Перейти к содержанию
Авторизация  
attraktiv00

Админка

Рекомендуемые сообщения

При входи  в игру с любого перса, Перс становится автоматически с привами админа как убрать что бы все новечки появлялись без прив???

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

В самих конфигах поищи. Там есть 1  конфиг отвечающий за это. 

В каждой сборке по своему конфиг называется.

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

При входи  в игру с любого перса, Перс становится автоматически с привами админа как убрать что бы все новечки появлялись без прив???

EverybodyHasAdminRights = стоит true нужно поставить false

\GameServer\config\server.ini (PRORERTIES)

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
EverybodyHasAdminRights = стоит true нужно поставить false

\GameServer\config\server.ini (PRORERTIES)

 

И что тут делать?

 

 

 

# Bind ip of the gameserver
GameserverHostname = 192.168.100.5
GameserverPort = 7777
 
# This is transmitted to the clients connecting from an external network, so it has to be a public IP or resolvable hostname
ExternalHostname = 192.168.100.5
 
# This is transmitted to the client from the same network, so it has to be a local IP or resolvable hostname
InternalHostname = 192.168.100.5
 
# The Loginserver host and port; Внимание! Если у вас несколько серверов, то указывайте тут ВНЕШНИЙ IP
LoginPort = 9014
LoginHost = 192.168.100.5
 
# This is the server id that the gameserver will request (i.e. 1 is Bartz)
RequestServerID = 1
# If set to true, the login will give an other id to the server  if the requested id is allready reserved
AcceptAlternateID = True
 
####
### Настройки базы данных
## Соединение
#хост
URL=jdbc:mysql://localhost/l2j?useUnicode=true&characterEncoding=UTF-8
# логин
Login = root
# пароль
Password = 12512500
## Тонкая настройка (!!только если на 100% уверены, что делаете!!)
# Min no of connections the pool will (initially) create (per partition)
MinConnectionsPerPartition = 10
# Max no of connections the pool will ever create (per partition).
MaxConnectionsPerPartition = 30
# Sets number of partitions to use.
PartitionCount = 5
# Number of new connections to create in 1 batch whenever we need more connections.
AcquireIncrement = 5
# This sets the time (in minutes), for a connection to remain idle before sending a test query to the DB.
IdleConnectionTestPeriod = 10
# Maximum age of an unused connection before it is closed off. In minutes.
IdleMaxAge = 10
# Number of release-connection helper threads to create per partition.
ReleaseHelperThreads = 5
# After attempting to acquire a connection and failing, wait for this value before attempting to acquire a new connection again.
AcquireRetryDelay = 7000
# After attempting to acquire a connection and failing, try to connect these many times before giving up.
AcquireRetryAttempts = 5
# If set to true, the connection pool will remain empty until the first connection is obtained.
LazyInit = False
# If set to true, stores all activity on this connection to allow for replaying it again automatically if it fails. Makes the pool marginally slower.
TransactionRecoveryEnabled = False
# Queries taking longer than this limit to execute are logged.
QueryExecuteTimeLimit = 0
# Time to wait before a call to getConnection() times out and returns an error.
ConnectionTimeout = 0
 
# Define character name template
# Example to use only : CnameTemplate=[A-Z][a-z]{3,3}[A-Za-z0-9]*
# will allow names with first capital letter, next three small letters,
# and any (capital or not) letter or number, like ZbigN1eW
# Most rational to have CnameTemplate=[A-Z][a-z]*
# meaning names only of letters with first one capital, like Zbigniew
# Default .* - any namy of any symbols
CnameTemplate=[A-Za-z0-9\-]{3,16}
PetNameTemplate=[A-Za-z0-9\-]{3,16}
 
# Maximum number of chars per account - Default 7 (0 = unlimited [7 is the client limit])
CharMaxNumber = 7
 
# Define how many players are allowed to play simultaneously on your server.
MaximumOnlineUsers = 1500
 
# Minimum and maximum protocol revision that server allow to connect.
# You must keep MinProtocolRevision <= MaxProtocolRevision.
MinProtocolRevision = 735
MaxProtocolRevision = 775
 
#Авторестарт сервера в определенный час
AutoRestartHour = 5
 
#GUI для Windows
WindowsAdvancedConsole = False
 
#Ваш ключ от сборки;
SerialKey = 7cc1b5c5cf5e3f2fef74c19b6847853727cf55sd

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

 

И что тут делать?

 

 

 

# Bind ip of the gameserver
GameserverHostname = 192.168.100.5
GameserverPort = 7777
 
# This is transmitted to the clients connecting from an external network, so it has to be a public IP or resolvable hostname
ExternalHostname = 192.168.100.5
 
# This is transmitted to the client from the same network, so it has to be a local IP or resolvable hostname
InternalHostname = 192.168.100.5
 
# The Loginserver host and port; Внимание! Если у вас несколько серверов, то указывайте тут ВНЕШНИЙ IP
LoginPort = 9014
LoginHost = 192.168.100.5
 
# This is the server id that the gameserver will request (i.e. 1 is Bartz)
RequestServerID = 1
# If set to true, the login will give an other id to the server  if the requested id is allready reserved
AcceptAlternateID = True
 
####
### Настройки базы данных
## Соединение
#хост
URL=jdbc:mysql://localhost/l2j?useUnicode=true&characterEncoding=UTF-8
# логин
Login = root
# пароль
Password = 12512500
## Тонкая настройка (!!только если на 100% уверены, что делаете!!)
# Min no of connections the pool will (initially) create (per partition)
MinConnectionsPerPartition = 10
# Max no of connections the pool will ever create (per partition).
MaxConnectionsPerPartition = 30
# Sets number of partitions to use.
PartitionCount = 5
# Number of new connections to create in 1 batch whenever we need more connections.
AcquireIncrement = 5
# This sets the time (in minutes), for a connection to remain idle before sending a test query to the DB.
IdleConnectionTestPeriod = 10
# Maximum age of an unused connection before it is closed off. In minutes.
IdleMaxAge = 10
# Number of release-connection helper threads to create per partition.
ReleaseHelperThreads = 5
# After attempting to acquire a connection and failing, wait for this value before attempting to acquire a new connection again.
AcquireRetryDelay = 7000
# After attempting to acquire a connection and failing, try to connect these many times before giving up.
AcquireRetryAttempts = 5
# If set to true, the connection pool will remain empty until the first connection is obtained.
LazyInit = False
# If set to true, stores all activity on this connection to allow for replaying it again automatically if it fails. Makes the pool marginally slower.
TransactionRecoveryEnabled = False
# Queries taking longer than this limit to execute are logged.
QueryExecuteTimeLimit = 0
# Time to wait before a call to getConnection() times out and returns an error.
ConnectionTimeout = 0
 
# Define character name template
# Example to use only : CnameTemplate=[A-Z][a-z]{3,3}[A-Za-z0-9]*
# will allow names with first capital letter, next three small letters,
# and any (capital or not) letter or number, like ZbigN1eW
# Most rational to have CnameTemplate=[A-Z][a-z]*
# meaning names only of letters with first one capital, like Zbigniew
# Default .* - any namy of any symbols
CnameTemplate=[A-Za-z0-9\-]{3,16}
PetNameTemplate=[A-Za-z0-9\-]{3,16}
 
# Maximum number of chars per account - Default 7 (0 = unlimited [7 is the client limit])
CharMaxNumber = 7
 
# Define how many players are allowed to play simultaneously on your server.
MaximumOnlineUsers = 1500
 
# Minimum and maximum protocol revision that server allow to connect.
# You must keep MinProtocolRevision <= MaxProtocolRevision.
MinProtocolRevision = 735
MaxProtocolRevision = 775
 
#Авторестарт сервера в определенный час
AutoRestartHour = 5
 
#GUI для Windows
WindowsAdvancedConsole = False
 
#Ваш ключ от сборки;
SerialKey = 7cc1b5c5cf5e3f2fef74c19b6847853727cf55sd

 

я бы не советовал палить ключ от сборки))

а что за сборка?

Изменено пользователем Endliner

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

options.cfg 

# If next switch is set to true every newly created character will have access level 200.
EverybodyHasAdminRights = true

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Для публикации сообщений создайте учётную запись или авторизуйтесь

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать учетную запись

Зарегистрируйте новую учётную запись в нашем сообществе. Это очень просто!

Регистрация нового пользователя

Войти

Уже есть аккаунт? Войти в систему.

Войти
Авторизация  

  • Последние посетители   0 пользователей онлайн

    Ни одного зарегистрированного пользователя не просматривает данную страницу

×
×
  • Создать...