Explosion 0 Опубликовано 13 июня, 2012 Помогите как выставить шанс точки не прописываю на + может есть таблица такая под фрозен Надо сделать без точку +9 макс 63 процент 95 1,100;2,100;3,100;4,100;5,100;6,100;7,100;8,100;9,100;10,100;11,100;12, 100;13,100;14,100;15,85;85,85 Поделиться сообщением Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Eminence 107 Опубликовано 13 июня, 2012 Помогите как выставить шанс точки не прописываю на + может есть таблица такая под фрозен Надо сделать без точку +9 макс 63 процент 95 1,100;2,100;3,100;4,100;5,100;6,100;7,100;8,100;9,100;10,100;11,100;12, 100;13,100;14,100;15,85;85,85 Эм. Научитесь высказывать главную мысль.. Полный конфиг enchant сюда. Поделиться сообщением Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Explosion 0 Опубликовано 13 июня, 2012 Эм. Научитесь высказывать главную мысль.. Полный конфиг enchant сюда. Вот Скрытый текст#============================================================## Enchant Settings # #============================================================# # Pack: l2jfrozen Site: www.l2jfrozen.com # #============================================================# # ---------------------------------------------- # Special Enchanting System - # ---------------------------------------------- # Chance enchanting presented as a series of pairs of numbers where the first # Indicates the number of levels, and the second chance of successful enchanting. # Also have the option of limiting the maximum level of echanting # For weapons / armor / jewelry. # If you have a maximum level of grinding 50 and you do not want # Give all the chances for each level (from 1 to 50) then # You can specify for example: # NormalWeaponEnchantLevel = 1,100; 2,100; 3,100; 4,75; 5,50; # Example: 5,92; = if you enchant weapon to +5 you have 92% to success. # ---------------------------------------------- # Chance For Normal Scrolls - # ---------------------------------------------- # Weapon NormalWeaponEnchantLevel = 1,100;2,100;3,100;4,100;5,100;6,100;7,100;8,100;9,100;10,100;11,100;12, 100;13,100;14,100;15,85;85,85 # Armor NormalArmorEnchantLevel = 1,100;2,100;3,100;4,100;5,100;6,100;7,100;8,100;9,100;10,100;11,100;12, 100;13,100;14,100;15,85;85,85 # Jewel NormalJewelryEnchantLevel = 1,100;2,100;3,100;4,100;5,100;6,100;7,100;8,100;9,100;10,100;11,100;12, 100;13,100;14,100;15,85;85,85 # ---------------------------------------------- # Chance For Blessed Scrolls - # ---------------------------------------------- # Weapon BlessWeaponEnchantLevel = 1,100;2,100;3,100;4,100;5,100;6,100;7,100;8,100;9,100;10,100;11,100;12, 100;13,100;14,100;15,87;85,87 # Armor BlessArmorEnchantLevel = 1,100;2,100;3,100;4,100;5,100;6,100;7,100;8,100;9,100;10,100;11,100;12, 100;13,100;14,100;15,87;85,87 # Jewel BlessJewelryEnchantLevel = 1,100;2,100;3,100;4,100;5,100;6,100;7,100;8,100;9,100;10,100;11,100;12, 100;13,100;14,100;15,87;85,87 # --------------------------------------------- # Chance For Crystal Scrolls - # --------------------------------------------- # Weapon CrystalWeaponEnchantLevel = 1,100;2,100;3,100;4,98;5,96;6,94;7,92;8,90;9,88;10,86;11,84;12,82;13,80;14,78;15 ,76;16,74; # Armor CrystalArmorEnchantLevel = 1,100;2,100;3,100;4,98;5,96;6,94;7,92;8,90;9,88;10,86;11,84;12,82;13,80;14,78;15 ,76;16,74; # Jewel CrystalJewelryEnchantLevel = 1,100;2,100;3,100;4,97;5,94;6,91;7,88;8,85;9,82;10,79;11,76;12,73;13,70;14,67;15 ,64;16,61; # Safe enchant EnchantSafeMax = 15 EnchantSafeMaxFull = 15 # Crystal Limits CrystalEnchantMin = 0 CrystalEnchantMax = 20 # Max enchant Settings by scrolls. EnchantWeaponMax=85 EnchantArmorMax=85 EnchantJewelryMax=85 # On / off bonuses at enchant dwarfs # Custom Patch, Dwarf have a bonus on Enchant! # Default: False EnableDwarfEnchantBonus = False # Minimun level for enchant DwarfEnchantMinLevel = 76 # bonus enchant DwarfEnchantBonus = 15 # On / off enchant hero weapons EnableEnchantHeroWeapons = True # The value of enchanting # For example: If CustomEnchantValue = 5 Sharpening will: # From 0 till the +5, with +5 to +10, from +10 to +15, etc. # Total: 15 for three to scroll # Default: 1 CustomEnchantValue = 1 # -------------------------- # Augmentation - # -------------------------- # Chance to get a skill # Default: 15, 30, 45, 60 AugmentationNGSkillChance = 15 AugmentationMidSkillChance = 30 AugmentationHighSkillChance = 15 AugmentationTopSkillChance = 20 # Chance to get a base stat # Default: 1 AugmentationBaseStatChance = 1 # Chance to get the glow # Note: # No Grade / Mid Grade not have emission # Default: 0, 40, 70, 100 AugmentationNGGlowChance = 0 AugmentationMidGlowChance = 40 AugmentationHighGlowChance = 70 AugmentationTopGlowChance = 100 # Augments Active and Passive skills delete on change weapon DeleteAgmentPassiveEffectOnChangeWep=true DeleteAgmentActiveEffectOnChangeWep=true # ---------------------- # Soul Crystal - # ---------------------- # The chance that the crystal breaks SoulCrystalBreakChance = 10 # Chance to improve Cristal SoulCrystalLevelChance = 32 # Chance to improve Cristal SoulCrystalMaxLevel = 13 #---------------------- # Enchant limit for Olympiad battles. # (Maximum enchant level allowed for an item to be equipped, -1 to disable) AltOlyMaxEnchant = -1 # Enchant after break with blessed scroll. BreakEnchant = 15 # Limit enchant GM players (// setew and others) (0 disabled) GMOverEnchant = 0 # IMPORTANT: anti Over Enchant system # HOW WORKS: if you set it to 20, and player have an item > 20 # he will be kicked and the item will disappear! # Enchant amount at which a player gets punished (0 disabled) EnchantKick = 0 Поделиться сообщением Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Eminence 107 Опубликовано 13 июня, 2012 А что надо, я так и не понял. Поделиться сообщением Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
HECKBuK 229 Опубликовано 13 июня, 2012 100% +9 до 63 шанс 95% "без" означало безопасная Поделиться сообщением Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
HECKBuK 229 Опубликовано 13 июня, 2012 # Safe enchant EnchantSafeMax = 9 EnchantSafeMaxFull = 9 \\ если максимальную хотим 63 EnchantWeaponMax=63 EnchantArmorMax=63 EnchantJewelryMax=63 1,100;2,100;3,100;4,100;5,100;6,100;7,100;8,100;9100;10,95;11,95;12,95;13,95; как то так Поделиться сообщением Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
SmokiMo 892 Опубликовано 13 июня, 2012 1,100;2,100;3,100;4,100;5,100;6,100;7,100;8,100;9,100;10,63; Поделиться сообщением Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
HECKBuK 229 Опубликовано 13 июня, 2012 (изменено) смоки сократил до минимума правда есть косяк макс 63 процент 95 в конце 10,95; Изменено 13 июня, 2012 пользователем HECKBuK Поделиться сообщением Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
SmokiMo 892 Опубликовано 13 июня, 2012 А сори 1,100;2,100;3,100;4,100;5,100;6,100;7,100;8,100;9,100;10,95; Поделиться сообщением Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
SmokiMo 892 Опубликовано 13 июня, 2012 Если так сделать, то он автоматом после +10 до максимума считает 95% Поделиться сообщением Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Explosion 0 Опубликовано 13 июня, 2012 Всем спасибо, кинул всем плюсики! Поделиться сообщением Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты