Перейти к содержанию
Авторизация  
Laiweg

Freya Не Проходит Дальше Выбора Сервера

Рекомендуемые сообщения

Поставил фрею.Ввожу логин пароль все ок.Дохожу до выбора сервера пишет онлайн но пинг 9999

Жму и ничего не происходи,логи также молчат

Склоняюсь что это протокол но что делать

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

открой порты и проверь настройки гм сервера !

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
открой порты и проверь настройки гм сервера !

Порты открыты,настройки вроде норм

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Вот настройки:

 

server.properties

# ---------------------------------------------------------------------------
# Game Server Settings
# ---------------------------------------------------------------------------
# This is the server configuration file. Here you can set up the connection information for your server.
# This was written with the assumption that you are behind a router.
# Dumbed Down Definitions...
# LAN (LOCAL area network) - typically consists of computers connected to the same router as you.
# WAN (WIDE area network) - typically consists of computers OUTSIDE of your router (ie. the internet).
# x.x.x.x - Format of an IP address. Do not include the x'es into settings. Must be real numbers.
# ---------------------------------------------------------------------------
# Networking
# ---------------------------------------------------------------------------
#
# Note: External/Internal address definitions was moved to the ipconfig.xml
#

# Where's the Login server this gameserver should connect to
# Default: 127.0.0.1
LoginHost = 127.0.0.1

# TCP port the login server listen to for gameserver connection requests
# Default: 9014
LoginPort = 9014

# Bind address for gameserver. You should not need to change it in most cases.
# Default: * (0.0.0.0)
GameserverHostname = *

# Default: 7777
GameserverPort = 7777

# ---------------------------------------------------------------------------
# Database
# ---------------------------------------------------------------------------
# Specify the appropriate driver and url for the database you're using.
# Examples:
# Driver = com.mysql.jdbc.Driver (default)
# Driver = org.hsqldb.jdbcDriver
# Driver = com.microsoft.sqlserver.jdbc.SQLServerDriver
Driver = com.mysql.jdbc.Driver

# Database URL
# URL = jdbc:mysql://localhost/l2jdb (default)
# URL = jdbc:hsqldb:hsql://localhost/l2jdb
# URL = jdbc:sqlserver://localhost/database = l2jdb/user = sa/password =
URL = jdbc:mysql://localhost/olololobase

# Database user info (default is "root" but it's not recommended)
Login = olololologin

# Database connection password
Password = olololopass

# Default: 100
MaximumDbConnections = 100

# Default: 0
MaximumDbIdleTime = 0

# ---------------------------------------------------------------------------
# Misc Server Settings
# ---------------------------------------------------------------------------
# This is the server ID that the Game Server will request.
# Example: 1 = Bartz
# Default: 1
RequestServerID = 1

# True = The Login Server will give an other ID to the server if the requested ID is already reserved.
# Default: True
AcceptAlternateID = True

# Datapack root directory.
# Defaults to current directory from which the server is started unless the below line is uncommented.
#DatapackRoot = C:/Work/tmp/DataPack

# Define how many players are allowed to play simultaneously on your server.
# Default: 100
MaximumOnlineUsers = 1000

# Numbers of protocol revisions that server allows to connect.
# Delimiter is;
# WARNING: <u><b><font color="red">Changing the protocol revision may result in incompatible communication and many errors in game!</font></b></u>
# Default: 216
AllowedProtocolRevisions = 216

# ---------------------------------------------------------------------------
# Misc Player Settings
# ---------------------------------------------------------------------------

# Character name template.
# Examples:
# CnameTemplate = [A-Z][a-z]{3,3}[A-Za-z0-9]*
# The above setting will allow names with first capital letter, next three small letters,
# and any letter (case insensitive) or number, like OmfgWTF1
# CnameTemplate = [A-Z][a-z]*
# The above setting will allow names only of letters with first one capital, like Omfgwtf
# Default .* (allows any symbol)
CnameTemplate = .*

# This setting restricts names players can give to their pets.
# See CnameTemplate for details
PetNameTemplate = .*

# Maximum number of characters per account.
# Default: 7 (client limit)
CharMaxNumber = 7

 

ipconfig.xml

 

<?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?>
<!-- Externalhost here (Internet IP) or Localhost IP for local test -->
<gameserver address="127.0.0.1" xmlns:xsi="http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance" xsi:noNamespaceSchemaLocation="ipconfig.xsd">
<!-- Localhost here -->
<define subnet="127.0.0.0/8" address="127.0.0.1" />
<!-- Internalhosts here (LANs IPs) -->
<define subnet="ololoipdedica/8" address="ololoipdedica" />
<define subnet="ololoipdedica/19" address="ololoipdedica" />
<define subnet="ololoipdedica/16" address="ololoipdedica" />
</gameserver>

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

	<!-- Internalhosts here (LANs IPs) -->
<define subnet="ololoipdedica/8" address="ololoipdedica" />
<define subnet="ololoipdedica/19" address="ololoipdedica" />
<define subnet="ololoipdedica/16" address="ololoipdedica" />

Нах тут это нужно? Тут по идее должны стоять твои локальные IP. Лучше не трогай и оставь эти 3 строка по дефолту.

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Для публикации сообщений создайте учётную запись или авторизуйтесь

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать учетную запись

Зарегистрируйте новую учётную запись в нашем сообществе. Это очень просто!

Регистрация нового пользователя

Войти

Уже есть аккаунт? Войти в систему.

Войти
Авторизация  

  • Последние посетители   0 пользователей онлайн

    Ни одного зарегистрированного пользователя не просматривает данную страницу

×
×
  • Создать...