tulllka 2 Опубликовано 23 июля, 2012 (изменено) нажимаю на названия сервера и непускает что за нах ??? в геймлогине вибивает ошибку вот скрин http://s57.radikal.ru/i156/1207/ac/570b0a9b4b7d.png Перезалил скрин (Непускает на чара ) дак ешо пишет пин 9999 Изменено 23 июля, 2012 пользователем tulllka Поделиться сообщением Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
RayWilliam 1 Опубликовано 23 июля, 2012 Ты бы ещё скрин поменьше сделал, дай большой скрин Поделиться сообщением Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
tulllka 2 Опубликовано 23 июля, 2012 сек) Поделиться сообщением Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
genokk22 174 Опубликовано 23 июля, 2012 tulllka сказал: нажимаю на названия сервера и непускает что за нах ??? в геймлогине вибивает ошибку вот скрин http://s018.radikal.ru/i504/1207/93/98b3b11a47bd.jpg Сборка,команда, и пожалуйста ошибку отдельно вырежте и киньте сюда,там не разглядишь,когда на чара входие или на сам севрер?. Поделиться сообщением Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
slavik 5 Опубликовано 23 июля, 2012 ну что сказать ... Frozen Рулит АХАХА Поделиться сообщением Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
tulllka 2 Опубликовано 23 июля, 2012 genokk22 сказал: Сборка,команда, и пожалуйста ошибку отдельно вырежте и киньте сюда,там не разглядишь,когда на чара входие или на сам севрер?. Го тем вивер исправиш с меня спасиб Поделиться сообщением Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
tulllka 2 Опубликовано 23 июля, 2012 перезалил вот норм скрин http://s57.radikal.ru/i156/1207/ac/570b0a9b4b7d.png Поделиться сообщением Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
genokk22 174 Опубликовано 23 июля, 2012 tulllka сказал: Го тем вивер исправиш с меня спасиб genokk22 skype. Поделиться сообщением Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
tulllka 2 Опубликовано 23 июля, 2012 прийми Поделиться сообщением Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
LORD!@# 1 Опубликовано 23 июля, 2012 ЫЫ ето ты хотел голден-ворлд открывать?) xDD Поделиться сообщением Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
tulllka 2 Опубликовано 23 июля, 2012 Дак ктота поможет? Поделиться сообщением Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
SmokiMo 892 Опубликовано 23 июля, 2012 tulllka сказал: Дак ктота поможет? Поделиться сообщением Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
SmokiMo 892 Опубликовано 23 июля, 2012 http://forummaxi.ru/index.php?showtopic=12863 Поделиться сообщением Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
tulllka 2 Опубликовано 23 июля, 2012 #============================================================# # Frozen Dev.Team # #============================================================# # This is the server configuration file. Here you can set up the connection for your server. # Usually you have to change the ExternalHostname option to # - 127.0.0.1 (if you want to play alone / testing purpose) # - LAN IP* (if you want to play from another computer in the network) # - WAN IP** (if you want to play with friends over internet) # - Questions? => http://l2jfrozen.com # # * = If you want to get your LAN IP, simply choose "Start" => "Run..." then type "cmd" => "ipconfig" # **= If you want to get you WAN IP, visit http://www.whatismyip.com # ================================================================================ =================== # ================================================================ # General server setting !!! REQUIRED to configure to everyone !!! # ================================================================ # This is transmitted to the clients connecting from an external network, so it has to be a public IP or resolvable hostname ExternalHostname = goldworld.zapto.org # This is transmitted to the client from the same network, so it has to be a local IP or resolvable hostname InternalHostname = goldworld.zapto.org # Bind ip of the loginServer, use * to bind on all available IPs LoginserverHostname = goldworld.zapto.org LoginserverPort = 2106 # How many times you can provide an invalid account/pass before the IP gets banned LoginTryBeforeBan = 3 # Time you won't be able to login back again after LoginTryBeforeBan tries to login. Provide a value in seconds. Default 10min. (600) LoginBlockAfterBan = 600 GMMinLevel = 100 # The address on which login will listen for GameServers, use * to bind on all available IPs LoginHostname = goldworld.zapto.org # The port on which login will listen for GameServers LoginPort = 9014 # If set to True any GameServer can register on your login's free slots AcceptNewGameServer = False # If False, the licence (after the login) will not be shown # It is highly recomended for Account Seciurity to leave this option as defalut (True) ShowLicence = True # Database Pool Type # Possible Values: c3p0 or BoneCP # c3p0: more stable # BoneCP: more performance DatabasePoolType=c3p0 # Database info Driver=com.mysql.jdbc.Driver #Driver=org.hsqldb.jdbcDriver #Driver=com.microsoft.sqlserver.jdbc.SQLServerDriver # Database Settings URL=jdbc:mysql://localhost/exille #URL=jdbc:hsqldb:hsql://localhost/l2jdb #URL=jdbc:sqlserver://localhost/database=l2jdb/user=sa/password= # Parameters Databases - MYSQL # Login - Mysql's user Login = root # Password - Mysql's Password Password = root # maximum number of simultaneous connecting to the database MaximumDbConnections = 5000 # Default: 0 MaximumDbIdleTime = 0 # The timeout before a new connection to the database (in ms) # default 0 disabled TimeOutConDb = 0 # Sets number of partitions to use. - BoneCP # In order to reduce lock contention and thus improve performance, # each incoming connection request picks off a connection from a pool that has thread-affinity, # i.e. pool[threadId % partition_count]. The higher this number, the better your performance will be for the case # when you have plenty of short-lived threads. Beyond a certain threshold, maintenance of these pools will start # to have a negative effect on performance (and only for the case when connections on a partition start running out). PartitionCount = 3 # Limit fast connections (input username / password) FastConnectionLimit = 15 # Time of the normal connection (in ms) NormalConnectionTime = 700 # Time fast connection (in ms) FastConnectionTime = 350 # Maximum connections with the 1st IP MaxConnectionPerIP = 50 # The lifetime of the session with the login server. SessionTTL = 25000 MaxSessions = 100 # Choose the option: "true", to create an account when logging in automatically AutoCreateAccounts = true # Time to renew the IP address of the server in minutes (for dynamic IP) IpUpdateTime = 0 # The configuration of the local subnet # Example : 192.168 # Ppimer : 10.1 NetworkList = 192.168.;10.0. # =============================================================== # Test server configuration, not to switch on the game server! = # =============================================================== # Use the GG client authentication # Login server access let the client without GameGuard ForceGGAuth = False # Including protection from flood # IMPORTANT: Put True for server security. EnableFloodProtection = True # Enable mode "debugging" # With debug you will see more log on console and more messages in game. Debug = False # Switched on "development" Developer = False # ============================================================= # Anti Ddos protection. # This system works with iptables # ============================================================= # iptables -A INPUT -p tcp --dport 7777 -j DROP # IMPORTANT: Put True for server security. # IMPORTANT: Active only with LINUX OS. EnableDdosProSystem = False # String deny_comms # IMPORTANT: If you don't know what is it, leave as default Deny_noallow_ip_ddos = /sbin/iptables -I INPUT 13 -p tcp --dport 7777 -s $IP -j ACCEPT # Active full log on Login Server console about Ddos protection Fulllog_mode_print = false #------------------------------------------- # Additional login server logs settings - #------------------------------------------- Debug = False Assert = False Developer = False EnableAllExceptionsLog = false DebugPackets = false Поделиться сообщением Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
tulllka 2 Опубликовано 23 июля, 2012 # ===================================# # Game Server Settings # # ===================================# # This is the server configuration file. Here you can set up the connection information for your server. # This was written with the assumption that you are behind a router. # Dumbed Down Definitions... # LAN (LOCAL area network) - typically consists of computers connected to the same router as you. # WAN (WIDE area network) - typically consists of computers OUTSIDE of your router (ie. the internet). # x.x.x.x - Format of an IP address. Do not include the x'es into settings. Must be real numbers. # ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- # Networking # ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- # This is transmitted to the clients connecting from an external network, so it has to be a public IP or resolvable hostname # Common settings... # 127.0.0.1 - If you are playing alone on a test server # 192.168.x.x - This is if you are on a 192.168.x.x type network (behind a standard consumer router) and want other computers from JUST the internal network to be able to connect # x.x.x.x - WAN IP obtained from http://www.whatismyip.com/. This is if you want people outside your internal network to be able to connect to your server. # If this IP is resolvable by the Login Server, just leave *. # ---------------------------------------------------------------------------------------- # Enter here (ip) address of your game server, or use the symbol * GameserverHostname = goldworld.zapto.org GameserverPort = 7777 # Configure your external ip ExternalHostname = goldworld.zapto.org # Configure your internal ip InternalHostname = goldworld.zapto.org # Bunch ID and game server. It is better not to change. LoginPort = 9014 LoginHost = goldworld.zapto.org # Database Pool Type # Possible Values: c3p0 or BoneCP # c3p0: more stable # BoneCP: more performance DatabasePoolType=c3p0 # Parameters Databases - MYSQL Driver = com.mysql.jdbc.Driver URL = jdbc:mysql://localhost/exille # Login - Mysql's user Login = root # Password - Mysql's Password Password = root # Attention: lazy init connections disabled! # Please, set only real values for your database # Default: 100 MaximumDbConnections = 5000 # Default: 0 MaximumDbIdleTime = 0 # The timeout before a new connection to the database (in ms) # 0 - to remove restrictions TimeOutConDb = 0 # The timeout before the single connection must be closed (in ms) # if a connection life is more then this timeout, a Runtime Exception # is rised up. Post the exception on forum (www.l2jfrozen.com) to solve # it. SingleConnectionTimeOutDb=200000 # Sets number of partitions to use.- BoneCP # In order to reduce lock contention and thus improve performance, # each incoming connection request picks off a connection from a pool that has thread-affinity, # i.e. pool[threadId % partition_count]. The higher this number, the better your performance will be for the case # when you have plenty of short-lived threads. Beyond a certain threshold, maintenance of these pools will start # to have a negative effect on performance (and only for the case when connections on a partition start running out). PartitionCount = 3 # Setting emulation off the kernel (package SendStatus) RemoteWhoLog = True RemoteWhoSendTrash = True RemoteWhoMaxOnline = 700 RemoteOnlineIncrement = 50 RemoteWhoForceInc = 50 RemotePrivStoreFactor = 12 # Datapack folder # DatapackRoot = C:/Work/tmp/DataPack Поделиться сообщением Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
SmokiMo 892 Опубликовано 23 июля, 2012 Эм... Ты внимательно почитай ту ссылку что я дал. И делай как там сказано, зачем ты мне свои кончиги копируешь в которых все не правильно? Поделиться сообщением Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты