, autoCommitOnClose -> true, automaticTestTable -> connection_test_table, breakAfterAcquireFailure -> false, checkoutTimeout -> 0, connectionCustomizerClassName -> null, connectionTesterClassName -> com.mchange.v2.c3p0.impl.DefaultConnectionTester, dataSourceName -> 1hge0ys8nzcyfjp1wmcb7s|15601ea, debugUnreturnedConnectionStackTraces-> false, description -> null, driverClass -> com.mysql.jdbc.Driver, factoryClassLocation -> null, forceIgnoreUnresolvedTransactions -> false, identityToken ->1hge0ys8nzcyfjp1wmcb7s|15601ea, idleConnectionTestPeriod -> 3600, initialPoolSize -> 10, jdbcUrl -> jdbc:mysql://localhost/l2jdb, maxAdministrativeTaskTime -> 0, maxConnectionAge -> 0, maxIdleTime -> 0, maxIdleTimeExcessConnections -> 0, maxPoolSize -> 50, maxStatements -> 0, maxStatementsPerConnection -> 100, minPoolSize -> 10, numHelperThreads -> 3, numThreadsAwaitingCheckoutDefaultUser -> 0, preferredTestQuery -> null, properties -> {user=******, password=******}, propertyCycle -> 0, testConnectionOnCheckin -> false, testConnectionOnCheckout -> false, unreturnedConnectionTimeout -> 0, usesTraditionalReflectiveProxies -> false ]===========================================================-[ LoginController ]Cached 10 KeyPairs for RSA communicationStored 20 keys for Blowfish communicationLoaded 127 server namesLoaded 2 registered Game ServersCached 10 RSA keys for Game Server communication.Listening for GameServers on 127.0.0.1:9014Login Server ready on 127.0.0.1:2106Loaded 2 IP Bans.Updated Gameserver [1] Extreme IP's:InternalIP: 127.0.0.1ExternalIP: 95.181.69.33 Это мой запуск LoginServer Скрытый текст======================================================================-[ Team ] ## ### ## ###### ###### ##### ## ## ## ##### ###### ## ## # ## ## ## ## ## ## ## ## ## ## ## ## ## # ## ## #### ##### ## ## ## ## ## #### ## ## # ## ## ## ## ## ## ## ## ## ## ## ## ## ### ## ###### ## ## ###### ### ##### ######==================================================================-[ Database ]MLog clients using java 1.4+ standard logging.Initializing c3p0-0.9.1.2 [built 21-May-2007 15:04:56; debug? true; trace: 10]Initializing c3p0 pool... com.mchange.v2.c3p0.ComboPooledDataSource [ acquireIncrement -> 5, acquireRetryAttempts -> 0, acquireRetryDelay -> 500, autoCommitOnClose -> true, automaticTestTable -> connection_test_table, breakAfterAcquireFailure -> false, checkoutTimeout -> 0, connectionCustomizerClassName -> null, connectionTesterClassName -> com.mchange.v2.c3p0.impl.DefaultConnectionTester, dataSourceName -> 1hge0ys8nzcyfjp1wmcb7s|15601ea, debugUnreturnedConnectionStackTraces-> false, description -> null, driverClass -> com.mysql.jdbc.Driver, factoryClassLocation -> null, forceIgnoreUnresolvedTransactions -> false, identityToken ->1hge0ys8nzcyfjp1wmcb7s|15601ea, idleConnectionTestPeriod -> 3600, initialPoolSize -> 10, jdbcUrl -> jdbc:mysql://localhost/l2jdb, maxAdministrativeTaskTime -> 0, maxConnectionAge -> 0, maxIdleTime -> 0, maxIdleTimeExcessConnections -> 0, maxPoolSize -> 50, maxStatements -> 0, maxStatementsPerConnection -> 100, minPoolSize -> 10, numHelperThreads -> 3, numThreadsAwaitingCheckoutDefaultUser -> 0, preferredTestQuery -> null, properties -> {user=******, password=******}, propertyCycle -> 0, testConnectionOnCheckin -> false, testConnectionOnCheckout -> false, unreturnedConnectionTimeout -> 0, usesTraditionalReflectiveProxies -> false ]===========================================================-[ LoginController ]Cached 10 KeyPairs for RSA communicationStored 20 keys for Blowfish communicationLoaded 127 server namesLoaded 2 registered Game ServersCached 10 RSA keys for Game Server communication.Listening for GameServers on 127.0.0.1:9014Login Server ready on 127.0.0.1:2106Loaded 2 IP Bans.Updated Gameserver [1] Extreme IP's:InternalIP: 127.0.0.1ExternalIP: 95.181.69.33 это мой запуск game serverвсе что мне нужно проверьти все я норм зделал ? Поделиться сообщением Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
MustanG™ 40 Опубликовано 22 мая, 2012 Ну сервер запустился Поделиться сообщением Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
KuJIoVeR 8 Опубликовано 22 мая, 2012 а друзья смогут заходить ? Поделиться сообщением Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Warox 116 Опубликовано 22 мая, 2012 127.0.0.1 сомневаюсь) поставь внешний) Поделиться сообщением Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
KuJIoVeR 8 Опубликовано 22 мая, 2012 мне мустанг сказал так поставить! Поделиться сообщением Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
MustanG™ 40 Опубликовано 22 мая, 2012 127.0.0.1 сомневаюсь) поставь внешний) там где 127.0.0.1 ему нужно ставить IP локальный(ибо у него стоит роутер) допустим у меня локальный IP от роутера 192.168.0.100 Поделиться сообщением Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
MustanG™ 40 Опубликовано 22 мая, 2012 мне мустанг сказал так поставить! Я тебе говорил поставить не 127.0.0.1,а IP который тебе роутер даёт! Поделиться сообщением Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
KuJIoVeR 8 Опубликовано 22 мая, 2012 а как узнать какой мне роутер дал? Поделиться сообщением Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
MustanG™ 40 Опубликовано 22 мая, 2012 В сетевых подключениях Поделиться сообщением Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
KuJIoVeR 8 Опубликовано 22 мая, 2012 сведения о сетевом подключении? Поделиться сообщением Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
KuJIoVeR 8 Опубликовано 22 мая, 2012 (изменено) В сетевых подключениях Шлюз по умалчанию IP 192.168.0.1 ЭТО ОН? Изменено 22 мая, 2012 пользователем KuJIoVeR Поделиться сообщением Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
MeteorlAl 1 Опубликовано 22 мая, 2012 "Проверьти Правлеьно Ли Я Зделал Все Пажалйста, послединй вопрос возможно)" Просто пиздец! Поделиться сообщением Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
KuJIoVeR 8 Опубликовано 22 мая, 2012 "Проверьти Правлеьно Ли Я Зделал Все Пажалйста, послединй вопрос возможно)" Просто пиздец! флуд и мат офни пожалуйста Поделиться сообщением Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
MeteorlAl 1 Опубликовано 22 мая, 2012 флуд и мат офни пожалуйста 5+ Поделиться сообщением Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Mr.DonaTe 13 Опубликовано 22 мая, 2012 Скрытый текст# ===================================## Game Server Settings # # ===================================# # This is the server configuration file. Here you can set up the connection information for your server. # This was written with the assumption that you are behind a router. # Dumbed Down Definitions... # LAN (LOCAL area network) - typically consists of computers connected to the same router as you. # WAN (WIDE area network) - typically consists of computers OUTSIDE of your router (ie. the internet). # x.x.x.x - Format of an IP address. Do not include the x'es into settings. Must be real numbers. # ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- # Networking # ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- # This is transmitted to the clients connecting from an external network, so it has to be a public IP or resolvable hostname # Common settings... # 127.0.0.1 - If you are playing alone on a test server # 192.168.x.x - This is if you are on a 192.168.x.x type network (behind a standard consumer router) and want other computers from JUST the internal network to be able to connect # x.x.x.x - WAN IP obtained from http://www.whatismyip.com/. This is if you want people outside your internal network to be able to connect to your server. # If this IP is resolvable by the Login Server, just leave *. # ---------------------------------------------------------------------------------------- # Укажите здесь (ip) адрес вашего Игрового Сервера, Или используйте символ * GameserverHostname = 127.0.0.1 GameserverPort = 7777 # Если ваш сервер опубликован с помощью NAT укажите здесь ваш ВНЕШНИЙ IP. ExternalHostname = 95.181.69.33 # Если ваш сервер опубликован с помощью NAT укажите здесь ваш ВНУТРЕННИЙ IP InternalHostname = 127.0.0.1 # Укажите IP и порт вашего логин-сервера LoginPort = 9014 LoginHost = 127.0.0.1 # Database Pool Type # Possible Values: c3p0 or BoneCP # c3p0: more stable # BoneCP: more performance DatabasePoolType=c3p0 # Параметры Базы данных Driver = com.mysql.jdbc.Driver URL = jdbc:mysql://localhost/ # Database name GameserverDB = l2jdb LoginserverDB = l2jdb # Login - Mysql's user Login = root # Password - Mysql's Password Password = 13ehotaf # Максимальное количество одновременно играющих игроков MaximumDbConnections = 500 # Default: 0 MaximumDbIdleTime = 0 # The timeout before a new connection to the database (in ms) # 0 - to remove restrictions TimeOutConDb = 0 # The timeout before the single connection must be closed (in ms) # if a connection life is more then this timeout, a Runtime Exception # is rised up. Post the exception on forum (www.l2jfrozen.com) to solve # it. SingleConnectionTimeOutDb=200000 # Sets number of partitions to use.- BoneCP # In order to reduce lock contention and thus improve performance, # each incoming connection request picks off a connection from a pool that has thread-affinity, # i.e. pool[threadId % partition_count]. The higher this number, the better your performance will be for the case # when you have plenty of short-lived threads. Beyond a certain threshold, maintenance of these pools will start # to have a negative effect on performance (and only for the case when connections on a partition start running out). PartitionCount = 3 #------------------------------------------------------------- # Эмуляция Офф Ядра #------------------------------------------------------------- RemoteWhoLog = True RemoteWhoSendTrash = True RemoteWhoMaxOnline = 329 RemoteOnlineIncrement = 50 RemoteWhoForceInc = 50 RemotePrivStoreFactor = 12 Это мой /configGameServer Скрытый текст#============================================================## L2jLink Dev.Team # #============================================================# # This is the server configuration file. Here you can set up the connection for your server. # Usually you have to change the ExternalHostname option to # - 127.0.0.1 (if you want to play alone / testing purpose) # - LAN IP* (if you want to play from another computer in the network) # - WAN IP** (if you want to play with friends over internet) # - Questions? => http://l2jfrozen.com # # * = If you want to get your LAN IP, simply choose "Start" => "Run..." then type "cmd" => "ipconfig" # **= If you want to get you WAN IP, visit http://www.whatismyip.com # ================================================================================ =================== # ================================================================ # General server setting !!! REQUIRED to configure to everyone !!! # ================================================================ # Если ваш сервер опубликован с помощью NAT укажите здесь ваш ВНЕШНИЙ IP. Или используйте символ * ExternalHostname = 95.181.69.33 # Если ваш сервер опубликован с помощью NAT укажите здесь ваш ВНУТРЕННИЙ IP. Или используйте символ * InternalHostname = 127.0.0.1 # Укажите здесь (ip) адрес вашего Логин-Сервера, Или используйте символ * LoginserverHostname = 127.0.0.1 LoginserverPort = 2106 # Сколько времени должно пройти после неправильного ввода логина/пароля прежде чем данных IP получит бан LoginTryBeforeBan = 20 # Время, после которого игрок не сможет выполнить вход, после того как получил бан (опция LoginTryBeforeBan). # Назначается в секундах. По умолчанию = 10мин. (600) LoginBlockAfterBan = 600 GMMinLevel = 100 # Адрес, по которому логин-сервер будет искать соединение с Гейм-сервером, или используйте * для привязки всех адресов LoginHostname = 127.0.0.1 # Укажите порт вашего логин-сервера LoginPort = 9014 # При true любой гейм-сервер может быть зарегистрирован на вашем логин-сервере AcceptNewGameServer = False # Показывать лицензию (после ввода пароля)? # Рекомендуется оставить этот параметр включенным т.к. он повышает безопасность! ShowLicence = True # Database Pool Type # Possible Values: c3p0 or BoneCP # c3p0: more stable # BoneCP: more performance DatabasePoolType=c3p0 # Database info Driver=com.mysql.jdbc.Driver #Driver=org.hsqldb.jdbcDriver #Driver=com.microsoft.sqlserver.jdbc.SQLServerDriver # Параметры Базы данных URL=jdbc:mysql://localhost/l2jdb #URL=jdbc:hsqldb:hsql://localhost/l2jdb #URL=jdbc:sqlserver://localhost/database=l2jdb/user=sa/password= # Parameters Databases - MYSQL # Login - Mysql's user Login = root # Password - Mysql's Password Password = 13ehotaf # maximum number of simultaneous connecting to the database MaximumDbConnections = 50 # Default: 0 MaximumDbIdleTime = 0 # The timeout before a new connection to the database (in ms) # default 0 disabled TimeOutConDb = 0 # Sets number of partitions to use. - BoneCP # In order to reduce lock contention and thus improve performance, # each incoming connection request picks off a connection from a pool that has thread-affinity, # i.e. pool[threadId % partition_count]. The higher this number, the better your performance will be for the case # when you have plenty of short-lived threads. Beyond a certain threshold, maintenance of these pools will start # to have a negative effect on performance (and only for the case when connections on a partition start running out). PartitionCount = 3 # Limit fast connections (input username / password) FastConnectionLimit = 15 # Time of the normal connection (in ms) NormalConnectionTime = 700 # Time fast connection (in ms) FastConnectionTime = 350 # Maximum connections with the 1st IP MaxConnectionPerIP = 50 # The lifetime of the session with the login server. SessionTTL = 25000 MaxSessions = 100 # Выберите параметр: "true", для создания аккаунта при входе в игру автоматически AutoCreateAccounts = True # Время обновления IP адреса сервера в минутах (для динамического IP) IpUpdateTime = 0 # Конфигурация локальных подсетей. # Пример : 192.168 # Пpимер : 10.1 NetworkList = 192.168.;10.0. # =============================================================== # Test server configuration, not to switch on the game server! = # =============================================================== # Использовать GG авторизацию клиента? # Логин-сервер небудет впускать клиент без GameGuard ForceGGAuth = False # Including protection from flood # IMPORTANT: Put True for server security. EnableFloodProtection = True # Enable mode "debugging" # With debug you will see more log on console and more messages in game. Debug = False # Switched on "development" Developer = False # ============================================================= # Anti Ddos protection. # This system works with iptables # ============================================================= # iptables -A INPUT -p tcp --dport 7777 -j DROP # IMPORTANT: Put True for server security. # IMPORTANT: Active only with LINUX OS. EnableDdosProSystem = False # String deny_comms # IMPORTANT: If you don't know what is it, leave as default Deny_noallow_ip_ddos = /sbin/iptables -I INPUT 13 -p tcp --dport 7777 -s $IP -j ACCEPT # Active full log on Login Server console about Ddos protection Fulllog_mode_print = false # ============================================================= # Anti Bruteforce protection. (credits RT-Interlude) # ============================================================= #Count of trying connection to server, after which will be made checking IP addres #for a possible BrutForce #Reducing this value will increase the likelihood of false positives #Increasing this value will reduce the effectiveness of security (more chance find passwords for large accounts) BrutLogonAttempts = 15 #The average time (in seconds) between attempts to connect to the server #Reducing this value will increase the likelihood of false positives #Increasing this value will reduce the effectiveness of security (more chance find passwords for large accounts) BrutAvgTime = 30 #Number of second, for ban IP addres, who time BrutAvgTime less specified #900 second = 15 minute BrutBanIpTime = 900 #----------------------------------------------------------------- # #- Тестовые настройки сервера, не включать на игровом сервере! - # #----------------------------------------------------------------- # Debug = False Assert = False Developer = False EnableAllExceptionsLog = false DebugPackets = false Это мой config/LoginServer Скрытый текст======================================================================-[ Team ] ## ### ## ###### ###### ##### ## ## ## ##### ###### ## ## # ## ## ## ## ## ## ## ## ## ## ## ## ## # ## ## #### ##### ## ## ## ## ## #### ## ## # ## ## ## ## ## ## ## ## ## ## ## ## ## ### ## ###### ## ## ###### ### ##### ###### ==================================================================-[ Database ] MLog clients using java 1.4+ standard logging. Initializing c3p0-0.9.1.2 [built 21-May-2007 15:04:56; debug? true; trace: 10] Initializing c3p0 pool... com.mchange.v2.c3p0.ComboPooledDataSource [ acquireInc rement -> 5, acquireRetryAttempts -> 0, acquireRetryDelay -> 500, autoCommitOnCl ose -> true, automaticTestTable -> connection_test_table, breakAfterAcquireFailu re -> false, checkoutTimeout -> 0, connectionCustomizerClassName -> null, connec tionTesterClassName -> com.mchange.v2.c3p0.impl.DefaultConnectionTester, dataSou rceName -> 1hge0ys8nzcyfjp1wmcb7s|15601ea, debugUnreturnedConnectionStackTraces -> false, description -> null, driverClass -> com.mysql.jdbc.Driver, factoryClas sLocation -> null, forceIgnoreUnresolvedTransactions -> false, identityToken -> 1hge0ys8nzcyfjp1wmcb7s|15601ea, idleConnectionTestPeriod -> 3600, initialPoolSiz e -> 10, jdbcUrl -> jdbc:mysql://localhost/l2jdb, maxAdministrativeTaskTime -> 0 , maxConnectionAge -> 0, maxIdleTime -> 0, maxIdleTimeExcessConnections -> 0, ma xPoolSize -> 50, maxStatements -> 0, maxStatementsPerConnection -> 100, minPoolS ize -> 10, numHelperThreads -> 3, numThreadsAwaitingCheckoutDefaultUser -> 0, pr eferredTestQuery -> null, properties -> {user=******, password=******}, property Cycle -> 0, testConnectionOnCheckin -> false, testConnectionOnCheckout -> false, unreturnedConnectionTimeout -> 0, usesTraditionalReflectiveProxies -> false ] ===========================================================-[ LoginController ] Cached 10 KeyPairs for RSA communication Stored 20 keys for Blowfish communication Loaded 127 server names Loaded 2 registered Game Servers Cached 10 RSA keys for Game Server communication. Listening for GameServers on 127.0.0.1:9014 Login Server ready on 127.0.0.1:2106 Loaded 2 IP Bans. Updated Gameserver [1] Extreme IP's: InternalIP: 127.0.0.1 ExternalIP: 95.181.69.33 Это мой запуск LoginServer Скрытый текст======================================================================-[ Team ] ## ### ## ###### ###### ##### ## ## ## ##### ###### ## ## # ## ## ## ## ## ## ## ## ## ## ## ## ## # ## ## #### ##### ## ## ## ## ## #### ## ## # ## ## ## ## ## ## ## ## ## ## ## ## ## ### ## ###### ## ## ###### ### ##### ###### ==================================================================-[ Database ] MLog clients using java 1.4+ standard logging. Initializing c3p0-0.9.1.2 [built 21-May-2007 15:04:56; debug? true; trace: 10] Initializing c3p0 pool... com.mchange.v2.c3p0.ComboPooledDataSource [ acquireInc rement -> 5, acquireRetryAttempts -> 0, acquireRetryDelay -> 500, autoCommitOnCl ose -> true, automaticTestTable -> connection_test_table, breakAfterAcquireFailu re -> false, checkoutTimeout -> 0, connectionCustomizerClassName -> null, connec tionTesterClassName -> com.mchange.v2.c3p0.impl.DefaultConnectionTester, dataSou rceName -> 1hge0ys8nzcyfjp1wmcb7s|15601ea, debugUnreturnedConnectionStackTraces -> false, description -> null, driverClass -> com.mysql.jdbc.Driver, factoryClas sLocation -> null, forceIgnoreUnresolvedTransactions -> false, identityToken -> 1hge0ys8nzcyfjp1wmcb7s|15601ea, idleConnectionTestPeriod -> 3600, initialPoolSiz e -> 10, jdbcUrl -> jdbc:mysql://localhost/l2jdb, maxAdministrativeTaskTime -> 0 , maxConnectionAge -> 0, maxIdleTime -> 0, maxIdleTimeExcessConnections -> 0, ma xPoolSize -> 50, maxStatements -> 0, maxStatementsPerConnection -> 100, minPoolS ize -> 10, numHelperThreads -> 3, numThreadsAwaitingCheckoutDefaultUser -> 0, pr eferredTestQuery -> null, properties -> {user=******, password=******}, property Cycle -> 0, testConnectionOnCheckin -> false, testConnectionOnCheckout -> false, unreturnedConnectionTimeout -> 0, usesTraditionalReflectiveProxies -> false ] ===========================================================-[ LoginController ] Cached 10 KeyPairs for RSA communication Stored 20 keys for Blowfish communication Loaded 127 server names Loaded 2 registered Game Servers Cached 10 RSA keys for Game Server communication. Listening for GameServers on 127.0.0.1:9014 Login Server ready on 127.0.0.1:2106 Loaded 2 IP Bans. Updated Gameserver [1] Extreme IP's: InternalIP: 127.0.0.1 ExternalIP: 95.181.69.33 это мой запуск game server все что мне нужно проверьти все я норм зделал ? чувак на этом форуме ты мой фаворит! Поделиться сообщением Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
KuJIoVeR 8 Опубликовано 23 мая, 2012 чувак на этом форуме ты мой фаворит! Спасибо , ну ты лучше помоги настроить,гейм и лог сервер ,пожалуйста, вот скайп andreikolbin. Поделиться сообщением Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты