Перейти к содержанию
Авторизация  
DieOrDie

Ошибка Запуска Гс

Рекомендуемые сообщения

# Bind ip of the gameserver

GameserverHostname = 127.0.0.1

GameserverPort = 7777

 

# This is transmitted to the clients connecting from an external network, so it has to be a public IP or resolvable hostname

ExternalHostname = 127.0.0.1

 

# This is transmitted to the client from the same network, so it has to be a local IP or resolvable hostname

InternalHostname = 127.0.0.1

 

# The Loginserver host and port; Внимание! Если у вас несколько серверов, то указывайте тут ВНЕШНИЙ IP

LoginPort = 9014

LoginHost = 127.0.0.1

 

# This is the server id that the gameserver will request (i.e. 1 is Bartz)

RequestServerID = 1

# If set to true, the login will give an other id to the server if the requested id is allready reserved

AcceptAlternateID = False

 

####

### Настройки базы данных

## Соединение

#хост

URL=jdbc:mysql://localhost/nikita?useUnicode=true&characterEncoding=UTF-8

# логин

Login = root

# пароль

Password =

## Тонкая настройка (!!только если на 100% уверены, что делаете!!)

# Min no of connections the pool will (initially) create (per partition)

MinConnectionsPerPartition = 10

# Max no of connections the pool will ever create (per partition).

MaxConnectionsPerPartition = 30

# Sets number of partitions to use.

PartitionCount = 5

# Number of new connections to create in 1 batch whenever we need more connections.

AcquireIncrement = 5

# This sets the time (in minutes), for a connection to remain idle before sending a test query to the DB.

IdleConnectionTestPeriod = 10

# Maximum age of an unused connection before it is closed off. In minutes.

IdleMaxAge = 10

# Number of release-connection helper threads to create per partition.

ReleaseHelperThreads = 5

# After attempting to acquire a connection and failing, wait for this value before attempting to acquire a new connection again.

AcquireRetryDelay = 7000

# After attempting to acquire a connection and failing, try to connect these many times before giving up.

AcquireRetryAttempts = 5

# If set to true, the connection pool will remain empty until the first connection is obtained.

LazyInit = False

# If set to true, stores all activity on this connection to allow for replaying it again automatically if it fails. Makes the pool marginally slower.

TransactionRecoveryEnabled = False

# Queries taking longer than this limit to execute are logged.

QueryExecuteTimeLimit = 0

# Time to wait before a call to getConnection() times out and returns an error.

ConnectionTimeout = 0

 

# Define character name template

# Example to use only : CnameTemplate=[A-Z][a-z]{3,3}[A-Za-z0-9]*

# will allow names with first capital letter, next three small letters,

# and any (capital or not) letter or number, like ZbigN1eW

# Most rational to have CnameTemplate=[A-Z][a-z]*

# meaning names only of letters with first one capital, like Zbigniew

# Default .* - any namy of any symbols

CnameTemplate=[A-Za-z0-9\-]{3,16}

PetNameTemplate=[A-Za-z0-9\-]{3,16}

 

# Maximum number of chars per account - Default 7 (0 = unlimited [7 is the client limit])

CharMaxNumber = 7

 

# Define how many players are allowed to play simultaneously on your server.

MaximumOnlineUsers = 2000

 

# Minimum and maximum protocol revision that server allow to connect.

# You must keep MinProtocolRevision <= MaxProtocolRevision.

MinProtocolRevision = 740

MaxProtocolRevision = 746

 

#Авторестарт сервера в определенный час

AutoRestartHour = 6

 

#GUI для Windows

WindowsAdvancedConsole = False

 

#Ваш ключ от сборки;

SerialKey =

 

 

pre_1375143148__3.jpg

Изменено пользователем DieOrDie

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

#хост

URL=jdbc:mysql://localhost/nikita?useUnicode=true&characterEncoding=UTF-8

# логин

Login = root

# пароль

Password =

 

Пароль от бд вводят только слабаки?

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

#хост

URL=jdbc:mysql://localhost/nikita?useUnicode=true&characterEncoding=UTF-8

# логин

Login = root

# пароль

Password =

 

Пароль от бд вводят только слабаки?

у меня пароль не стоит...

Изменено пользователем DieOrDie

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

бд называетсья nikita?

Да. Может яву сменить?

Изменено пользователем DieOrDie

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Так то там написано в чем проблема))))

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

порт у скуля по стандарту?

по стандарту, другая сборка запускалась, а эта чего-то нет...

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

# Bind ip of the gameserver

GameserverHostname = 127.0.0.1

GameserverPort = 7777

 

# This is transmitted to the clients connecting from an external network, so it has to be a public IP or resolvable hostname

ExternalHostname = 127.0.0.1

 

# This is transmitted to the client from the same network, so it has to be a local IP or resolvable hostname

InternalHostname = 127.0.0.1

 

# The Loginserver host and port; Внимание! Если у вас несколько серверов, то указывайте тут ВНЕШНИЙ IP

LoginPort = 9014

LoginHost = 127.0.0.1

 

# This is the server id that the gameserver will request (i.e. 1 is Bartz)

RequestServerID = 1

# If set to true, the login will give an other id to the server if the requested id is allready reserved

AcceptAlternateID = False

 

####

### Настройки базы данных

## Соединение

#хост

URL=jdbc:mysql://localhost/nikita?useUnicode=true&characterEncoding=UTF-8

# логин

Login = root

# пароль

Password =

## Тонкая настройка (!!только если на 100% уверены, что делаете!!)

# Min no of connections the pool will (initially) create (per partition)

MinConnectionsPerPartition = 10

# Max no of connections the pool will ever create (per partition).

MaxConnectionsPerPartition = 30

# Sets number of partitions to use.

PartitionCount = 5

# Number of new connections to create in 1 batch whenever we need more connections.

AcquireIncrement = 5

# This sets the time (in minutes), for a connection to remain idle before sending a test query to the DB.

IdleConnectionTestPeriod = 10

# Maximum age of an unused connection before it is closed off. In minutes.

IdleMaxAge = 10

# Number of release-connection helper threads to create per partition.

ReleaseHelperThreads = 5

# After attempting to acquire a connection and failing, wait for this value before attempting to acquire a new connection again.

AcquireRetryDelay = 7000

# After attempting to acquire a connection and failing, try to connect these many times before giving up.

AcquireRetryAttempts = 5

# If set to true, the connection pool will remain empty until the first connection is obtained.

LazyInit = False

# If set to true, stores all activity on this connection to allow for replaying it again automatically if it fails. Makes the pool marginally slower.

TransactionRecoveryEnabled = False

# Queries taking longer than this limit to execute are logged.

QueryExecuteTimeLimit = 0

# Time to wait before a call to getConnection() times out and returns an error.

ConnectionTimeout = 0

 

# Define character name template

# Example to use only : CnameTemplate=[A-Z][a-z]{3,3}[A-Za-z0-9]*

# will allow names with first capital letter, next three small letters,

# and any (capital or not) letter or number, like ZbigN1eW

# Most rational to have CnameTemplate=[A-Z][a-z]*

# meaning names only of letters with first one capital, like Zbigniew

# Default .* - any namy of any symbols

CnameTemplate=[A-Za-z0-9\-]{3,16}

PetNameTemplate=[A-Za-z0-9\-]{3,16}

 

# Maximum number of chars per account - Default 7 (0 = unlimited [7 is the client limit])

CharMaxNumber = 7

 

# Define how many players are allowed to play simultaneously on your server.

MaximumOnlineUsers = 2000

 

# Minimum and maximum protocol revision that server allow to connect.

# You must keep MinProtocolRevision <= MaxProtocolRevision.

MinProtocolRevision = 740

MaxProtocolRevision = 746

 

#Авторестарт сервера в определенный час

AutoRestartHour = 6

 

#GUI для Windows

WindowsAdvancedConsole = False

 

#Ваш ключ от сборки;

SerialKey =

 

 

pre_1375143148__3.jpg

яву 7.21 поставь, так как вроде бьет на утф

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

я пробовал и на 6 и на 7 чет одно и тоже

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

# Bind ip of the gameserver

GameserverHostname = 127.0.0.1

GameserverPort = 7777

 

# This is transmitted to the clients connecting from an external network, so it has to be a public IP or resolvable hostname

ExternalHostname = 127.0.0.1

 

# This is transmitted to the client from the same network, so it has to be a local IP or resolvable hostname

InternalHostname = 127.0.0.1

 

# The Loginserver host and port; Внимание! Если у вас несколько серверов, то указывайте тут ВНЕШНИЙ IP

LoginPort = 9014

LoginHost = 127.0.0.1

 

# This is the server id that the gameserver will request (i.e. 1 is Bartz)

RequestServerID = 1

# If set to true, the login will give an other id to the server if the requested id is allready reserved

AcceptAlternateID = False

 

####

### Настройки базы данных

## Соединение

#хост

URL=jdbc:mysql://localhost/nikita?useUnicode=true&characterEncoding=UTF-8

# логин

Login = root

# пароль

Password =

## Тонкая настройка (!!только если на 100% уверены, что делаете!!)

# Min no of connections the pool will (initially) create (per partition)

MinConnectionsPerPartition = 10

# Max no of connections the pool will ever create (per partition).

MaxConnectionsPerPartition = 30

# Sets number of partitions to use.

PartitionCount = 5

# Number of new connections to create in 1 batch whenever we need more connections.

AcquireIncrement = 5

# This sets the time (in minutes), for a connection to remain idle before sending a test query to the DB.

IdleConnectionTestPeriod = 10

# Maximum age of an unused connection before it is closed off. In minutes.

IdleMaxAge = 10

# Number of release-connection helper threads to create per partition.

ReleaseHelperThreads = 5

# After attempting to acquire a connection and failing, wait for this value before attempting to acquire a new connection again.

AcquireRetryDelay = 7000

# After attempting to acquire a connection and failing, try to connect these many times before giving up.

AcquireRetryAttempts = 5

# If set to true, the connection pool will remain empty until the first connection is obtained.

LazyInit = False

# If set to true, stores all activity on this connection to allow for replaying it again automatically if it fails. Makes the pool marginally slower.

TransactionRecoveryEnabled = False

# Queries taking longer than this limit to execute are logged.

QueryExecuteTimeLimit = 0

# Time to wait before a call to getConnection() times out and returns an error.

ConnectionTimeout = 0

 

# Define character name template

# Example to use only : CnameTemplate=[A-Z][a-z]{3,3}[A-Za-z0-9]*

# will allow names with first capital letter, next three small letters,

# and any (capital or not) letter or number, like ZbigN1eW

# Most rational to have CnameTemplate=[A-Z][a-z]*

# meaning names only of letters with first one capital, like Zbigniew

# Default .* - any namy of any symbols

CnameTemplate=[A-Za-z0-9\-]{3,16}

PetNameTemplate=[A-Za-z0-9\-]{3,16}

 

# Maximum number of chars per account - Default 7 (0 = unlimited [7 is the client limit])

CharMaxNumber = 7

 

# Define how many players are allowed to play simultaneously on your server.

MaximumOnlineUsers = 2000

 

# Minimum and maximum protocol revision that server allow to connect.

# You must keep MinProtocolRevision <= MaxProtocolRevision.

MinProtocolRevision = 740

MaxProtocolRevision = 746

 

#Авторестарт сервера в определенный час

AutoRestartHour = 6

 

#GUI для Windows

WindowsAdvancedConsole = False

 

#Ваш ключ от сборки;

SerialKey =

 

 

pre_1375143148__3.jpg

Проблема с БД, хотя попробуй еще яву другую поставить.

Изменено пользователем vector

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Да не может быть что проблема с бд, я подключаюсь другим сервером всё хорошо, а этот выдает ошибку - именно геймсервер, логинсервер все нормально...

Изменено пользователем DieOrDie

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

он же пишет что не может подключится к базе данных в коде ошибки! А вообще лучше б скинули конфиг! Тогда бы всё стало на свои места!

Да и вообще лучше опишите что за сборка что за мускул и т.д!Всю инфу, что б не тыкать пальцем в небо!

Изменено пользователем webdes27

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

к тому же проблема такая же еще у пользователя PhysicaL

# Bind ip of the gameserver

GameserverHostname = 127.0.0.1

GameserverPort = 7777

 

# This is transmitted to the clients connecting from an external network, so it has to be a public IP or resolvable hostname

ExternalHostname = 127.0.0.1

 

# This is transmitted to the client from the same network, so it has to be a local IP or resolvable hostname

InternalHostname = 127.0.0.1

 

# The Loginserver host and port; Внимание! Если у вас несколько серверов, то указывайте тут ВНЕШНИЙ IP

LoginPort = 9014

LoginHost = 127.0.0.1

 

# This is the server id that the gameserver will request (i.e. 1 is Bartz)

RequestServerID = 1

# If set to true, the login will give an other id to the server if the requested id is allready reserved

AcceptAlternateID = False

 

####

### Настройки базы данных

## Соединение

#хост

URL = jdbc:mysql://localhost/nikita?useUnicode=true&characterEncoding=utf-8

# логин

Login = root

# пароль

Password = q1w2e3

## Тонкая настройка (!!только если на 100% уверены, что делаете!!)

# Min no of connections the pool will (initially) create (per partition)

MinConnectionsPerPartition = 10

# Max no of connections the pool will ever create (per partition).

MaxConnectionsPerPartition = 30

# Sets number of partitions to use.

PartitionCount = 5

# Number of new connections to create in 1 batch whenever we need more connections.

AcquireIncrement = 5

# This sets the time (in minutes), for a connection to remain idle before sending a test query to the DB.

IdleConnectionTestPeriod = 10

# Maximum age of an unused connection before it is closed off. In minutes.

IdleMaxAge = 10

# Number of release-connection helper threads to create per partition.

ReleaseHelperThreads = 5

# After attempting to acquire a connection and failing, wait for this value before attempting to acquire a new connection again.

AcquireRetryDelay = 7000

# After attempting to acquire a connection and failing, try to connect these many times before giving up.

AcquireRetryAttempts = 5

# If set to true, the connection pool will remain empty until the first connection is obtained.

LazyInit = False

# If set to true, stores all activity on this connection to allow for replaying it again automatically if it fails. Makes the pool marginally slower.

TransactionRecoveryEnabled = False

# Queries taking longer than this limit to execute are logged.

QueryExecuteTimeLimit = 0

# Time to wait before a call to getConnection() times out and returns an error.

ConnectionTimeout = 0

 

# Define character name template

# Example to use only : CnameTemplate=[A-Z][a-z]{3,3}[A-Za-z0-9]*

# will allow names with first capital letter, next three small letters,

# and any (capital or not) letter or number, like ZbigN1eW

# Most rational to have CnameTemplate=[A-Z][a-z]*

# meaning names only of letters with first one capital, like Zbigniew

# Default .* - any namy of any symbols

CnameTemplate=[A-Za-z0-9\-]{3,16}

PetNameTemplate=[A-Za-z0-9\-]{3,16}

 

# Maximum number of chars per account - Default 7 (0 = unlimited [7 is the client limit])

CharMaxNumber = 7

 

# Define how many players are allowed to play simultaneously on your server.

MaximumOnlineUsers = 2000

 

# Minimum and maximum protocol revision that server allow to connect.

# You must keep MinProtocolRevision <= MaxProtocolRevision.

MinProtocolRevision = 740

MaxProtocolRevision = 746

 

#Авторестарт сервера в определенный час

AutoRestartHour = 6

 

#GUI для Windows

WindowsAdvancedConsole = False

 

#Ваш ключ от сборки;

SerialKey =

 

 

на всякий случай

@echo off

title GameServer Console

:start

REM ----------- Set Class Paths and Calls setenv.bat -----------------

SET OLDCLASSPATH=%CLASSPATH%

call classpath.bat

REM ------------------------------------------------------------------

 

REM -------------------------------------

REM Параметры запуска сервера:

java -Dfile.encoding=UTF-8 -Xms512m -Xmx1024m -Xincgc net.sf.l2j.gameserver.GameServer

REM

REM -------------------------------------

REM Если у вас крутая тачка, можно запускать так:

REM java -server -Dfile.encoding=UTF-8 -Xmx3550m -Xms3550m -Xmn2g -Xss128k -XX:ParallelGCThreads=20 -XX:+UseConcMarkSweepGC -XX:+UseParNewGC -XX:SurvivorRatio=8 -XX:TargetSurvivorRatio=90 -XX:MaxTenuringThreshold=31

REM или так:

REM java -server -Dfile.encoding=UTF-8 -Xmx3550m -Xms3550m -Xmn2g -Xss128k -XX:ParallelGCThreads=20 -XX:+UseConcMarkSweepGC -XX:+UseParNewGC -XX:SurvivorRatio=8 -XX:TargetSurvivorRatio=90 -XX:MaxTenuringThreshold=31 -XX:+AggressiveOpts

REM -------------------------------------

 

SET CLASSPATH=%OLDCLASSPATH%

 

if ERRORLEVEL 2 goto restart

if ERRORLEVEL 1 goto error

goto end

:restart

echo.

echo Admin Restart ...

echo.

goto start

:error

echo.

echo Server terminated abnormaly

echo.

:end

echo.

echo server terminated

echo.

pause

 

 

Изменено пользователем DieOrDie

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

А что за сборка? Попробывать что б! Попробую у себя если шаровая. Так с виду нормально вроди, нужно смотреть.

По консоли вижу PW только какой ревы?

Изменено пользователем webdes27

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

А что за сборка? Попробывать что б! Попробую у себя если шаровая. Так с виду нормально вроди, нужно смотреть.

По консоли вижу PW только какой ревы?

вот она http://forummaxi.ru/index.php?showtopic=37158&st=0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Сейчас по тимвиверу с рабочего компа на домашнем попробую посмотреть)

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

перед

URL = jdbc:mysql://localhost/nikita?useUnicode=true&characterEncoding=utf-8

добавь

Driver= com.mysql.jdbc.Driver

Изменено пользователем byldas

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

перед

URL = jdbc:mysql://localhost/nikita?useUnicode=true&characterEncoding=utf-8

добавь

Driver= com.mysql.jdbc.Driver

 

не помогло...

Изменено пользователем DieOrDie

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Скинь бекап базы а то мой мускул не хочет кушать дамп с пхп май админа того! Ошибок куча а сидеть править каждую ошибку слишком долго и сливать в ручную каждую таблицу!

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Скинь бекап базы а то мой мускул не хочет кушать дамп с пхп май админа того! Ошибок куча а сидеть править каждую ошибку слишком долго и сливать в ручную каждую таблицу!

 

вот база http://rghost.ru/47766948

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Это база из темы с сервером а мне надо бекап! Эта база в моём мускуле не ресторится я конечно могу поправить ошибки и слить по одной таблице, но на это уйдёт уйма времени)) Почему то мой мускул не хочет сливать, если не сложно зделай бекап навикатом.

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Это база из темы с сервером а мне надо бекап! Эта база в моём мускуле не ресторится я конечно могу поправить ошибки и слить по одной таблице, но на это уйдёт уйма времени)) Почему то мой мускул не хочет сливать, если не сложно зделай бекап навикатом.

вот бэкап http://rghost.ru/47767251

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Попробуй залить в гс))Я чуток у себя переделал датку для старта. С той у меня такая же ошибка как и у тебя!

http://rghost.ru/47768100

 

Если будут ошибки в логин попробуй вставить примерно такое:

####

### Настройки базы данных

## Соединение

#хост

Driver= com.mysql.jdbc.Driver

# Список других драйверов

# Driver= org.hsqldb.jdbcDriver

# Driver= com.microsoft.sqlserver.jdbc.SQLServerDriver

 

# Адрес базы данных

URL = jdbc:mysql://localhost/pw

# логин

Login = root

# пароль

Password = z26111987z

 

можешь дописать кодировку к базе а то я по привычке стёр! И да в батке под себя выделение памяти зделай а то я на 8Гб зделал! У меня просто 16 стоит)

Изменено пользователем webdes27
  • Upvote 1

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
Попробуй залить в гс))Я чуток у себя переделал датку для старта. С той у меня такая же ошибка как и у тебя! http://rghost.ru/47768100 Если будут ошибки в логин попробуй вставить примерно такое: #### ### Настройки базы данных ## Соединение #хост Driver= com.mysql.jdbc.Driver # Список других драйверов # Driver= org.hsqldb.jdbcDriver # Driver= com.microsoft.sqlserver.jdbc.SQLServerDriver # Адрес базы данных URL = jdbc:mysql://localhost/pw # логин Login = root # пароль Password = z26111987z можешь дописать кодировку к базе а то я по привычке стёр! И да в батке под себя выделение памяти зделай а то я на 8Гб зделал! У меня просто 16 стоит)
а можешь поправить на 2гб а то у меня 4 запускаю даже клиент не запускается)

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Для публикации сообщений создайте учётную запись или авторизуйтесь

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать учетную запись

Зарегистрируйте новую учётную запись в нашем сообществе. Это очень просто!

Регистрация нового пользователя

Войти

Уже есть аккаунт? Войти в систему.

Войти
Авторизация  

  • Последние посетители   0 пользователей онлайн

    Ни одного зарегистрированного пользователя не просматривает данную страницу

×
×
  • Создать...