Перейти к содержанию
Авторизация  
zzRoot

Урон При Падении С Высоты

Рекомендуемые сообщения

Ребят кто подскажет в каком конфиге эту темы вырубить тоесть когда падаешь с высоты чтоб не умирать

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

# GEO?

# PATHFINDING?

GeoData = False

GeoPathFinding = False

 

 

 

# GeoData used to check Line Of Sight (LOS)

# Used for skill casting and mob aggro check

GeoCheckLoS = True

 

DebugPath = False

 

 

# Pathfinding array buffers configuration

PathFindBuffers = 100x6;128x6;192x6;256x4;320x4;384x4;500x2

 

# Weight for nodes without obstacles far from walls

LowWeight = 0.5

 

# Weight for nodes near walls

MediumWeight = 2

 

# Weight for nodes with obstacles

HighWeight = 3

 

# Angle paths will be more "smart", but in cost of higher CPU utilization

AdvancedDiagonalStrategy = True

 

# Weight for diagonal movement. Used only with AdvancedDiagonalStrategy = True

# Default: LowWeight * sqrt(2)

DiagonalWeight = 0.707

 

# Maximum number of LOS postfilter passes, 0 will disable postfilter.

# Default: 3

MaxPostfilterPasses = 3

# -------------------------------------------------------------

# Use GeoData to prevent movement through walls.

# No path finding, but objects will stop if they hit a wall.

GeoCheckMovePlayable = True

GeoCheckMoveNpc = True

 

# -------------------------------------------------------------

# [True]Loads GeoData buffer's content into physical memory.

# [False] Does not necessarily imply that the GeoData buffer's content is not resident in physical memory.

ForceGeoData = False

# -------------------------------------------------------------

# Z-Axis correction for L2Spawns.

# Possible values: Town, Monster, None, All

# If you have problems with NPCs spawning on town roofs, change to "Monster" or "None"

# If you have problems with dungeon mobs spawning on surface, change to "Town" or "None"

GeoCorrectZ = All

# Handle Doors in GeoEngine

GeoDoors = True

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

# GEO?

# PATHFINDING?

GeoData = False

GeoPathFinding = False

 

 

 

# GeoData used to check Line Of Sight (LOS)

# Used for skill casting and mob aggro check

GeoCheckLoS = True

 

DebugPath = False

 

 

# Pathfinding array buffers configuration

PathFindBuffers = 100x6;128x6;192x6;256x4;320x4;384x4;500x2

 

# Weight for nodes without obstacles far from walls

LowWeight = 0.5

 

# Weight for nodes near walls

MediumWeight = 2

 

# Weight for nodes with obstacles

HighWeight = 3

 

# Angle paths will be more "smart", but in cost of higher CPU utilization

AdvancedDiagonalStrategy = True

 

# Weight for diagonal movement. Used only with AdvancedDiagonalStrategy = True

# Default: LowWeight * sqrt(2)

DiagonalWeight = 0.707

 

# Maximum number of LOS postfilter passes, 0 will disable postfilter.

# Default: 3

MaxPostfilterPasses = 3

# -------------------------------------------------------------

# Use GeoData to prevent movement through walls.

# No path finding, but objects will stop if they hit a wall.

GeoCheckMovePlayable = True

GeoCheckMoveNpc = True

 

# -------------------------------------------------------------

# [True]Loads GeoData buffer's content into physical memory.

# [False] Does not necessarily imply that the GeoData buffer's content is not resident in physical memory.

ForceGeoData = False

# -------------------------------------------------------------

# Z-Axis correction for L2Spawns.

# Possible values: Town, Monster, None, All

# If you have problems with NPCs spawning on town roofs, change to "Monster" or "None"

# If you have problems with dungeon mobs spawning on surface, change to "Town" or "None"

GeoCorrectZ = All

# Handle Doors in GeoEngine

GeoDoors = True

все понятно! :D

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

все понятно! :D

Чё те понятно пришел типо такой умный пофлудил ушел так каждый может)

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Чё те понятно пришел типо такой умный пофлудил ушел так каждый может)

гугл переводчик в помощь, и понеслась

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Для публикации сообщений создайте учётную запись или авторизуйтесь

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать учетную запись

Зарегистрируйте новую учётную запись в нашем сообществе. Это очень просто!

Регистрация нового пользователя

Войти

Уже есть аккаунт? Войти в систему.

Войти
Авторизация  

  • Последние посетители   0 пользователей онлайн

    Ни одного зарегистрированного пользователя не просматривает данную страницу

×
×
  • Создать...