Перейти к содержанию
Авторизация  
Laenok2012

Помагите С Гео

Рекомендуемые сообщения

как включить гео

вот конфинги

#================================================#

# Geo Engine #

#================================================#

# Pack: l2jfrozen Site: www.l2jfrozen.com #

#================================================#

 

# --------------------------------

# Geo Configuration -

# --------------------------------

# 0 = geodata disabled (default).

# 1 = enabled geodata.

# If ForceGeodata = true, it requires ~ 3 GB

# If ForceGeodata = false, then the required rate of screws 7200

#

# 2 = geodata and pathnode (search path) are included.

# Pathnode are't active for Players, active AllowPlayersPathnode= True

# If ForceGeodata, ForcePathNod = true, it requires about 5 GB

# If ForceGeodata, ForcePathNod = false, then the required rate of screws 7200

#

# -1 = Pathnode (search path) enabled.

# If ForcePathNod = true, it requires about 2 GB

# If ForcePathNod = false, then the required rate of screws 7200

# Test function! There may be mistakes!

GeoData = 0

 

# If GeoData=2, with this configuration is possible to enable/disable pathnode for

# players, meanwhile, for the other "L2Characters", is always enabled.

# You must have a good Pathnode to active this function.

AllowPlayersPathnode= False

 

# [True] Download geodata in RAM (using about 2 GB).

# [False] Do not download geodata in memory. Read from the hard disk.

# INFO: Better [true]

ForceGeodata = False

 

# Cell-level pathfinding, produces more accurate routes but is (maybe 10x) heavier to calculate. Recommended for small servers at least.

# If False, pathnode files are used. Uses a max number of nodes in calculation which can be adjusted in the algorithm if it needs to be faster.

# Default: False

CellPathFinding = False

 

# Default: False

AcceptGeoeditorConn = False

GeoEditorPort = 9011

 

# -------------------------------------------------------------

# Z-Axis correction for L2Spawns.

# Possible values: Town, Monster, None, All

# If you have problems with NPCs spawning on town roofs, change to "Monster" or "None"

# If you have problems with dungeon mobs spawning on surface, change to "Town" or "None"

GeoCorrectZ = All

 

# This is setting of experimental Client <--> Server Player coordinates synchronization,

# 0 - no synchronization at all

# 1 - synchronization Client --> Server

# 2 - synchronization Server --> Client

# -1 - Default system: will synchronize Z only

CoordSynchronize = -1

 

# Size of the world on axes X, Y and Z

WorldSizeMinX = -131072

WorldSizeMaxX = 228608

WorldSizeMinY = -262144

WorldSizeMaxY = 262144

WorldSizeMinZ = -15000

WorldSizeMaxZ = 15000

 

# When a character falls, he takes damages.

# Default: True

FallDamage = True

 

# The zones with water are enabled.

# Default: True

AllowWater = True

 

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

# --------------------------------

# Geo Configuration -

# --------------------------------

# 0 = geodata disabled (default).

# 1 = enabled geodata.

# If ForceGeodata = true, it requires ~ 3 GB

# If ForceGeodata = false, then the required rate of screws 7200

#

# 2 = geodata and pathnode (search path) are included.

# Pathnode are't active for Players, active AllowPlayersPathnode= True

# If ForceGeodata, ForcePathNod = true, it requires about 5 GB

# If ForceGeodata, ForcePathNod = false, then the required rate of screws 7200

#

# -1 = Pathnode (search path) enabled.

# If ForcePathNod = true, it requires about 2 GB

# If ForcePathNod = false, then the required rate of screws 7200

# Test function! There may be mistakes!

GeoData = 0

 

0 на 1- гео, 2 - гео и пачнод

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

# --------------------------------

# Geo Configuration -

# --------------------------------

# 0 = geodata disabled (default).

# 1 = enabled geodata.

# If ForceGeodata = true, it requires ~ 3 GB

# If ForceGeodata = false, then the required rate of screws 7200

#

# 2 = geodata and pathnode (search path) are included.

# Pathnode are't active for Players, active AllowPlayersPathnode= True

# If ForceGeodata, ForcePathNod = true, it requires about 5 GB

# If ForceGeodata, ForcePathNod = false, then the required rate of screws 7200

#

# -1 = Pathnode (search path) enabled.

# If ForcePathNod = true, it requires about 2 GB

# If ForcePathNod = false, then the required rate of screws 7200

# Test function! There may be mistakes!

GeoData = 0

 

0 на 1- гео, 2 - гео и пачнод

спс

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Для публикации сообщений создайте учётную запись или авторизуйтесь

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать учетную запись

Зарегистрируйте новую учётную запись в нашем сообществе. Это очень просто!

Регистрация нового пользователя

Войти

Уже есть аккаунт? Войти в систему.

Войти
Авторизация  

  • Последние посетители   0 пользователей онлайн

    Ни одного зарегистрированного пользователя не просматривает данную страницу

×
×
  • Создать...