AndLike 163 Опубликовано 15 сентября, 2013 (изменено) Парни в чем может быть проблема? Ввожу логин и пароль - 0 реакции сборка PWsoft клиентка. У меня стоит роутер, все порты открыты. Вот настройки gameserver # Bind ip of the gameserver GameserverHostname = 192.168.1.101 GameserverPort = 7777 # This is transmitted to the clients connecting from an external network, so it has to be a public IP or resolvable hostname ExternalHostname = 176.36.230.7 # This is transmitted to the client from the same network, so it has to be a local IP or resolvable hostname InternalHostname = 192.168.1.101 # The Loginserver host and port; Внимание! Если у вас несколько серверов, то указывайте тут ВНЕШНИЙ IP LoginPort = 9014 LoginHost = 192.168.1.101 # This is the server id that the gameserver will request (i.e. 1 is Bartz) RequestServerID = 1 # If set to true, the login will give an other id to the server if the requested id is allready reserved AcceptAlternateID = False #### ### Настройки базы данных ## Соединение #хост URL=jdbc:mysql://localhost/pw?useUnicode=true&characterEncoding=UTF-8 # логин Login = root # пароль Password = q1w2e3r4t5y6 ## Тонкая настройка (!!только если на 100% уверены, что делаете!!) # Min no of connections the pool will (initially) create (per partition) MinConnectionsPerPartition = 10 # Max no of connections the pool will ever create (per partition). MaxConnectionsPerPartition = 30 # Sets number of partitions to use. PartitionCount = 5 # Number of new connections to create in 1 batch whenever we need more connections. AcquireIncrement = 5 # This sets the time (in minutes), for a connection to remain idle before sending a test query to the DB. IdleConnectionTestPeriod = 10 # Maximum age of an unused connection before it is closed off. In minutes. IdleMaxAge = 10 # Number of release-connection helper threads to create per partition. ReleaseHelperThreads = 5 # After attempting to acquire a connection and failing, wait for this value before attempting to acquire a new connection again. AcquireRetryDelay = 7000 # After attempting to acquire a connection and failing, try to connect these many times before giving up. AcquireRetryAttempts = 5 # If set to true, the connection pool will remain empty until the first connection is obtained. LazyInit = False # If set to true, stores all activity on this connection to allow for replaying it again automatically if it fails. Makes the pool marginally slower. TransactionRecoveryEnabled = False # Queries taking longer than this limit to execute are logged. QueryExecuteTimeLimit = 0 # Time to wait before a call to getConnection() times out and returns an error. ConnectionTimeout = 0 # Define character name template # Example to use only : CnameTemplate=[A-Z][a-z]{3,3}[A-Za-z0-9]* # will allow names with first capital letter, next three small letters, # and any (capital or not) letter or number, like ZbigN1eW # Most rational to have CnameTemplate=[A-Z][a-z]* # meaning names only of letters with first one capital, like Zbigniew # Default .* - any namy of any symbols CnameTemplate=[A-Za-z0-9\-]{3,16} PetNameTemplate=[A-Za-z0-9\-]{3,16} # Maximum number of chars per account - Default 7 (0 = unlimited [7 is the client limit]) CharMaxNumber = 7 # Define how many players are allowed to play simultaneously on your server. MaximumOnlineUsers = 1500 # Minimum and maximum protocol revision that server allow to connect. # You must keep MinProtocolRevision <= MaxProtocolRevision. MinProtocolRevision = 333 MaxProtocolRevision = 999 #Авторестарт сервера в определенный час AutoRestartHour = 0 #GUI для Windows WindowsAdvancedConsole = False #Ваш ключ от сборки; SerialKey = Вот настройки loginserver #### ## Основные настройки # Внешний IP ExternalHostname = 176.36.230.7 # Внутренний IP InternalHostname = 192.168.1.101 # IP, на котором будет висеть логин; в локалке ни ставил, лучше указать внешний (ExternalHostname) LoginserverHostname = 192.168.1.101 # Порт логина LoginserverPort = 2506 # База данных Driver=com.mysql.jdbc.Driver URL=jdbc:mysql://localhost/pw Login = root Password = q1w2e3r4t5y6 # Авторег AutoCreateAccounts = true # Аксесс аккаунта для доступа на закрытый серв GMMinLevel = 100 # IP прослушки геймсерверов; Внимание! Если у вас несколько серверов, то указывайте тут ВНЕШНИЙ IP LoginHostname = 192.168.1.101 # Порт прослушки геймсерверов LoginPort = 9014 #### ## Про остальные настройки в этом файле можно забыть # If set to true any GameServer can register on your login's free slots AcceptNewGameServer = True # If false, the licence (after the login) will not be shown # It is highly recomended for Account Seciurity to leave this option as defalut (True) ShowLicence = True # The delay in minutes after which the login updates the gameservers IP's (usefull when their ip is dynamic) IpUpdateTime = 15 # ============================================================== # Test server setting, shoudnt be touched in online game server # ============================================================== Debug = False Assert = False Developer = False # Enforce GG Authorization from client # Login server will kick client if client bypassed GameGuard authentication ForceGGAuth = False #FloodProtection. time in ms EnableFloodProtection = True FastConnectionLimit = 15 NormalConnectionTime = 700 FastConnectionTime = 350 MaxConnectionPerIP = 3 Изменено 15 сентября, 2013 пользователем AndLike Поделиться сообщением Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
warnmtroll 34 Опубликовано 15 сентября, 2013 ICQ623394999 Помогу! Поделиться сообщением Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
sneks 39 Опубликовано 15 сентября, 2013 GameserverHostname = 192.168.1.101 должен быть внешний ип, а не внутренний. # IP, на котором будет висеть логин; в локалке ни ставил, лучше указать внешний (ExternalHostname) LoginserverHostname = 192.168.1.101 # Порт логина LoginserverPort = 2506 тоже самое, еще может я отстал от жизни, но порт должен быть 2106, но так как давно не имел дело с пв не знаю... не забудьте еще в l2.ini внешний ип написать. Поделиться сообщением Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
AndLike 163 Опубликовано 15 сентября, 2013 GameserverHostname = 192.168.1.101 должен быть внешний ип, а не внутренний. # IP, на котором будет висеть логин; в локалке ни ставил, лучше указать внешний (ExternalHostname) LoginserverHostname = 192.168.1.101 # Порт логина LoginserverPort = 2506 тоже самое, еще может я отстал от жизни, но порт должен быть 2106, но так как давно не имел дело с пв не знаю... не забудьте еще в l2.ini внешний ип написать. Да верно, порт 2106 должен быть, но дело в том, что роутер его использует для своих нужд Поделиться сообщением Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
AndLike 163 Опубликовано 15 сентября, 2013 Так, что может ли мне кто то помочь? Поделиться сообщением Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Mixer 67 Опубликовано 15 сентября, 2013 http://l2maxi.ru/java/faq/1952-manual-server-cherez-marshrutizator-router.html Буквально делал по этому мануалу пару дней назад все получилось. 1 Поделиться сообщением Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
OwnedTime 121 Опубликовано 17 сентября, 2013 такаяже фигня приключается, до этого все работало Поделиться сообщением Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты