zzRoot 10 Опубликовано 2 февраля, 2013 Ребят кто подскажет в каком конфиге эту темы вырубить тоесть когда падаешь с высоты чтоб не умирать Поделиться сообщением Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
deadforz 34 Опубликовано 2 февраля, 2013 тяжело полазить по гейм и посмотреть? Поделиться сообщением Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
zzRoot 10 Опубликовано 2 февраля, 2013 зачем флудишь без темы:?) Поделиться сообщением Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
l2godess 46 Опубликовано 2 февраля, 2013 в конфиге где располагается инфа о геодате Поделиться сообщением Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
zzRoot 10 Опубликовано 2 февраля, 2013 # GEO? # PATHFINDING? GeoData = False GeoPathFinding = False # GeoData used to check Line Of Sight (LOS) # Used for skill casting and mob aggro check GeoCheckLoS = True DebugPath = False # Pathfinding array buffers configuration PathFindBuffers = 100x6;128x6;192x6;256x4;320x4;384x4;500x2 # Weight for nodes without obstacles far from walls LowWeight = 0.5 # Weight for nodes near walls MediumWeight = 2 # Weight for nodes with obstacles HighWeight = 3 # Angle paths will be more "smart", but in cost of higher CPU utilization AdvancedDiagonalStrategy = True # Weight for diagonal movement. Used only with AdvancedDiagonalStrategy = True # Default: LowWeight * sqrt(2) DiagonalWeight = 0.707 # Maximum number of LOS postfilter passes, 0 will disable postfilter. # Default: 3 MaxPostfilterPasses = 3 # ------------------------------------------------------------- # Use GeoData to prevent movement through walls. # No path finding, but objects will stop if they hit a wall. GeoCheckMovePlayable = True GeoCheckMoveNpc = True # ------------------------------------------------------------- # [True]Loads GeoData buffer's content into physical memory. # [False] Does not necessarily imply that the GeoData buffer's content is not resident in physical memory. ForceGeoData = False # ------------------------------------------------------------- # Z-Axis correction for L2Spawns. # Possible values: Town, Monster, None, All # If you have problems with NPCs spawning on town roofs, change to "Monster" or "None" # If you have problems with dungeon mobs spawning on surface, change to "Town" or "None" GeoCorrectZ = All # Handle Doors in GeoEngine GeoDoors = True Поделиться сообщением Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
deadforz 34 Опубликовано 2 февраля, 2013 # GEO? # PATHFINDING? GeoData = False GeoPathFinding = False # GeoData used to check Line Of Sight (LOS) # Used for skill casting and mob aggro check GeoCheckLoS = True DebugPath = False # Pathfinding array buffers configuration PathFindBuffers = 100x6;128x6;192x6;256x4;320x4;384x4;500x2 # Weight for nodes without obstacles far from walls LowWeight = 0.5 # Weight for nodes near walls MediumWeight = 2 # Weight for nodes with obstacles HighWeight = 3 # Angle paths will be more "smart", but in cost of higher CPU utilization AdvancedDiagonalStrategy = True # Weight for diagonal movement. Used only with AdvancedDiagonalStrategy = True # Default: LowWeight * sqrt(2) DiagonalWeight = 0.707 # Maximum number of LOS postfilter passes, 0 will disable postfilter. # Default: 3 MaxPostfilterPasses = 3 # ------------------------------------------------------------- # Use GeoData to prevent movement through walls. # No path finding, but objects will stop if they hit a wall. GeoCheckMovePlayable = True GeoCheckMoveNpc = True # ------------------------------------------------------------- # [True]Loads GeoData buffer's content into physical memory. # [False] Does not necessarily imply that the GeoData buffer's content is not resident in physical memory. ForceGeoData = False # ------------------------------------------------------------- # Z-Axis correction for L2Spawns. # Possible values: Town, Monster, None, All # If you have problems with NPCs spawning on town roofs, change to "Monster" or "None" # If you have problems with dungeon mobs spawning on surface, change to "Town" or "None" GeoCorrectZ = All # Handle Doors in GeoEngine GeoDoors = True все понятно! Поделиться сообщением Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
zzRoot 10 Опубликовано 2 февраля, 2013 Есть кто ответ нормально:? Поделиться сообщением Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
zzRoot 10 Опубликовано 2 февраля, 2013 все понятно! Чё те понятно пришел типо такой умный пофлудил ушел так каждый может) Поделиться сообщением Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
deadforz 34 Опубликовано 2 февраля, 2013 Чё те понятно пришел типо такой умный пофлудил ушел так каждый может) гугл переводчик в помощь, и понеслась Поделиться сообщением Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты