drfry 0 Опубликовано 8 августа, 2013 Настраивал сборку EON и столкнулся с надписями в ГС. Постоянно когда персонаж пишет в общий (белыми буквами) чат ГС выдает: net.sf.l2j.gameserver.network.serverpackets.CreatureSay@6bbfde29 а при покупке вещей в ГМ шопе: 2222 CreatureSay.rar Поделиться сообщением Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
stbloody 75 Опубликовано 8 августа, 2013 /* * This program is free software; you can redistribute it and/or modify * it under the terms of the GNU General Public License as published by * the Free Software Foundation; either version 2, or (at your option) * any later version. * * This program is distributed in the hope that it will be useful, * but WITHOUT ANY WARRANTY; without even the implied warranty of * MERCHANTABILITY or FITNESS FOR A PARTICULAR PURPOSE. See the * GNU General Public License for more details. * * You should have received a copy of the GNU General Public License * along with this program; if not, write to the Free Software * Foundation, Inc., 59 Temple Place - Suite 330, Boston, MA * 02111-1307, USA. * * http://www.gnu.org/copyleft/gpl.html */ import net.sf.l2j.gameserver.network.SystemMessageId; import net.sf.l2j.gameserver.network.serverpackets; import net.sf.l2j.gameserver.model.actor.instance.L2PcInstance; import java.util.ArrayList; import java.util.List; /** * This class ... * * @version $Revision: 1.4.2.1.2.3 $ $Date: 2005/03/27 15:29:57 $ */ public class CreatureSay extends L2GameServerPacket { private final int _objectId; private final int _textType; private String _charName = null; private int _charId = 0; private String _text = null; private int _npcString = -1; private List _parameters; /** * @param objectId * @param messageType * @param charName * @param text */ public CreatureSay(int objectId, int messageType, String charName, String text) { _objectId = objectId; _textType = messageType; _charName = charName; _text = text; } public CreatureSay(int objectId, int messageType, int charId, NpcStringId npcString) { _objectId = objectId; _textType = messageType; _charId = charId; _npcString = npcString.getId(); } public CreatureSay(int objectId, int messageType, String charName, NpcStringId npcString) { _objectId = objectId; _textType = messageType; _charName = charName; _npcString = npcString.getId(); } public CreatureSay(int objectId, int messageType, int charId, SystemMessageId sysString) { _objectId = objectId; _textType = messageType; _charId = charId; _npcString = sysString.getId(); } } вот так компильнуть попробуй. Поделиться сообщением Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты