Перейти к содержанию
Авторизация  
Trololo

L2jfrozen

Рекомендуемые сообщения

Вообщем такая проблема на всех сборках фрозенов:

 

LoginServer-

 

d8572dbe22a1t.jpg

 

7bf4ca0d024bt.jpg

 

GameServer-

 

c87407a545f9t.jpg

 

bf534a0846f1t.jpg

 

Из-за чего это? Help)

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

конфиг логин и гейм сервера правильно настрой и хексид сделай

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Не правельная кодировка у базы данных или у таблицы characters вроде как ...

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

#============================================================#

# Frozen Dev.Team #

#============================================================#

# This is the server configuration file. Here you can set up the connection for your server.

# Usually you have to change the ExternalHostname option to

# - 127.0.0.1 (if you want to play alone / testing purpose)

# - LAN IP* (if you want to play from another computer in the network)

# - WAN IP** (if you want to play with friends over internet)

# - Questions? => http://l2jfrozen.com

#

# * = If you want to get your LAN IP, simply choose "Start" => "Run..." then type "cmd" => "ipconfig"

# **= If you want to get you WAN IP, visit http://www.whatismyip.com

# ================================================================================

===================

 

# ================================================================

# General server setting !!! REQUIRED to configure to everyone !!!

# ================================================================

 

# This is transmitted to the clients connecting from an external network, so it has to be a public IP or resolvable hostname

ExternalHostname = 127.0.0.1

 

# This is transmitted to the client from the same network, so it has to be a local IP or resolvable hostname

InternalHostname = 127.0.0.1

 

# Bind ip of the loginServer, use * to bind on all available IPs

LoginserverHostname = *

LoginserverPort = 2106

 

# How many times you can provide an invalid account/pass before the IP gets banned

LoginTryBeforeBan = 20

 

# Time you won't be able to login back again after LoginTryBeforeBan tries to login. Provide a value in seconds. Default 10min. (600)

LoginBlockAfterBan = 600

GMMinLevel = 100

 

# The address on which login will listen for GameServers, use * to bind on all available IPs

LoginHostname = 127.0.0.1

 

# The port on which login will listen for GameServers

LoginPort = 9014

 

# If set to True any GameServer can register on your login's free slots

AcceptNewGameServer = False

 

# If False, the licence (after the login) will not be shown

# It is highly recomended for Account Seciurity to leave this option as defalut (True)

ShowLicence = True

 

# Database Pool Type

# Possible Values: c3p0 or BoneCP

# c3p0: more stable

# BoneCP: more performance

DatabasePoolType=c3p0

 

# Database info

Driver=com.mysql.jdbc.Driver

#Driver=org.hsqldb.jdbcDriver

#Driver=com.microsoft.sqlserver.jdbc.SQLServerDriver

 

# Database Settings

URL=jdbc:mysql://localhost/l2jdb

#URL=jdbc:hsqldb:hsql://localhost/l2jdb

#URL=jdbc:sqlserver://localhost/database=l2jdb/user=sa/password=

 

# Parameters Databases - MYSQL

# Login - Mysql's user

Login = root

# Password - Mysql's Password

Password = 123

# maximum number of simultaneous connecting to the database

MaximumDbConnections = 50

 

# Default: 0

MaximumDbIdleTime = 0

 

# The timeout before a new connection to the database (in ms)

# default 0 disabled

TimeOutConDb = 0

 

# Sets number of partitions to use. - BoneCP

# In order to reduce lock contention and thus improve performance,

# each incoming connection request picks off a connection from a pool that has thread-affinity,

# i.e. pool[threadId % partition_count]. The higher this number, the better your performance will be for the case

# when you have plenty of short-lived threads. Beyond a certain threshold, maintenance of these pools will start

# to have a negative effect on performance (and only for the case when connections on a partition start running out).

PartitionCount = 3

 

# Limit fast connections (input username / password)

FastConnectionLimit = 15

# Time of the normal connection (in ms)

NormalConnectionTime = 700

# Time fast connection (in ms)

FastConnectionTime = 350

# Maximum connections with the 1st IP

MaxConnectionPerIP = 50

 

 

# The lifetime of the session with the login server.

SessionTTL = 25000

MaxSessions = 100

 

# Choose the option: "true", to create an account when logging in automatically

AutoCreateAccounts = True

 

# Time to renew the IP address of the server in minutes (for dynamic IP)

IpUpdateTime = 0

 

# The configuration of the local subnet

# Example : 192.168

# Ppimer : 10.1

NetworkList = 192.168.;10.0.

 

# ===============================================================

# Test server configuration, not to switch on the game server! =

# ===============================================================

# Use the GG client authentication

# Login server access let the client without GameGuard

ForceGGAuth = False

 

# Including protection from flood

# IMPORTANT: Put True for server security.

EnableFloodProtection = True

 

# Enable mode "debugging"

# With debug you will see more log on console and more messages in game.

Debug = False

 

# Switched on "development"

Developer = False

 

# =============================================================

# Anti Ddos protection.

# This system works with iptables

# =============================================================

# iptables -A INPUT -p tcp --dport 7777 -j DROP

# IMPORTANT: Put True for server security.

# IMPORTANT: Active only with LINUX OS.

EnableDdosProSystem = False

# String deny_comms

# IMPORTANT: If you don't know what is it, leave as default

Deny_noallow_ip_ddos = /sbin/iptables -I INPUT 13 -p tcp --dport 7777 -s $IP -j ACCEPT

# Active full log on Login Server console about Ddos protection

Fulllog_mode_print = false

 

#-------------------------------------------

# Additional login server logs settings -

#-------------------------------------------

Debug = False

Assert = False

Developer = False

EnableAllExceptionsLog = false

DebugPackets = false

 

 

Что тут не так? Вроде бы все верно.

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Не правельная кодировка у базы данных или у таблицы characters вроде как ...

 

Как это исправить?)

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Зайти в бд - щёлкнуть правой кнопкой мыши на таблицу characters - Design Table и посмотреть что написанно в разделе character set:

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

есть вариант но попробуй сам подумать)

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Ну у меня тоже есть вариант взять таблицу characters из другой сборки)) наверно фигню написал)) Только начинаю изучать серверостроение_

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

бред ну ладно попробуй адрес своей базы заменить на

URL = jdbc:mysql://localhost/test?useUnicode=true&characterEncoding=UTF-8

test это названиебазы

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
Авторизация  

  • Последние посетители   0 пользователей онлайн

    Ни одного зарегистрированного пользователя не просматривает данную страницу

×
×
  • Создать...