Artur_xD 403 Опубликовано 2 июля, 2012 В общем решил подучить язык java, соответственно поставить сборку с исходниками ( ну а точнее - Фрозенов ) Ну вот столкнулся с такой вот ошибкой: Картинка большая так что под спойлером Скрытый текст Думаю проблема где-то в мускуле ( my.ini ) или что-то ещё. Потому-что при попытке запустить database installer из RusTeam: Скрытый текст P.s. не нужно писать что неправильно ввел IP,логин,пасс и тд ( ну или же как тут люди говорят - перебивай винду ) Это не первый сервер который ставлю, до этого момента проблем не было ( ПВ кряк и сейчас запускается без проблем ) Поделиться сообщением Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
(D)uality 700 Опубликовано 2 июля, 2012 В общем решил подучить язык java, соответственно поставить сборку с исходниками ( ну а точнее - Фрозенов )Ну вот столкнулся с такой вот ошибкой: Картинка большая так что под спойлером Скрытый текст Думаю проблема где-то в мускуле ( my.ini ) или что-то ещё. Потому-что при попытке запустить database installer из RusTeam: Скрытый текст P.s. не нужно писать что неправильно ввел IP,логин,пасс и тд ( ну или же как тут люди говорят - перебивай винду ) Это не первый сервер который ставлю, до этого момента проблем не было ( ПВ кряк и сейчас запускается без проблем ) Реально - перепроверь еще раз. Оно тебе пишет что в авторизации отказано. Поделиться сообщением Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Artur_xD 403 Опубликовано 2 июля, 2012 Та я уже раз 10-15 проверил, уже как даже не представляю что может быть... Вот мой gameserver.properties Скрытый текст# ===================================## Game Server Settings # # ===================================# # This is the server configuration file. Here you can set up the connection information for your server. # This was written with the assumption that you are behind a router. # Dumbed Down Definitions... # LAN (LOCAL area network) - typically consists of computers connected to the same router as you. # WAN (WIDE area network) - typically consists of computers OUTSIDE of your router (ie. the internet). # x.x.x.x - Format of an IP address. Do not include the x'es into settings. Must be real numbers. # ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- # Networking # ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- # This is transmitted to the clients connecting from an external network, so it has to be a public IP or resolvable hostname # Common settings... # 127.0.0.1 - If you are playing alone on a test server # 192.168.x.x - This is if you are on a 192.168.x.x type network (behind a standard consumer router) and want other computers from JUST the internal network to be able to connect # x.x.x.x - WAN IP obtained from http://www.whatismyip.com/. This is if you want people outside your internal network to be able to connect to your server. # If this IP is resolvable by the Login Server, just leave *. # ---------------------------------------------------------------------------------------- # Enter here (ip) address of your game server, or use the symbol * GameserverHostname = тут мой Ip GameserverPort = 7777 # Configure your external ip ExternalHostname = тут мой Ip # Configure your internal ip InternalHostname = тут мой Ip # Bunch ID and game server. It is better not to change. LoginPort = 9014 LoginHost = тут мой Ip # Database Pool Type # Possible Values: c3p0 or BoneCP # c3p0: more stable # BoneCP: more performance DatabasePoolType=c3p0 # Parameters Databases - MYSQL Driver = com.mysql.jdbc.Driver URL = jdbc:mysql://localhost:3306/frozen # Login - Mysql's user Login = root # Password - Mysql's Password Password = тут мой пасс # Attention: lazy init connections disabled! # Please, set only real values for your database # Default: 100 MaximumDbConnections = 50 # Default: 0 MaximumDbIdleTime = 0 # The timeout before a new connection to the database (in ms) # 0 - to remove restrictions TimeOutConDb = 0 # The timeout before the single connection must be closed (in ms) # if a connection life is more then this timeout, a Runtime Exception # is rised up. Post the exception on forum (www.l2jfrozen.com) to solve # it. SingleConnectionTimeOutDb=10000000 # Sets number of partitions to use.- BoneCP # In order to reduce lock contention and thus improve performance, # each incoming connection request picks off a connection from a pool that has thread-affinity, # i.e. pool[threadId % partition_count]. The higher this number, the better your performance will be for the case # when you have plenty of short-lived threads. Beyond a certain threshold, maintenance of these pools will start # to have a negative effect on performance (and only for the case when connections on a partition start running out). PartitionCount = 3 # Setting emulation off the kernel (package SendStatus) RemoteWhoLog = True RemoteWhoSendTrash = True RemoteWhoMaxOnline = 700 RemoteOnlineIncrement = 50 RemoteWhoForceInc = 50 RemotePrivStoreFactor = 12 # Datapack folder # DatapackRoot = J:\frozen\gameserver\data Поделиться сообщением Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
SmokiMo 892 Опубликовано 2 июля, 2012 Та я уже раз 10-15 проверил, уже как даже не представляю что может быть...Вот мой gameserver.properties Скрытый текст# ===================================## Game Server Settings # # ===================================# # This is the server configuration file. Here you can set up the connection information for your server. # This was written with the assumption that you are behind a router. # Dumbed Down Definitions... # LAN (LOCAL area network) - typically consists of computers connected to the same router as you. # WAN (WIDE area network) - typically consists of computers OUTSIDE of your router (ie. the internet). # x.x.x.x - Format of an IP address. Do not include the x'es into settings. Must be real numbers. # ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- # Networking # ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- # This is transmitted to the clients connecting from an external network, so it has to be a public IP or resolvable hostname # Common settings... # 127.0.0.1 - If you are playing alone on a test server # 192.168.x.x - This is if you are on a 192.168.x.x type network (behind a standard consumer router) and want other computers from JUST the internal network to be able to connect # x.x.x.x - WAN IP obtained from http://www.whatismyip.com/. This is if you want people outside your internal network to be able to connect to your server. # If this IP is resolvable by the Login Server, just leave *. # ---------------------------------------------------------------------------------------- # Enter here (ip) address of your game server, or use the symbol * GameserverHostname = * GameserverPort = 7777 # Configure your external ip ExternalHostname = тут мой Ip # Configure your internal ip InternalHostname = 127.0.0.1 # Bunch ID and game server. It is better not to change. LoginPort = 9014 LoginHost = 127.0.0.1 # Database Pool Type # Possible Values: c3p0 or BoneCP # c3p0: more stable # BoneCP: more performance DatabasePoolType=c3p0 # Parameters Databases - MYSQL Driver = com.mysql.jdbc.Driver URL = jdbc:mysql://localhost:3306/frozen # Login - Mysql's user Login = root # Password - Mysql's Password Password = тут мой пасс # Attention: lazy init connections disabled! # Please, set only real values for your database # Default: 100 MaximumDbConnections = 50 # Default: 0 MaximumDbIdleTime = 0 # The timeout before a new connection to the database (in ms) # 0 - to remove restrictions TimeOutConDb = 0 # The timeout before the single connection must be closed (in ms) # if a connection life is more then this timeout, a Runtime Exception # is rised up. Post the exception on forum (www.l2jfrozen.com) to solve # it. SingleConnectionTimeOutDb=10000000 # Sets number of partitions to use.- BoneCP # In order to reduce lock contention and thus improve performance, # each incoming connection request picks off a connection from a pool that has thread-affinity, # i.e. pool[threadId % partition_count]. The higher this number, the better your performance will be for the case # when you have plenty of short-lived threads. Beyond a certain threshold, maintenance of these pools will start # to have a negative effect on performance (and only for the case when connections on a partition start running out). PartitionCount = 3 # Setting emulation off the kernel (package SendStatus) RemoteWhoLog = True RemoteWhoSendTrash = True RemoteWhoMaxOnline = 700 RemoteOnlineIncrement = 50 RemoteWhoForceInc = 50 RemotePrivStoreFactor = 12 # Datapack folder # DatapackRoot = J:\frozen\gameserver\data Для начала сделай так Поделиться сообщением Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Artur_xD 403 Опубликовано 2 июля, 2012 Для начала сделай так Та же борода Поделиться сообщением Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Demoncool 1110 Опубликовано 2 июля, 2012 Попробуй это заменить # Datapack folder # DatapackRoot = C:/Work/tmp/DataPack Поделиться сообщением Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
SmokiMo 892 Опубликовано 2 июля, 2012 Напиши мне по контактам, глянем что да как, ибо я не могу сообразить # DatapackRoot = J:\frozen\gameserver\data Дожно быть как в оригинаел, менять не надо. Поделиться сообщением Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Artur_xD 403 Опубликовано 2 июля, 2012 Попробуй это заменить # Datapack folder # DatapackRoot = C:/Work/tmp/DataPack не помогло Поделиться сообщением Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты