Перейти к содержанию
Авторизация  
Artur_xD

Фрозены

Рекомендуемые сообщения

В общем решил подучить язык java, соответственно поставить сборку с исходниками ( ну а точнее - Фрозенов )

Ну вот столкнулся с такой вот ошибкой:

Картинка большая так что под спойлером

Скрытый текст
05ea960e3bac49c18492b8c883514976.png

 

Думаю проблема где-то в мускуле ( my.ini ) или что-то ещё.

Потому-что при попытке запустить database installer из RusTeam:

Скрытый текст
ce212fbd1d3616640c17a7874a9de7b8.png

 

 

P.s. не нужно писать что неправильно ввел IP,логин,пасс и тд ( ну или же как тут люди говорят - перебивай винду ) Это не первый сервер который ставлю, до этого момента проблем не было ( ПВ кряк и сейчас запускается без проблем )

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
В общем решил подучить язык java, соответственно поставить сборку с исходниками ( ну а точнее - Фрозенов )

Ну вот столкнулся с такой вот ошибкой:

Картинка большая так что под спойлером

Скрытый текст
05ea960e3bac49c18492b8c883514976.png

 

Думаю проблема где-то в мускуле ( my.ini ) или что-то ещё.

Потому-что при попытке запустить database installer из RusTeam:

Скрытый текст
ce212fbd1d3616640c17a7874a9de7b8.png

 

 

P.s. не нужно писать что неправильно ввел IP,логин,пасс и тд ( ну или же как тут люди говорят - перебивай винду ) Это не первый сервер который ставлю, до этого момента проблем не было ( ПВ кряк и сейчас запускается без проблем )

Реально - перепроверь еще раз. Оно тебе пишет что в авторизации отказано.

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Та я уже раз 10-15 проверил, уже как даже не представляю что может быть...

Вот мой gameserver.properties

 

Скрытый текст
# ===================================#

# Game Server Settings #

# ===================================#

# This is the server configuration file. Here you can set up the connection information for your server.

# This was written with the assumption that you are behind a router.

# Dumbed Down Definitions...

# LAN (LOCAL area network) - typically consists of computers connected to the same router as you.

# WAN (WIDE area network) - typically consists of computers OUTSIDE of your router (ie. the internet).

# x.x.x.x - Format of an IP address. Do not include the x'es into settings. Must be real numbers.

# -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

# Networking

# -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

# This is transmitted to the clients connecting from an external network, so it has to be a public IP or resolvable hostname

# Common settings...

# 127.0.0.1 - If you are playing alone on a test server

# 192.168.x.x - This is if you are on a 192.168.x.x type network (behind a standard consumer router) and want other computers from JUST the internal network to be able to connect

# x.x.x.x - WAN IP obtained from http://www.whatismyip.com/. This is if you want people outside your internal network to be able to connect to your server.

# If this IP is resolvable by the Login Server, just leave *.

# ----------------------------------------------------------------------------------------

 

# Enter here (ip) address of your game server, or use the symbol *

GameserverHostname = тут мой Ip

GameserverPort = 7777

 

# Configure your external ip

ExternalHostname = тут мой Ip

 

# Configure your internal ip

InternalHostname = тут мой Ip

 

# Bunch ID and game server. It is better not to change.

LoginPort = 9014

LoginHost = тут мой Ip

 

# Database Pool Type

# Possible Values: c3p0 or BoneCP

# c3p0: more stable

# BoneCP: more performance

DatabasePoolType=c3p0

 

# Parameters Databases - MYSQL

Driver = com.mysql.jdbc.Driver

URL = jdbc:mysql://localhost:3306/frozen

# Login - Mysql's user

Login = root

# Password - Mysql's Password

Password = тут мой пасс

# Attention: lazy init connections disabled!

# Please, set only real values for your database

# Default: 100

MaximumDbConnections = 50

 

# Default: 0

MaximumDbIdleTime = 0

 

# The timeout before a new connection to the database (in ms)

# 0 - to remove restrictions

TimeOutConDb = 0

 

# The timeout before the single connection must be closed (in ms)

# if a connection life is more then this timeout, a Runtime Exception

# is rised up. Post the exception on forum (www.l2jfrozen.com) to solve

# it.

SingleConnectionTimeOutDb=10000000

 

# Sets number of partitions to use.- BoneCP

# In order to reduce lock contention and thus improve performance,

# each incoming connection request picks off a connection from a pool that has thread-affinity,

# i.e. pool[threadId % partition_count]. The higher this number, the better your performance will be for the case

# when you have plenty of short-lived threads. Beyond a certain threshold, maintenance of these pools will start

# to have a negative effect on performance (and only for the case when connections on a partition start running out).

PartitionCount = 3

 

# Setting emulation off the kernel (package SendStatus)

RemoteWhoLog = True

RemoteWhoSendTrash = True

RemoteWhoMaxOnline = 700

RemoteOnlineIncrement = 50

RemoteWhoForceInc = 50

RemotePrivStoreFactor = 12

 

# Datapack folder

# DatapackRoot = J:\frozen\gameserver\data

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
Та я уже раз 10-15 проверил, уже как даже не представляю что может быть...

Вот мой gameserver.properties

 

Скрытый текст
# ===================================#

# Game Server Settings #

# ===================================#

# This is the server configuration file. Here you can set up the connection information for your server.

# This was written with the assumption that you are behind a router.

# Dumbed Down Definitions...

# LAN (LOCAL area network) - typically consists of computers connected to the same router as you.

# WAN (WIDE area network) - typically consists of computers OUTSIDE of your router (ie. the internet).

# x.x.x.x - Format of an IP address. Do not include the x'es into settings. Must be real numbers.

# -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

# Networking

# -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

# This is transmitted to the clients connecting from an external network, so it has to be a public IP or resolvable hostname

# Common settings...

# 127.0.0.1 - If you are playing alone on a test server

# 192.168.x.x - This is if you are on a 192.168.x.x type network (behind a standard consumer router) and want other computers from JUST the internal network to be able to connect

# x.x.x.x - WAN IP obtained from http://www.whatismyip.com/. This is if you want people outside your internal network to be able to connect to your server.

# If this IP is resolvable by the Login Server, just leave *.

# ----------------------------------------------------------------------------------------

 

# Enter here (ip) address of your game server, or use the symbol *

GameserverHostname = *

GameserverPort = 7777

 

# Configure your external ip

ExternalHostname = тут мой Ip

 

# Configure your internal ip

InternalHostname = 127.0.0.1

 

# Bunch ID and game server. It is better not to change.

LoginPort = 9014

LoginHost = 127.0.0.1

 

# Database Pool Type

# Possible Values: c3p0 or BoneCP

# c3p0: more stable

# BoneCP: more performance

DatabasePoolType=c3p0

 

# Parameters Databases - MYSQL

Driver = com.mysql.jdbc.Driver

URL = jdbc:mysql://localhost:3306/frozen

# Login - Mysql's user

Login = root

# Password - Mysql's Password

Password = тут мой пасс

# Attention: lazy init connections disabled!

# Please, set only real values for your database

# Default: 100

MaximumDbConnections = 50

 

# Default: 0

MaximumDbIdleTime = 0

 

# The timeout before a new connection to the database (in ms)

# 0 - to remove restrictions

TimeOutConDb = 0

 

# The timeout before the single connection must be closed (in ms)

# if a connection life is more then this timeout, a Runtime Exception

# is rised up. Post the exception on forum (www.l2jfrozen.com) to solve

# it.

SingleConnectionTimeOutDb=10000000

 

# Sets number of partitions to use.- BoneCP

# In order to reduce lock contention and thus improve performance,

# each incoming connection request picks off a connection from a pool that has thread-affinity,

# i.e. pool[threadId % partition_count]. The higher this number, the better your performance will be for the case

# when you have plenty of short-lived threads. Beyond a certain threshold, maintenance of these pools will start

# to have a negative effect on performance (and only for the case when connections on a partition start running out).

PartitionCount = 3

 

# Setting emulation off the kernel (package SendStatus)

RemoteWhoLog = True

RemoteWhoSendTrash = True

RemoteWhoMaxOnline = 700

RemoteOnlineIncrement = 50

RemoteWhoForceInc = 50

RemotePrivStoreFactor = 12

 

# Datapack folder

# DatapackRoot = J:\frozen\gameserver\data

 

Для начала сделай так

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
Для начала сделай так

Та же борода :(

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Напиши мне по контактам, глянем что да как, ибо я не могу сообразить

# DatapackRoot = J:\frozen\gameserver\data

Дожно быть как в оригинаел, менять не надо.

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
Попробуй это заменить

# Datapack folder

# DatapackRoot = C:/Work/tmp/DataPack

не помогло :(

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Для публикации сообщений создайте учётную запись или авторизуйтесь

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать учетную запись

Зарегистрируйте новую учётную запись в нашем сообществе. Это очень просто!

Регистрация нового пользователя

Войти

Уже есть аккаунт? Войти в систему.

Войти
Авторизация  

  • Последние посетители   0 пользователей онлайн

    Ни одного зарегистрированного пользователя не просматривает данную страницу

×
×
  • Создать...